Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en de kans dat je paard naar de kliniek moet is niet heel groot, tuurlijk, het kan gebeuren, maar dan kan je je geld er in investeren wat je allemaal had bespaart op je verzekering:P
.
.
. Leuk altijd die nieuwe dingetjes
.
Manon_S schreef:Ja zie je daarom denk ik ook van misschien toch maar niet doen.
Betaal me aan me eigen verzekering ook genoeg en moet ook bijna bij alles bijbetalen.
Dat ik dan soms ook denk van jezuuss :p .
ben wel kapot
.
. skyline schreef:Ik heb iedergeval wel gemerkt dat een paard wel duur uit kan pakken .
Had van tevoren allemaal lijstjes gemaakt.
Maar toen ik Sens eenmaal had toen had ze echt een hele tijd last van erge mok , ze heeft ook schimmel gehad , ze at zand dus moest ik zeewier en sandclear met slobber gaan geven anders at ze het niet .
Voor anouk moet ik voor der exceem en ( misschien insuline resistensie waar ze op getest moet worden binnenkort) moest ik ook allemaal poedertjes / speciaal voer , zoon speciale deken voor deze zomer.
(Heb je ook 2 soorten van, antibacterieel en bescherming), uierzalf, etc.
.
jiskaringo schreef:skyline schreef:Ik heb iedergeval wel gemerkt dat een paard wel duur uit kan pakken .
Had van tevoren allemaal lijstjes gemaakt.
Maar toen ik Sens eenmaal had toen had ze echt een hele tijd last van erge mok , ze heeft ook schimmel gehad , ze at zand dus moest ik zeewier en sandclear met slobber gaan geven anders at ze het niet .
Voor anouk moet ik voor der exceem en ( misschien insuline resistensie waar ze op getest moet worden binnenkort) moest ik ook allemaal poedertjes / speciaal voer , zoon speciale deken voor deze zomer.
wat heb jij tegen de mok gebruikt als ik vragen mag ?
Manon_S schreef:@ Emma: dierenartskosten kan je nooit goed inschatten maar onderdak weet ik al, en entingen, wormenkuur en hoefsmid kosten heb ik allen uitgerekend. Heb aan Jennifer gevraagd hoeveel de smid daar op stal vraagt dus heb ik zo een lijst er van op kunnen maken zelfde geld voor stalling.
!