Ppppffff Antoinette! Die laatste loodjes beginnen nu zwaar te wegen! Wanneer wordt cv en elektra gecheckt? Lijkt me toch wel handig als dat werkt voor jullie over gaan! Hier de eerste twee diensten van het jaar er al weer op zitten. Had gister totaal geen zin, maar eenmaal bezig is het toch ook wel weer lekker hoor! En zeker als je ziet dat je patiënt opknapt onder jouw zorg!
De CV wordt gecheckt zodra de radiatoren aangesloten zijn, hopelijk binnen 2 weken. de elektra is zo goed als klaar dus hopelijk ook binnen 2 weken. Erg krap en ikke als organisatie freak krijg lichtelijk de rillingen!!
Fijn dat je patiënt is opgeknapt Milou! dat moet je goed doen!
Danseresje
Geplaatst: 05-01-14 00:46
Bbrrrr, kan me voorstellen dat je daar de rillingen van krijgt!zou ik denk ik toch ook wel hebben als het allemaal zo kort op elkaar zit! Hang in there Antoinette! En geef een seintje als ik wat voor je kan doen!
En ja, dat doet zeker goed. Moest wel de boeman spelen, maar ja, zachte heelmeesters maken nou eenmaal stinkende wonden! En patiënt was toch achteraf wel happy met me (en bovendien, ik ben daar niet om lief, leuk of aardig gevonden te worden door mijn patiënten!)
Zou ik ook wel hebben hoor Antoinette. Alleen daarom zou ik er al niet aan beginnen, want heb geen geduld voor dat soort projecten. Even klussen is leuk, maar het moet wel snel af zijn
Het is inderdaad weer behoorlijk baby-tijd het laatste jaar.
Het gaat alweer een beetje beter, ontbijt bleef erin, avondeten niet. Had teveel gegeven denk ik dus dat ging mis. Net nog 2 kleine beetjes gegeven en dat is er nog in. Sorry voor het onsmakelijke verhaal! Werkze maar weer Milou!
Saskia89
Geplaatst: 05-01-14 22:40
Haha, no problemo. Ben wel iets gewend van onze eigen honden Als ze in elk geval maar goed blijft drinken. Gelukkig blijft er wel weer iets binnen. Wij geven ook wel vaak rijst met gekookte kip als ze niet lekker zijn.
Dat soort verhalen kan ik wel hebben. Balen dat lass ziek is. Vaak kleine beetjes geven werkt goed dan. Sommige geven ze gekookte rijst en kip. Hopelijk houdt ze vannacht haar eten binnen. Ook af en toe relaxen antoinette, niet alleen huis en werk, ook leuke dingen doen.
Vanochtend mazzel weer ingespannen. hij Was erg traag. Op het einde zat er iets meer tempo in, mar de turbo hebben we niet gevonden. Verder was hij wel lief.
Klinkt lekker Wen! We hebben nu 3 keer hele kleine beetjes gegeven en dat blijft erin.
Ontspannen doe ik als we verhuisd zijn, het huis moet nu echt af anders moeten jullie een logeerbeed van zolder trekken
Danseresje
Geplaatst: 06-01-14 00:52
En ook ik kan de spuug-verhalen wel hebben hoor! Ik kom doorgaans ook niet de meest smakelijke dingen tegen op mijn werk.... Fijn dat het eten tot nu toe er een beetje in is gebleven!
Enne, tja, logeren kan hier wel hoor, vraag maar aan Wendy! Alleen wordt het wat lastig met de hondjes denk ik....
Het zal wel een virusje zijn, gelukkig geen buikgriep want dan zouden ze ook aan de poeperitus zijn
Danseresje
Geplaatst: 08-01-14 01:17
Nou, gelukkig maar dat ze dat ook niet nog erbij hebben! Zo, heerlijk lesje heden vanavond. Was ingedeeld op Vamos en heb geruild voor Avalon. Die had ik al bijna twee jaar niet gereden en al helemaal nooit in de bak. Uur voor mij viel hij bijna om, dat wilde ik iig anders en dat ging ook anders! Contragalop ging mis en bij het in contra aanspringen wilde hij er tussen uit peren naar de overkant van de bak waar Vamos liep....tja, toen heb ik de noodrem maar even uitgeprobeerd! Die werkt gelukkig ook ! Daarna caroussellen ! Tegen alle verwachting in mocht ik voorop naast Bob met achter ons twee bloedchagerijnige paarden met de namen Ziggy en Zaron. Om beurten probeerden zij een hapje van Bob of Avalon te nemen, haha! Avalon zat niet zo lekker door, maar de hele carrousel doorgezeten en verder ging het superchill! Geef mij maar vaker caroussel ipv springen......dit is tenminste leuk! Sabine en ik hadden er echt lol in en we vonden dat onze paarden en wij een goed voorop-duo vormden !
Het was een lekker lesje. Avalon is niet per se mijn paardje, maar heb er lekker op kunnen rondsturen en alles beter dan Vamos! Hoe is het verder met iedereen? Het is een beetje stil hier! Bij mij niet veel spannends, mag weer eens genieten van het nachtleven op werk!
Saskia89
Geplaatst: 11-01-14 01:28
Ik had als laatst gereageerd hoor
Ben best wel moe deze week, veel geslapen en verder niet heel veel bijzonders gedaan. Nu ook snel weer een tukkie doen