Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:40

Winn, heb jij ooit nog eens iets gehoord van Pots en Pottery ??
Ik niet dus, wellicht moeten we gewoon een keertje langsgaan :D

Maar het is echt onbehoorlijk, dat ben ik met je eens.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:41

Zit hier op mijn werk met een kapotte telefooncentrale, echt balen hoor.
1 lijntje waar alles op binnenkomt, geen scherm dat mij helpt met de nummers enzo.
Dus alles met de hand intoetsen, en via een blaadje de namen met nummers erbij zoeken.
Blehhhhhhhhhhh

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:15

@ Winnitou: Dat vind ik ook onbehoorlijk... Als ze hun sollicitanten al op zo'n manier behandelen, wat voor mentaliteit heeft het bedrijf dan verder?

@ Xan: Kun je niet zeggen dat je je verveeld hebt! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:17

We zijn zojuist terug van de menkar naar stal brengen en hebben afgesproken dat we vanavond gaan proberen om Maisie in deze "nieuwe omgeving" voor de kar te zetten. Ben erg benieuwd! ;)

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 16:23

xan schreef:
Winn, heb jij ooit nog eens iets gehoord van Pots en Pottery ??
Ik niet dus, wellicht moeten we gewoon een keertje langsgaan :D

Maar het is echt onbehoorlijk, dat ben ik met je eens.

gaan we samen heen.
ik was van plan om alle bedrijven nog een keer te gaan aanschrijven of bellen waarvan ik niks heb gehoord. Maar er heen gaan lijkt me ook wel wat... haha slaan we meteen alle potten kort en klein nadat we eerst wat moois voor onszelf hebben appart gezet (als schadeloosstelling)

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 16:24

xan schreef:
Zit hier op mijn werk met een kapotte telefooncentrale, echt balen hoor.
1 lijntje waar alles op binnenkomt, geen scherm dat mij helpt met de nummers enzo.
Dus alles met de hand intoetsen, en via een blaadje de namen met nummers erbij zoeken.
Blehhhhhhhhhhh

Ach dan wordt je meteenin het echte diepe gegooid. Hebben ze bij jullie nog mensen nodig?

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 16:24

Shenavallie schreef:
We zijn zojuist terug van de menkar naar stal brengen en hebben afgesproken dat we vanavond gaan proberen om Maisie in deze "nieuwe omgeving" voor de kar te zetten. Ben erg benieuwd! ;)

spannend en ontzettend leuk, succes voor jou en Maisie

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 16:28

Zit nu bij de receptie van de camping achter de PC.
Kreeg via mijn telefoon een mailtje dat er geen bestanden bij een sollicitatie zat....
ik in de stress,,,, was net op de camping aangekomen en had voordat ik van huis ging de mail verstuurd en extra gecontroleerd...
Maar de bestanden waren in het eerste berichtje wel bijgevoegd alleen hebben ze daar waarschijnlijk niet gekeken.

Heb ze opnieuw bijgevoegd en nu maar hopen dat ik het wat wordt (bij de politie)
(of die ik gisteren heb verstuurd, lijkt me ook leuk)
Wil gewoon een baan waarin in afwisseling heb en waarin ik kan organiseren en met mensen werk.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:15

@ Winnitou: Weet nog wel een leuke baan.... :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:19

Minder goed nieuws: Mijn moeder heeft de uitslag van de MRI-scan vandaag gekregen en het blijkt dat haar miniscus zowel aan de voor- als de achterkant gescheurd is... Ze moet hieraan geopereerd worden. :(:)

Heel goed nieuws: Maisie heeft vanavond buiten voor de kar gelopen! Ze vond het eerst wel heel erg spannend, maar uiteindelijk was ze echt super braaf! Oege heeft eerst met haar gereden en kort daarna mocht ik zelf verder. Ook een paar stukjes gedraafd, echt tof! *\o/* Heb Maisie uiteraard helemaal suf geknuffeld, ha ha! :o :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:24

Morgen nog 1 dagje werken en dan vrijdagochtend de caravan inpakken, om vervolgens - zodra Wes uit school komt - meteen door te rijden naar Duitsland. *\o/* We hebben op smeekbedes van Wesley een reservering geplaatst voor een camping waar we vorig jaar 1 nachtje hebben gestaan. ;) Wesley was daar toen al zo enthousiast over dat hij er nu nog een keer heen wilde. Meteen maar voor 3 nachtjes gereserveerd, dan kunnen we maandag weer verder trekken. Er is op die camping een tennisbaan, waar de jongens graag een dagje willen doorbrengen en ik wil zelf nog graag een grot daar in de buurt bezoeken, dus blijven we even "hangen". :D Vanmiddag hebben Wes en ik samen met mijn vader de caravan opgehaald en toen Wes en ik er even in gingen zitten, kreeg ik nóg meer zin om op vakantie te gaan! :D

Manonjitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:45

Shenavallie schreef:
Minder goed nieuws: Mijn moeder heeft de uitslag van de MRI-scan vandaag gekregen en het blijkt dat haar miniscus zowel aan de voor- als de achterkant gescheurd is... Ze moet hieraan geopereerd worden. :(:)

Heel goed nieuws: Maisie heeft vanavond buiten voor de kar gelopen! Ze vond het eerst wel heel erg spannend, maar uiteindelijk was ze echt super braaf! Oege heeft eerst met haar gereden en kort daarna mocht ik zelf verder. Ook een paar stukjes gedraafd, echt tof! *\o/* Heb Maisie uiteraard helemaal suf geknuffeld, ha ha! :o :D

Wat super! Heerlijk zo he? Geef 'r ook maar een dikke kus van mij! Ben trots op jullie!

Manonjitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:46

Shenavallie schreef:
Morgen nog 1 dagje werken en dan vrijdagochtend de caravan inpakken, om vervolgens - zodra Wes uit school komt - meteen door te rijden naar Duitsland. *\o/* We hebben op smeekbedes van Wesley een reservering geplaatst voor een camping waar we vorig jaar 1 nachtje hebben gestaan. ;) Wesley was daar toen al zo enthousiast over dat hij er nu nog een keer heen wilde. Meteen maar voor 3 nachtjes gereserveerd, dan kunnen we maandag weer verder trekken. Er is op die camping een tennisbaan, waar de jongens graag een dagje willen doorbrengen en ik wil zelf nog graag een grot daar in de buurt bezoeken, dus blijven we even "hangen". :D Vanmiddag hebben Wes en ik samen met mijn vader de caravan opgehaald en toen Wes en ik er even in gingen zitten, kreeg ik nóg meer zin om op vakantie te gaan! :D

Geniet er lekker van, fijne vakantie!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 07:31

Manonjitske schreef:
Shenavallie schreef:

Geniet er lekker van, fijne vakantie!

Gaat vast en zeker lukken! Gaan jullie ook nog op vakantie?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 22:26

Hallootjes, hier ben ik ook weer eens. Ik ben er een tijdje niet aan toe gekomen om hier wat te lezen of te plaatsen :o .

Ga dan ook niet alles terug lezen (al is het volgens mij niet eens zo veel := ).

Wij gaan morgen opweg naar Kootwijk met de /3 /3 /3 /3 .

Ik wens iedereen die ook op vakantie gaat, een hele fijne vakantie toe 8-) . Ik kom vast nog wel even langs als we er zijn via mijn telefoon.

XXX voor iedereen!!!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 06:50

Goedemorgen allemaal :D
Ik heb iedereen op haar hyves al een fijne vakantie in Kootwijk gewenst.

Maar doe het hier gewoon nog een keer:

Heel veel plezier !!!!!
Geniet lekker van de buitenritten /3

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 06:53

No 1 ochtendje werken, en dan ook lekker een week vakantie !!!!

André gaat in de ochtend de nwe auto ophalen en dan kunnen wij
zondag veilig vertrekken.

Voor alle anderen die deze dagen ook weggaan: hele fijne dagen gewenst.

En voor diegene die thuis blijven: evengoed ook veel plezier gewenst :D

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:46

Hallo hier bericht vanuit kootwijk ! Eerste rit voor ate First sproet en hupst zit erop! Inge heeft genoten van haar ritje ! Vieren nu Andor zijn verjaardag mrt heerlijk eten en disco !!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:47

Ha ha moet natuurlijk gypsy staan !

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:01

_sandra schreef:
Hallo hier bericht vanuit kootwijk ! Eerste rit voor ate First sproet en hupst zit erop! Inge heeft genoten van haar ritje ! Vieren nu Andor zijn verjaardag mrt heerlijk eten en disco !!!!!!

Mooi dat de eerste rit een succes is geweest. Gefeliciteerd voor Andor!
Geniet van jullie weekend!

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:33

Shenavallie schreef:
@ Winnitou: Weet nog wel een leuke baan.... :P

leuk, wel met mooi en niet vochtig weer anders gaan mijn gewrichten erg protesteren

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:34

lekker rustig hier!
Fijne vakantie voor degene die dat hebben nu

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 11:16

kwam gisteravond een leuke vacature tegen die qua kennis, kunde, tijd, afstand heel mooi in mijn plaatje zou passen.... heb meteen gereageerd......
en maar weer afwachten.
volgende week eerst maar naar de orthopeed om te horen hoe en wat met mijn voet. Sta nog steeds te dubben. Tijd kmt natuurlijk nooit uit om een paar maanden uit de roulatie te zijn maar wat werk betreft is dit wel het juiste moment.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 11:24

Ik ben weer terug van een weekje New York. M'n dochter haar 40ste verjaardag gevierd. Was erg druk en gezellig. Had m'n kleindochters met de pasen een klein berichtje gestuurd negen maanden na de dood van hun opa. Had zze nooit meer gezien of gehoord). Kreeg een hele baggerbrief terug van m'n schoondochter. Ik ben een slecht mens en ben de titel oma onwaardig. Zo egoïstisch om die arme kinderen (ze zijn 18, 15 en zeven jaar) te laten weten dat hun opa (oma) ze zo missen. Ik moet weer uit dit diepe dal zien te komen. Het valt me zwaar.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:06

we hebben een misterie in huis.
ben een peperdure rijbroek kwijt.
het enige wat ik nog kan bedenken is dat hij van d waslijn is gejat.
had laatst wel 2 lege knijpers. maar er nooit bij stil gestaan.
grgrgrgr.