Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Wat een mooie kerstshow weer bij Tuincentrum Overvecht
. Ik vind het heerlijk, heb ook lavst wat kerst inkopen gadaan
.
. Ik was van 4 paarden uit gegaan, maar het moeten er natuurlijk 6 zijn
Ik ga van het weekend 2 zakjes bij halen (= echt geen smoesje om nog een keer naar het tuincentrum te kunnen hoor
)

. 
meelen schreef:Het is 50 x 70 cm. Wij vinden het wel erg groot, dus denk dat het een plek in de slaapkamer krijgt ofzo. En dan bestel ik gewoon een kleinereMooi hoor Petra. Hoe groot issie wel niet?
.
_sandra schreef:Ik doe zondag alleen m'n smurfencap ophoi xan, ik ben ff een paar dagen onzettend druk geweest. lees ik net in ene wat je allemaal aan het regelen bent geweest voor mijn out fit. super zeg!!!!! is het al gelukt met het strijk papier, of moet ik morgen nog op zoek. hoorde van iemand dat de hema het evt. wel zal hebben.
laat het me maar ff weten. maskertje heb ik nog van zorro pak van roan, dus dat is geregeld. gaan we zondag in tenu oefenen, of houden we het nog helemaal geheim voor iedereen? is natuurlijk wel leuker als nog niemand ons gezien heeft!
ik hoor het wel van grote smurf hihi.
die is tenslotte de GROOTE smurf!!!!!!!!!!!!!!
tot zondag allemaal!
, om even te kijken of het blijft zitten.
. LIQUITA schreef:Hmmm, volgens mij is een 1 combinatie de ruiter en het paard. Dan rijden wij met 8 combinaties.....toch
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ik doe zondag alleen m'n smurfencap ophoi xan, ik ben ff een paar dagen onzettend druk geweest. lees ik net in ene wat je allemaal aan het regelen bent geweest voor mijn out fit. super zeg!!!!! is het al gelukt met het strijk papier, of moet ik morgen nog op zoek. hoorde van iemand dat de hema het evt. wel zal hebben.
laat het me maar ff weten. maskertje heb ik nog van zorro pak van roan, dus dat is geregeld. gaan we zondag in tenu oefenen, of houden we het nog helemaal geheim voor iedereen? is natuurlijk wel leuker als nog niemand ons gezien heeft!
ik hoor het wel van grote smurf hihi.
die is tenslotte de GROOTE smurf!!!!!!!!!!!!!!
tot zondag allemaal!, om even te kijken of het blijft zitten.
Ik kreeg een krabbel op Hyves van de Jury (= Tonya) en ze is omkoopbaar.
_sandra schreef:oh ja, smurfjes, ik zat nog even op de veldt site, en las daar dat de inschrijving voor een kuhr op muziek 10 euro per combinatie is.
ik had begrepen dat het 10 euro per persoon was. dat valt dus weer mee. kunnen we het na de kuhr in de kantine uitgeven hihi.