Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Moest 'even' weg, maar wil wel even kwijt dat ik het een beetje jammer vind dat er weer geen discussie gevoerd 'mag' worden. Ik vond dit een stuk interessanter terug lezen dan gewoonlijk... Maar goed, ik ga weer in meeleesstand want ik typte toch al niet veel meer hier. Onder andere hierdoor.

skyline schreef:Leuk , is de opleiding daarvoor wel een beetje leuk ?
Ik moet wel zeggen dat het een opleiding is die zich vooral richt op een eigen onderneming.
Scheelt je heel veel geld.. Broccoli schreef:Moest 'even' weg, maar wil wel even kwijt dat ik het een beetje jammer vind dat er weer geen discussie gevoerd 'mag' worden. Ik vond dit een stuk interessanter terug lezen dan gewoonlijk... Maar goed, ik ga weer in meeleesstand want ik typte toch al niet veel meer hier. Onder andere hierdoor.
Sabinee__ schreef:
[quote="Sabinee__ schreef:Jep. Ik heb met rock wel eens in de bak geskied
Als in der achter aan met touwtjes haha?
.[/quote]
ik hou wel van skien ! Ik skie altijd het land in op de heen weg,Elja schreef:skyline schreef:Leuk , is de opleiding daarvoor wel een beetje leuk ?
Ga je een mbo of hbo doen?
Ik doe de hbo opleiding op Hogeschool Tio en vind het hartstikke leuk, vooral de hoeveelheid praktijkIk moet wel zeggen dat het een opleiding is die zich vooral richt op een eigen onderneming.
Op de HKU is er ook een eventmanagement opleiding, alleen moet je daarvoor ingeloot worden en er is best wel veel animo voor. Als ik jou was zou ik die eerst proberen, voordat je naar Tio, Stenden, Eurocollege of wat dan ook gaatScheelt je heel veel geld..
Annie_ schreef:Romana01 schreef:LEUK.
Wil zelf medicijnen studeren
Aah echt leuk je moet dan wel al bezig zijn met je cv
En straks ook onderzoeken (profiel werkstuk) richting geneeskunde doen
Heb je alleen maar meer kans om aan genomen te worden !
Denk dat profiel werkstukken al snel richting geneeskunde gaan, vind ik denk ik toch het boeienst

het is sowieso 
Not.
weet niet hoelang ik nog moet wachten op mijn camera
(we wachten tot er een aanbieding komt)