@tessa:Zeker the flying dutchman?
die met die kleine karretjes en die scherpe bochten
haha.. daar hadden wij ook zo'n lol in 
ik ga ook
doei
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

die met die kleine karretjes en die scherpe bochten
haha.. daar hadden wij ook zo'n lol in 
doei

oftewel de ' Il gladiatore'

ik ga ook nu echt
haha
LieZ_Horses schreef:Dat is echt een misselijk makend ding. Ik ben denk ik meer voor de actbanen gemaakt!
hestejente schreef:josewoos schreef:Ik moet van het weekend Final rijden, d'r baasje gaat een weekend weg.
Ach arme jij, wat leef ik met je mee.
@ Donna: ga je zo bitloos naar buiten? Moet je dat niet even oefenen in de bak eerst ofzo om te wennen?![]()
Ik heb foto van waar ik nu les krijg, zien?
Haha, nee ik heb zelf een CRB (Cross-Rope-Bridle) en daar stap ik ook stukjes mee buiten, maar dat is dus van touw. En om daar nou mee langs de weg te gaan.. En dat hoofdstel wat ik kan lenen in een 'echte'. Hij reageert prima op bitloos, alleen als hij doorheeft dat 't bitloos is gaat hij staan eten
.
(zwijmel..zwijmel).
Veel plezier dan bitloos buiten, lijkt me eigenlijk grappig om ook eens te proberen. Hoe pak je zoiets aan?
(wel erg gezellige mensen gelukkig
)Georgette schreef:Ik ga zo maar eens proberen heel even in de zon te zitten.

josewoos schreef:LieZ_Horses schreef:Dat is echt een misselijk makend ding. Ik ben denk ik meer voor de actbanen gemaakt!
Ik ook!!! Krijg ook werkelijk altijd de slappe lach als ik erin zit! Het kan me ook niet gek genoeg gaan, ik stap in alle achtbanen!

Gewoon, bitloos en kijken hoe hij reageert. http://www.paardnatuurlijk.nl/weetjes/index.htm hier een link, daar staat ook 't een en ander op.
Ik denk niet dat ik dat durf
Jaaaa zien!

ik weet echt niet hoe dat moet d0nnaa_dan schreef:Thnx Xandra!
@ Pauline; hoe pak je dat aan.. uuhGewoon, bitloos en kijken hoe hij reageert. http://www.paardnatuurlijk.nl/weetjes/index.htm hier een link, daar staat ook 't een en ander op.