Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Ik vind het ook wel leuk dat iedereen op de nieuwste wilnu had ik de kans op Thalita
DJoysDesignz schreef:Ja ik weet het hoorde van Sandra. (Vorige week donderdag deed ze al niets meer
)
Charly loopt ook met kleine kinderen mee... Fred ook die is super/ Tracy loopt niet met de kids.. en Adios rijd alleen Angelique op nog.
Monica24 schreef:Ik rij al 30 jaar, haha, dan ben je echt oud....
Kelvin was maandag niet zo in topvorm. Liep erg met zijn hoofd te rommelen. In de carroussel deed hij het wel goed. Ik zat gelukkig weer op mijn grote vriend. Vind het wel goed dat iedereen de nieuwe paarden wil. Op Zorro zat een erg lang meisje van de woensdag Fem. Trouwens 4 inhalers, dus nog wel een drukke les.
DJoysDesignz schreef:DJoysDesignz schreef:Vanavond rijden!!!!Als het zulk weer blijft....
Oehhhh Fem jij rijd toch van 9-10 kan jij wel even fotootje maken van mij en thalita
Als je dat wil natuurlijk....
Oh en van Kaar en Tracy natuurlijk als we er allebei opzitten
Fe_m_ke schreef:Monica24 schreef:Ik rij al 30 jaar, haha, dan ben je echt oud....
Kelvin was maandag niet zo in topvorm. Liep erg met zijn hoofd te rommelen. In de carroussel deed hij het wel goed. Ik zat gelukkig weer op mijn grote vriend. Vind het wel goed dat iedereen de nieuwe paarden wil. Op Zorro zat een erg lang meisje van de woensdag Fem. Trouwens 4 inhalers, dus nog wel een drukke les.
Wie zat er op Kelvin? heette ze miss Bianca, die op Zorro zat?
Monica24 schreef:Fe_m_ke schreef:Wie zat er op Kelvin? heette ze miss Bianca, die op Zorro zat?
Annemarie. En ja ze heet Bianca. Wel een aardig meisje. Kreeg nog veel complimenten van d'r en even leuk gekletst.
DJoysDesignz schreef:Fe_m_ke schreef:offcourse honey
gaan we eens even kijken of ik ook aanleg heb voor de camera!!
heb je trouwens al met celien afgesproken?
Vast welahahhaa !
Ja heb afgesproken, 12:00 spreek ik af bij stadhuis (dat is toch waar we vorige keer ook waren)?
En dan komen we naar jou