Goedeeeemorgen. Zo jeetje het is alweer vrijdag en alweer maart! Wat gaat de tijd toch onwijs hard!! Zometeen maar weer stom de post lopen, vandaag gelukkig niet veel, en vanavond lekker paardje hobbelen.
En weet je wat ik me opeens bedacht, heb jij ooit die date met die broer van je vriendin nog gehad Andrea?
Haha leuk dat je sat nog weet maar nee valt elke x wel wat tussen Zoals geen vervoer van zijn kant Of dan moest hij werken wel jammer En nu is het eigenlijk al even stil
Vanmiddag lekker gereden op het fjordje teugels op maat houdennging nu beter Alleen me benen waren zo moe van steeds aandrijven dus zweepje erbij gepakt en met zweep ging het al wat beter om teugels erbij te houden galop springt hij als ik linksom ga steeds verkeerd aan maar rechtsom niet Volgende week weer
Achjoh maakt niet uit toch Sommige mensen hier op bokt heb ik niet op facebook dus voor hen is het nieuw Had het wel hier als eerste geplaatst en daarna pas op facebook, dus kunnen jullie je iets belangrijker voelen
Pfoe ik ben moe! Lag vannacht om half 4 in bed na me gezellige personeelsborrel. Om 10 uur eruit en de post gedaan... nu moet ik nog even cadeautje kopen voor vriendinnetje die morgen jarig is en vanavond ook weer werken.... Morgen gelukkig uitslapen!
Wow waarschijnlijk 31 maart lekker huren. Met waarschijnlijk sowieso 3 of 4 van kamp week 4 Misschien een 5de erbij. Willemieke gaat mee, een vriendin van mij waarschijnlijk ook. Nog 1 of 2 vriendinnen van Willemieke
Leuk dat je gaat huren Danielle! Ik heb die dag het 2e concert van onze knappe mannen Heb allemaal leuke dingen gepland staan deze maand, super leuk! En lekker naar de kapper geweest, 7cm is veel zeg pfoe! Was je al lang niet meer naar de kapper geweest?
Mwah ongeveer 4 maand niet nee.. En nouja had mn haar gekleurd en dacht dat het spoeling was bleek het verf te zijn. En daar reageert mijn haar heel heftig op... Dus inderdaad veel.
Oeh weer naar die lekkere knappe mannen! Veel plezier zeg Ik wil echt met huren op een paard waar ik nog nooit heb opgezeten xD
Ik was eind juli voor het laatst naar de kapper geweest en toen vorige week dus weer. Maar ik heb nooit veel dode punten terwijl mijn haar toch wel echt flink was gegroeid, er is van de puntjes maar 2 a 3 cm af. En dan weer laagjes erin daar ging dus wel meer vanaf.