Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben na de tijd dat ze zouden bellen zo snel mogelijk naar school fiets.. Nooit wilde ik zo snel naar school toe!
Ik krijg nu echt dat gevoel wat ik toen had...
Kirsten_S schreef:Ze heeft vanavond pas concour dus denk dat het pas laat word voordat we het weten! Maar de les zag er echt super goed uit, helemaal niet zo slecht zoals ze zei.. En ze had ook nog is de mooiste houding van iedereen!

Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Ze heeft vanavond pas concour dus denk dat het pas laat word voordat we het weten! Maar de les zag er echt super goed uit, helemaal niet zo slecht zoals ze zei.. En ze had ook nog is de mooiste houding van iedereen!
Ja, was leuk dat je kwam kijken!
Hij ging opzich wel fijn maandag..
Dus dat vind ik wel heel fijn. Had voor deze proef 179
Echt rot, dat ik net 1 punt mis. Liever hadden ze me gewoon gemats, of
Dus daar ben ik wel blij mee.
VoorAhtnamas schreef:@ Iris, Kirsten, Mel, Maaike GEFELICITEERD!!!!! Ik wist wel dat jullie het zouden halen!
@ Jane en Anna, oh wijffies wat ontzettend stinkmodder! Anna, heb jij faalangst? Dat je bijna al je toetsen niet goed/af hebt kunnen maken!
@ Sabine, ben je nou geslaagd?
@ De rest, ik ben toch niemand vergeten?

Kirsten_S schreef:Nouuu best goed toch!!
De eerste paar wedstrijden gaan nooit helemaal geweldig..
Je moet er eerst effe aan wennen hoe het er allemaal aan toe gaat..
Je hebt je uiterste best gedaan, en door dit weet je waar je aan moet werken, waardoor je de volgende keer de sterren van de hemel rijd!!
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Nouuu best goed toch!!
De eerste paar wedstrijden gaan nooit helemaal geweldig..
Je moet er eerst effe aan wennen hoe het er allemaal aan toe gaat..
Je hebt je uiterste best gedaan, en door dit weet je waar je aan moet werken, waardoor je de volgende keer de sterren van de hemel rijd!!
ja, ben opzich wel tevreden.. Was ook best wel strenge jury.. maar ach..
heb iig 1 puntje binnen.![]()
Even kijken of ik aankomende week nog ergens een dag mee kan rijden op de Almelose ruiterdagen,
zou leuk wezen.
!
heeeel erg veel sterkte en succes!
.
..
.
!!!!

Dus ik hoef met me rij-examen alleen maar te rijden..!! Geen bijzondere verrichtingen!
Jullie kunnen het
*voor hoelang?*
Enn we mogen stallion ook iedere dag rijden in die week
Dus misschien is het leuk om in die week op de manege te komen.. Want dan kunnen we stallion ook meevragen. Misschien wat meer geruststelling voor rebecca. Moet het nog steeds vragen.. Durf het niet zo goed want alle contact gaat via sms haha

zoals je zegt niet alles lukt in 1x 

Goed man !
ook voor Anna natuurlijk !