Ik niet dus, wellicht moeten we gewoon een keertje langsgaan
Maar het is echt onbehoorlijk, dat ben ik met je eens.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Winn, heb jij ooit nog eens iets gehoord van Pots en Pottery ??
Ik niet dus, wellicht moeten we gewoon een keertje langsgaan![]()
Maar het is echt onbehoorlijk, dat ben ik met je eens.
xan schreef:Zit hier op mijn werk met een kapotte telefooncentrale, echt balen hoor.
1 lijntje waar alles op binnenkomt, geen scherm dat mij helpt met de nummers enzo.
Dus alles met de hand intoetsen, en via een blaadje de namen met nummers erbij zoeken.
Blehhhhhhhhhhh
Heb Maisie uiteraard helemaal suf geknuffeld, ha ha!
We hebben op smeekbedes van Wesley een reservering geplaatst voor een camping waar we vorig jaar 1 nachtje hebben gestaan.
Wesley was daar toen al zo enthousiast over dat hij er nu nog een keer heen wilde. Meteen maar voor 3 nachtjes gereserveerd, dan kunnen we maandag weer verder trekken. Er is op die camping een tennisbaan, waar de jongens graag een dagje willen doorbrengen en ik wil zelf nog graag een grot daar in de buurt bezoeken, dus blijven we even "hangen".
Vanmiddag hebben Wes en ik samen met mijn vader de caravan opgehaald en toen Wes en ik er even in gingen zitten, kreeg ik nóg meer zin om op vakantie te gaan!
Shenavallie schreef:Minder goed nieuws: Mijn moeder heeft de uitslag van de MRI-scan vandaag gekregen en het blijkt dat haar miniscus zowel aan de voor- als de achterkant gescheurd is... Ze moet hieraan geopereerd worden.![]()
Heel goed nieuws: Maisie heeft vanavond buiten voor de kar gelopen! Ze vond het eerst wel heel erg spannend, maar uiteindelijk was ze echt super braaf! Oege heeft eerst met haar gereden en kort daarna mocht ik zelf verder. Ook een paar stukjes gedraafd, echt tof!Heb Maisie uiteraard helemaal suf geknuffeld, ha ha!
![]()
Shenavallie schreef:Morgen nog 1 dagje werken en dan vrijdagochtend de caravan inpakken, om vervolgens - zodra Wes uit school komt - meteen door te rijden naar Duitsland.We hebben op smeekbedes van Wesley een reservering geplaatst voor een camping waar we vorig jaar 1 nachtje hebben gestaan.
Wesley was daar toen al zo enthousiast over dat hij er nu nog een keer heen wilde. Meteen maar voor 3 nachtjes gereserveerd, dan kunnen we maandag weer verder trekken. Er is op die camping een tennisbaan, waar de jongens graag een dagje willen doorbrengen en ik wil zelf nog graag een grot daar in de buurt bezoeken, dus blijven we even "hangen".
Vanmiddag hebben Wes en ik samen met mijn vader de caravan opgehaald en toen Wes en ik er even in gingen zitten, kreeg ik nóg meer zin om op vakantie te gaan!
Manonjitske schreef:Shenavallie schreef:Morgen nog 1 dagje werken en dan vrijdagochtend de caravan inpakken, om vervolgens - zodra Wes uit school komt - meteen door te rijden naar Duitsland.We hebben op smeekbedes van Wesley een reservering geplaatst voor een camping waar we vorig jaar 1 nachtje hebben gestaan.
Geniet er lekker van, fijne vakantie!
.
).
.
. Ik kom vast nog wel even langs als we er zijn via mijn telefoon.

_sandra schreef:Hallo hier bericht vanuit kootwijk ! Eerste rit voor ate First sproet en hupst zit erop! Inge heeft genoten van haar ritje ! Vieren nu Andor zijn verjaardag mrt heerlijk eten en disco !!!!!!