Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Tytje schreef:Xan, je mag trouwens wel met een rubber bit officiële wedstrijden rijden, miss weet je het al.
Nee dat wist ik nog niet. Waar heb je dat vandaan ?? Dan kan ik dat even nalezen, zou wel super zijn. Tilly heeft een nieuw rubber bit gekocht, en dat reed gister helemaal super.

xan schreef:Ja zeg, chips dat dictee. Helemaal vergeten zeg. Ik heb er eigenlijk ook helemaal niets over gelezen in de krant.
Dom dom dom, maar we heten niet voor niets de mutsketiers.![]()
![]()
Eigenlijk toch wel weer jammer. Had notabene ook een zaans boek mee op kamp om er een beetje in te komen. En toen toch weer vergeten.
Daniellee_ schreef:Vandaag naar de dokter geweest,
en heb kinderzeer op me duim..
vandaar dat hij zo ontstoken,dik enz. was.
hoe ik er aangekomen ben?
geen idee!
heb nu zalf 3x daags smeren,
en hopen dat het snel weg is,
1voordeel mag niet werken omdat het zo besmettelijk is,
dus een relaxed weekje haha!

Daniellee_ schreef:Vandaag naar de dokter geweest,
en heb kinderzeer op me duim..
vandaar dat hij zo ontstoken,dik enz. was.
hoe ik er aangekomen ben?
geen idee!
heb nu zalf 3x daags smeren,
en hopen dat het snel weg is,
1voordeel mag niet werken omdat het zo besmettelijk is,
dus een relaxed weekje haha!

(dat je thuis bent met de feestdagen hè, dat het goedkomt met je heup daar twijfelen we natuurlijk niet aan).
)

ATE schreef:hoorde van ilse dat sire met angela 2 is geworden af gelopen zaterdag weet niet wat megan voor punten had die reed op gipsy
) 
maar natuurlijk niet naar je werk
(geintje) winnitou schreef:Werd net door de orthopeed gebeld, moet morgen naar de poli komen om kennis te maken met zijn collega en dan hoor ik weer verder. Hoop dus dat ik morgen meer weet over hoe en wat verder met mijn heup en wanneer.
xan schreef:@Daniellee: als je er een grote pleister of verbandje om doet, kun je gewoon weer alles doen.
Zoals handjes gevenmaar natuurlijk niet naar je werk
![]()
Hoe oud ben je nu ????? Kinderzeer !!!!!!! Komt dat ook voor boven de 10 jaar![]()
![]()
(geintje)
ja wist ik ook niet dat dat kon..
LIQUITA schreef:Xan mijn ouders hebben nog een zonnebank te koop staan (zo'n tosti-ijzer) waan je je ook in warme oorden).
Of je boekt gewoon een ticketKeuze genoeg zou ik zeggen
Zonnebankie hebben wij ook boven staan. Wordt inderdaad weer eens tijd om die te gaan gebruiken.
En ticket boeken. Sorry mijn geld (dat ik nog moet gaan verdienen) heb ik al uitgegeven aan mijn week op de Acadamy.
Maar ik ben niet echt ontevreden hoor hier, vandaag scheen tenslotte ook hier de zon.
(en moest ik vanmorgen de ramen van de auto krabben voordat ik naar de manege ging.)We kunnen toch gaan sparen voor tickets...ik wil eigenlijk wel eens ECHT paardrijden![]()
.
, ik had vandaag een Prix St George!!! amazone rijden, en zelfs die zei het 

Het is echt heel raar, ik vind ze wel super lekker zitten. Ik zal wel weer een uitzondering zijn
Mijn vriendin heeft het met friezen, als het maar niet besmettelijk is

Hackie schreef:En niet dat ik KWPNers niet lekker vind zitten hoor, die zitten ook lekker hoor
(en weet je wat het rare is? Ze zitten zo lekker, maar ik ben de enige die er pijn van in me rug krijgHet is echt heel raar, ik vind ze wel super lekker zitten. Ik zal wel weer een uitzondering zijn
Mijn vriendin heeft het met friezen, als het maar niet besmettelijk is
Yinari schreef:Oh ik dacht dat je daar al zeker met de feestdagen zou zitten. Er is dus nog hoop(dat je thuis bent met de feestdagen hè, dat het goedkomt met je heup daar twijfelen we natuurlijk niet aan).
CAYENNE (en mireille1970 natuurlijk) van HARTE GEFELICITEERD!!! Het is een welverdiende 'titel' (staat leuk in een verkoopadvertentie![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()

winnitou schreef:21 december wordt de grote dag dat ik een nieuwe heup krijg.
En nu snel naar de manege om paard te rijden nu het nog kan.....

winnitou schreef:21 december wordt de grote dag dat ik een nieuwe heup krijg.
En nu snel naar de manege om paard te rijden nu het nog kan.....