Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marjolein29 schreef:Manon_S schreef:Ben ook benieuwd hoe het verder met je gaat Anna.
Ooh wat leuk voor Iris ben benieuwd naar hun paard, Valentino was ook zon leukerd om te zien.
Sabine alvast gefeliciteerd he. Wat ga je doen met je verjaardag?
Ik ga zondagochtend weer Sam rijden. Zijn zadel is aangepast en bijgevuld dus die ga ik zondag ff uit testen.
Deze dag is dan ook gelijk de laatste dag dat de eigenaresse met mij meegaat naar stal.
Na zondag mag ik er alleen heen dus ben wel benieuwd hoe het de eerste keer gaat zijn om alleen naar Sam te gaan.
Aangezien meneer nog aardig wat streken tijdens het rijden uithaalt.
Heeft die haflinger bij Pronk gestaan, er staat mij iets bij van een hafje die Sam heette maar weet het niet meer zeker.
Leuk dat je Nadien voor gaat lezen. Ik ging normaal altijd graag fotograferen die 2 dagen.
Astor schreef:Ik ga morgen heel de dag fotograferen op de Soesterduinen. En ga daarna naar mijn vriend. Die komt morgen terug uit Budapest.
En blijf daar slapen en zondag naar Azzie en haar rijden! En dan leren, leren en nog eens leren

Hoe lang doe je hem al? Best een tijdje toch?!