Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Heb jij trouwens zin Iris om volgende week vrijdag met mij en Anna mee te gaan naar Jordaanfestival?
We gaan misschien maar als je zin hebt ?
Ja hoor
Okee Gezelligg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Heb jij trouwens zin Iris om volgende week vrijdag met mij en Anna mee te gaan naar Jordaanfestival?
We gaan misschien maar als je zin hebt ?
Ja hoor
..
Melanie_B schreef:Melissa zal ik morgen voor jou dat oogpotlood halen?
Dan schiet ik het wel even voor! (Als ik de stad in ga, met Noor..)

Melanie_B schreef:Pebbs schreef:heerlijke broeken zijn dat !
jij vind mijn zwarte broek toch zo mooi ?
als ik die niet meer pas mag je hem wel hebben !
ik ben nog steeds het gekst op mijn eurostar broek !
die zit het lekkerst en is het mooist
Jou zwarte broek
Mijn hemel! Die is ook al zo goddelijk!
Die vind ik ook écht mooi!
Deze is ook een Eurostar en zit zooo lekker
Kan niet wachten tot het woensdag is

Melanie_B schreef:Pebbs schreef:@ MElanieeee !!!!
ik kan vanaaf nog niet bij je slapen !
want ik schijn een verjaardag te hebben vanaaf, en daar moet ik naar toe.............. van me tante..............
dus dan kom ik morgen.. maar dan kom ik wel op tijd jaa !
dan heben we de hele dag en dan slaap ik morgen gewoon bij je goed ?!![]()
Oke dan hoop ik maar dat me moeder vanavond thuis blijft..
Want anders zit ik alleen thuis, achja.. Dan gaat ze toch niet.
Ja, dan zie ik je morgen! Je kan komen wanneer je wilt want ik heb geen werk meer.
.
.
Annie_ schreef:Oww wat ee n sjitt weer
Manon_S schreef:Ben blij dat ik niet naar school hoefde vandaag, dan was ik écht zooo nat geregend !

Emmaa_ schreef:Manon_S schreef:Ben blij dat ik niet naar school hoefde vandaag, dan was ik écht zooo nat geregend !![]()
EN WAAROM HOEFDE JIJ DAN NIET NAAR SCHOOL VANDAAG?
.
er komen nog zat keren dat je wel foto's kan maken toch ?
en het enige wat ik nog wil zeggen is dat ik het knap l.ullig vind dat je maar 1 foto gemaakt hebt, aangezien je zei ik ga heeel veel foto's van je maken !
Manon_S schreef:Dat is mijn rooster, elke vrijdag vrij.
Melissa ook

.
hihi
enne.. is niet erg hoor dat je aan je engels moet ! ik wil je best helpen !
en anders kan ik heeeeul goed overweg met de computer
hehee komt goeedd !
Kirsten_S schreef:weet je hoe grappig. ik dus afsluiten van de com en toen liep ik in het trappenhuis en hoorde ik het vet hard regenen, ik dacht echt sjittt het is alweer begonnen.
duss ik ging maar gewoon, echt vet harde regen. dus ik ging maar onder een bruggetje staan. En ineens zie ik 2 meter van me af iets liggen, en het leek verdacht veel op een babymuisje. pootjes omhoog en staartje. maar ik kon het niet echt goed zien, dus ik iets dichterbij met me fiets, nog niet echt goed te zien. Dus ik afstappen, was het zo'n veldmuisjeeeee..
Had hem gepakt bij ze staart en op de zijkant van de brug gelegd. maar hij was dood en verzopen door de regen. Dus ik probeerde nog te reanimeren met een blaadje maar het was al te laaaat . arm muisje

Pebbs schreef:aaaah arme muiss !
die veldmuisjes zijn zooooooo schattigg !!
jammer dat je hem niet gered hebt
, maar dat werkte niet, dus deed ik het heel zacht en snel. maar niks hielp