ik moet tot 1 uur vandaag pfieuww

owww heb weer zin om meer ta gaan rijden maarja even geduld nog
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vera23 schreef:heb ff dierenarts gebeld voor pina ze blijft zo slecht kauwen ze blijft er echt in hangen is wel sneu.. dus ik hoop dat ze optijd kunnen komen... heb al gezegt voor 5 en want wile cht geen weekend tarief
...
gelukkig doen mijn verzorgstertjes Ves.

ik ben zenuwachtig, maar heb er wel zin in!
Marieke_ schreef:Spannend Xeen! Waar ken je hem van?
Is het oppassen trouwens leuk

Nu is de pijn zo erg geworden dat hij gelukkig vandaag wel naar de dokter gaat dus ben benieuwd wat het nou precies is......... spettertjuh schreef:Goedemorgen allemaal.
We mogen weer fijn een daggie werken, uit mijn werk moet ik nu gelijk naar vriendje toe. Heeft zeer waarschijnlijk een slijmbeursontsteking in zijn schouder. Is al een paar weken koortsig en niet lekker met pijn in de schouder maar ....... we gaan niet naar de dokter hoorNu is de pijn zo erg geworden dat hij gelukkig vandaag wel naar de dokter gaat dus ben benieuwd wat het nou precies is.........
Zal duimen dat t allemaal beetje meevalt, maar t klinkt wel heftig hoor
spettertjuh schreef:Ja ik ben bang dat het niet meevalt, had hem gisteren bijna huilend van de pijn aan de telefoon en hij is echt niet kleinzerig
Zit nu nog braaf op het werk, heb nu lunchpauze
Volgende week wil ik een rustig lesje met Biz gaan proberen (dan lest ivonne met Ko)
!