LIQUITA schreef:?????ja ze dacht dat je geschrokken was en toen had je net bericht geplaast hahahahahaahahahahaahahahhahahaaha
MiltonB schreef:hahaha ja maar peet was er alweer snel weer weggehaald. maar jij had het alweer gezien.snelle jelle he hahahahahahahahahahaha
LIQUITA schreef:Hahaha...nee hoor, ik ga nooit zo maar weg. Maar ben zo af en toe wel ergens anders, hihi.Ik was even naar het weer aan het kijken voor het weekend.
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Hahaha...nee hoor, ik ga nooit zo maar weg. Maar ben zo af en toe wel ergens anders, hihi.Ik was even naar het weer aan het kijken voor het weekend.en hoe gaat het worden ??
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Hahaha...nee hoor, ik ga nooit zo maar weg. Maar ben zo af en toe wel ergens anders, hihi.Ik was even naar het weer aan het kijken voor het weekend.zaterdag krijgen we sneeuw!!!!!!!!!!
MiltonB schreef:_sandra schreef:waar hebben jullie het over??????over jou, dat je zo lekker licht danst ik wou zelfde zeggen
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Hahaha...nee hoor, ik ga nooit zo maar weg. Maar ben zo af en toe wel ergens anders, hihi.Ik was even naar het weer aan het kijken voor het weekend.hihhi het is pas maandag
MiltonB schreef:ze hebben het echt voorspeld hoor die sneeuwja jo. neem me nou eens een xtje serieus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahaha