heb alleen maandag wat met haar gereden, stukje over straat zonder zadel gestapt en klein beetje gedraaft, met mijn kleinste nichtje die kan nog niet zo heel goed rijden. toen had ze het opeens 's avonds en gister avond weer en nu weer...
xEmy
Geplaatst: 08-07-11 18:57
wat een mooierd is dakar thamar! balen van bonny maar het komt vast goed
jaaa vandaag laatste (echte) dag ben zo benieuwd naar de verhalen!
net een topic op medisch geopend, maar god oh god, al 2 reacties met: dierenarts bellen. Ja hallo makkelijk praten... En ze maakt zich nu wel druk in de wei omdat jip van haar niet bij Dakar mag komen (ze staan naast elkaar in de weilanden met schriklintje ertussen in.) Heb dus ook neergezet dat ik weinig eraan heb als ik 10 reacties krijg met: dierenarts bellen
Aaah thamar, wil je dat we hem komen stelen? Kloote he dat bonny weer bloedneus had... en beetje onhandig dat ze allemaal reageren da bellen, ja goh dat wist jij nog niet
Loes, ik heb wel aan d'r gevraagt of ze goed wil koelen na bosrit
Haha, ze hebben het zeker weten top gehad, heb alleen maar enthousiaste smsjes gehad!
Springles ging super Hoogte maakt niet uit, maar heb 1m gesprongen, nog wel hoger. Maar kon niet zien hoe hoog dat was haha. Maar hij is beetje lui, hij moet eerst door de sprong heengaan voordat hij pas écht gaat springen Was ook grappig, zo'n vrouw die normaal niet in onze les rijd, die vond het grappig dat onze pony's zo goed konden springen
Heb trouwens heel erg buikpijn door medicijnen voor ijzer tekort, maar moet ze wel slikken. Mama moet maandag even langs de dokter voor iets, gaat ze meteen vragen over die erge buikpijn die ik er van krijg.
haha lekker slim oh nee okee jij bent natuurlijk niet helderziend
ik ga zo maar slapen, morgen eigenlijk oefenvaardigheid, maar dat gaat 'm niet worden met Bonny, alleen zit mama nu: ja zien we morgen wel, ja val dood ga mijn pony niet voor de kar knopen als ze steeds bloedneus krijgt :S Soms kan ik mensen wel wat doen, wel domme vragen aan mij stellen maar geen fatsoenlijk antwoord kunnen geven als ze half op de bank ligt te pitten
Datjaa
Geplaatst: 08-07-11 23:16
Halloo allemaal! Daar ben ik ook weer es! En moet ik helemaal vanaf pagina 280 bijlezen, of willen jullie me dat vergeven?
Hoe is het met iedereen? En hoe zijn de examens gegaan hierzo?
En Thamar, Dakar is echt ! maar ik had ook al in je topic gereageerd! Wel poedersuiker van Bonny, die bloedneus..
voel me echt heel erg poedersuiker niet zo'n top avond gehad met vriendlief ga steeds meer twijfelen... misschien stom om zo te zeggen maar moet altijd vragen om een kusje ofzo en dan ik het echt zo'n kus die je iemand op zijn wang geeft... ging proberen te slapen maar dat mislukte...
bloedneus komt uit het niet zo ver ik weet misschien dat ze zich nu heel erg druk maakt in de wei maar heb verder geen idee wel mooie poedersuiker week dit
@claire nee dat doet die dus niet, nou als ik niet leuk genoeg ben ofzo hoepel dan lekker op? ja meer kan ik er niet van maken dan
Ik hoop een gesprongen adertje, vandaag laat ik haar ook lekker gewoon staan ze hoeft niet te werken mag een shet van mijn broer lenen voor dat kleine meisje wat ik lesgeef. Want als het steeds open gaat geneest het natuurlijk niet eens.
Doriet Succes
en veel plezier caitlin
ik heb bagger geslapen, heb gedroomd dat opeens alle 2 mijn pony's weg waren en toen in het andere weiland in een trailer achter de bosjes stonden allemaal opgehangen... niet echt fijn om te dromer ofzo XD en mijn ogen zijn weer dik net als laatst, dus weer een allergie pil genomen, hoop nou dat het dan beetje snel weggaat... Nog niet zo erg als toen want toen was ik echt niet meer toonbaar aan de buitenwereld