Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Angg schreef:WolinLotte schreef:@Angela: Nou ik was zondag boos, dat er iemand staat te voeren en tegen over dat betreffende paard stond een paard de box af te breken en hier wordt gewoon niet naar gekeken.. Prima dat je niet de paarden voert, geef ik je gelijk in, dit moet je ook gewoon zelf doen en dit doe ik dan ook gewoon.. Maar ik kan er niet tegen als mensen gewoon er wat in gooien en vervolgens een paard er tegenover de boel af laten breken en dan weglopen.. Vind dat niet kunnen.. Beetje eenmanszaakjes runnen en verder niet kijken dan je neus lang is... Een 'plukje' had het paard al een plezier gedaan.
@Rianne: Prima dat jij dat vind, maar wat dat betreft geldt hetzelfde; als stalgenoten kijken we dus schijnbaar niet meer naar elkaars paarden. En wat betreft van de zomer; er zou ook niemand een belletje kunnen geven... maar er liep menig stalgenoot rond waar geen lampje bij gaat branden. En tuurlijk had ik haar zelf moeten buitenzetten. Buitendat.. dat 'zeiken' van mij, je hoeft het niet persoonlijk op te vatten.
Twee weken terug had mijn paard koliek en toen werd er gezegd; ze lag zo lekker te rollen met een bezweet lichaam, nu slaat dit niet op jullie, maar wel op het feit dat er gewoon niemand dat soort dingen herkend.. best ergerlijk. Per toeval was ik op stal en zag ik het.
Oke dat snap ik dan wel ja maar zoals het op het bord stond dacht ik is het nu de bedoeling dat ik de hele stal ga voeren.. en dat hadden meerdere snap jemaar nu is het wel duidelijk
Even goede vrienden, maar het is ook fijn als er niet al te veel desinteresse is in elkaars paarden..
..
. Die paarden kunnen er niks aan doen als ze nog geen eten hebben gehad..
en ben toch meestal s'middags bezig met hem.. Verder voert meestal wel iemand het hele rijtje, heb tegen ze gezegt dat die van mij niks hoeft. dus ze zijn wel aardig bij ons 

, maar ik gok dat hij van mijn gegil al de benen nam en in een van de spleten van de afvoer verdween
.