JoNew schreef:kohtje schreef:Welke maat heb je dan Jo?
Jeetje Anniet is het zo snel gegaan?
36! Carlo vind ze ook leuk, maarja t is idd wel bijna zomer..
Nou en!
Tis ook zo weer winter

Maatje 36
ieniemienie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sniesie schreef:Manon en Annit, gecondoleerd.
Ik heb Ap vandaag heerlijk gewassen met een speciale shampoo en volgens mij heeft het geholpen, toen ik hem vanavond ging poetsen had hij bijna geen huidschilfers meer!

!!
) Angelkisssss schreef:Fiek asooooo goed zijn jullie!!
Haha, ik heb wel pijn, maarja moet ik ook maar eens blijven zitten toch?!? Mijn heup is nog niet echt blauw, maar wel al erg dik, ben nu echt een één kant dikbil. Ziet er dus echt niet uit! Maargoed we zien morgen wel hoe het er echt voor staat, me moeder had maar wel gelijk ff spierverslappers gehaald en pijnstillers voor vanacht dan slaap ik hopelijk wel gewoon. En het lopen gaat redelijk zodra ik op gang ben. Ach, we blijven gewoon lachen! (al vond ik het echt zwaar kl*te dat ik op de grond lag, ging zo lekker)
jeetje meis wat balen zeg!
waardoor ik een wiebel maakte en New dus de kans had om links-rechts te gaan en toen gingen we langs de sprong tussen de staanders door en viel ik er af. Ik probeerde nog zo goed als het kon te timen en door te rollen, maar blijkbaar was mijn heup het eerste landingspunt. Verder nergens last van gelukkig (lang leve de BP!!). Maar normaal sta ik altijd gelijk weer op als ik val (gelukkig is mijn moeder niet snel histerisch), maar dat lukte niet, mijn been was helemaal aan het trillen en kon me ff niet bewegen. Ging gelukkig snel weg en toen ben ik ff overeind geholpen en kon ik me gaan wassen bij de wc, ik heb mijn hoofd weggedraait en met de rand van mijn cap flink zandgeschept en in mijn gezicht gekregen
. Ik zag er echt niet uit!
.