zoo lekker 4-1 gisteren
!Heb net me haar geverfd .. zo uitspoelen kijken hoe het resultaat is en nee .. het is niet oranje maar donkerbruin
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!

ik hou het maar op me oranje tanktopje
werd om kwart over 10 door charmaine gebeld van ja kom je ook nog enzo.. want ze was alleen en voor de rest alleen maar ''oudere'' en me instructie was zeg maar niet helemaal nuchter meer, dus die beetje uitgelachen enzo
en er was ook karaoke 
volgend jaar ga ik ook weer, maar dan om 8 uur ofzo :p lottehorse schreef:Brak![]()
Citaat:Woensdag[b/]:
9.00: uit bed en wachten op uitslag examen
3.00: Hele dag gewacht en toen eindelijk geslaafd
3.05: Feesten!
7.30: Uit eten
10.00: Feestje van vriendin 1
11.00: Feestje van vriendin 2
1.00: Slapen
[b]Donderdag
8.30: Bij de tandarts
9.00: Weer thuis afspraak ging niet door
1.00: Werken
10.30: Visite
12.00: Slapen
Vrijdag:
8.45: Haar laten verfen en model zijn voor kaperschool
1.20: Thuis eten
2.00: Boodschapen doen voor feest en naar paard en cadeutje kopen
5.00: Dochen en eten
8.45: Voetbalkijken!! (Big party!)
10.30: Stad in!
1.30: Thuis!
1.31: Spullen opruimen en alvast alles klaarzetten voor de volgende dag
Zaterdag:
7.00: Wakkerworden aankleden en weg..
8.00: Auto naar eo jongerendag
10.00/5.00: Lekker gezellig gedaan zingen lekker gek dansen enz..
5.12: Met de trein naar huis
6.30: Thuis en eten
8.00: Eeerste mensen voor feest
1.00: Laatste mensen weg
. Die van mij ziet er dan wel heeeeel lui uit... Al maakte ik het wel telkens te laat
. 
, en turkije is door
). Daarna proberen te slapen maar lag de hele tijd aan mijn onderzoeksopdracht te denken... Die moet vrijdag af zijn, maar dat issie dus nog niet
.
.
(ook van Saskia). Maar waarom die het nu kreeg ik weet het ook niet... Hij stond daar gewoon een beetje mee te schreeuwen, zo zijn turken nu eenmaal
. Dat vind ik juist zo grappig aan ze.....
(Okeeej en die van mijn moeder). Maar mijn broertje was het dr niet helemaal mee eens.... En hier in de buurt wonen niet veel turken dus van al dat gefeest heb ik ook niks meegemaakt
.
). Ik denk dat als je dr nu zit je helemaal geen service meer hebt... En ik zou ook niet in een vliegtuig stappen dat bestuurt wordt door een turk
.
. Die speler op doel.... Maar wow toen die doelman zijn shirt uit deed.... Zn hoofd zag er niet uit maar die armen.... Echt een heeeel mooi lichaam
.
.
).
.
. Bij Hollywood denk ik aan rijke mensen die erg dom zijn
. Zo'n leuk liedje met dans klinkt idd wel goed
. Gewoon een grote film uitkiezen (ik vond dat nummer van celine dion van de titanic ook zo mooi.... kun je een heel dramatisch toneelstukje bij doen
).
(Of waar let ik niet op?)
(al hebben ze dan wel gelijk in sommige gevallen
).
. 
)