Ben benieuwt op wie iedereen zat en of Neemo meereed.
Nanda > Fanny Martina > Ax (werd te dun dus naar ander weiland) / Macho Inge > Ster Miriam > Josja / Stoere (Cocos, ingereden) Iris > Dingo (maar vond ze niet leuk) / Nienke Jenny > Chanta Evy > Ushi Ik (Marissa) > Sahara Kiek & Jits op hun eigen knollies
& Nemo reed mee met Ilaria maar werd aan het begin vd week kreupel.
Was echt een heerlijk weekje met een superleuke groep + leuke leiding
Ilaria zat op Neemo, maar die was vanaf woensdagt kreupel..
Ik ben sinds een half uurtje thuis. Jenny had een teek op haar bil zitten Maar hij ging er maar voor de helft uit Dus toen ging mijn vader haad verdoven
Heb een heerlijke week gehad, zoals gewoonlijk. Foto's e.d. komen allemaal nog, moet eerst mijn hoofdstel enzo nog gaan poetsen want heb morgen wedstrijd
ben moeee haha ben nu me foto's aan 't bekijken! 't was echt supppeeeer leuk!
OOhjjaa volgens mij heb ik kathleen nog gezien! kwam een meisje (leiding) aan en die had het idd over een verpeste proef haha dat zal d'r wel geweest zijn!!
Naaaan, mijn filmpjes zijn echt bagger Ik had de verkeerde kwaliteit ingesteld, nu zie je alleen maar blokjes Maar ik zal ook nog even kijken wat op Evy's camera staat
morrie buur..... ook ik meld me maar weer is .,... heb me ouders nog niet eens gezien,.... whahah... ben nu in iemands anders huis Nanda zit al weer naast me we miste elkaar nu al we gaan zo maar is mijn film bekijken ;P whaah kijken wat daar van gewordene is uit eindelijk werden wij om kwart voor 1 opgehaald en toen zagen we al weer een ander meisje voor week 7 ( toevallig kende Nan en ik haar ze is van ojnze manege) ga nu maar is iets doen en uit rusten we hadden ook nog heerlijk bij de mac gegeten