Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 08:45

Heej gefeliciteerd joh! Erg gaaf!

Was het leuk? Heb je nog romantisch gedaan onder het balkon van Romeo en Julliet? (tussen de enorme zwerm met mensen onder het piepkleine balkonnetje) Clown

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 08:46

Ben er wel gewesst, en heb een vriend op de foto gezet die met zijn hand op haar borst stond, maar ik heb me absoluut niet laten verlijden daar. Vond het er veel te druk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 08:50

Haha idd he? Ik kreeg het er ook benauwd van al die mensen! Die gang waar je doorheen moet om er te komen is wel erg leuk. Met al die teksten van geliefden Lovers

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 08:55

Ja maar ik mocht van Niels niets achterlaten!! Boos!
Laatst bijgewerkt door IJp op 05-08-08 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 08:57

Dat balkon schijnen ze er later pas aan te hebben gebouwd, dat was in die tijd beslist niet aanwezig. Beetje creatieve vrijheid van de auteur, en omdat het zo'n bedevaart teweeg heeft gebracht hebben ze de realiteit maar even aan de fictie aangepast Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:01

Ach er zijn wel meer verboden liefdes geweest in het verleden toch?

Ik ga er weer vandoor, ga naar een conculega in een dorp vlakbij Schagen, wil wat info van hem hebben. Adios!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:04

IJp schreef:
Ja maar ik mocht van Niels niets achterlaten!! Boos!

Bloos! Wat gemeen! Wil je eindelijk eeuwige liefde verklaren, is het nóg niet goed Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-08 00:59

Glory is echt zo schattig, nu haar hoefzweer is uitgesneden, moet ze met haar voet in een sodabadje. Vanmorgen had ze even last van de vliegen en vloog de emmer als gevolg daarvan door de spuitplaats. Dat ik het daarna weer probeerde bleef ze stokstijf staan, en pas dat ze met haar voet uit de emmer mocht slaakte ze duidelijk een zucht van verlichting. Vanavond weer, stokstijf blijven staan, en een zucht van verlichting op het moment dat haar voet weer uit die emmer mocht. Het is voor haar eigen bestwil, maar het is toch ook heel ontroerend....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 12:48

Go jij! Go jij! Bokt doet het weer!

Die emmers hebben idd altijd wel impact op ze, zeker als het door de spuitplaats vliegt.

Gisteren een lekker lesje gehad, ik moest met Whis aan het tempo in onze spins werken. We gingen heel hard ineens! Gaaf *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 13:14

Doei! Duuude bokt leeft weer Nagelbijten / Gniffelen

IJp gefeli met je KvKnummertje! Haha! Dus we moeten je titel weer uitbreiden? Huilen van het lachen

Ikke ga Stace d'r oren uit laten spuiten, was dinsdag aan 't draven en ik zei "easy" maar ze verstond "whoa" en deed dus ook "whoa"... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 13:52

Haha dat ze ineens stilstond! Eigenlijk is het toch ook handiger om meteen stil te gaan staan ipv eerst langzamer moeten Clown

Wat een sh*tweer buiten, niet te kort die regen! Vanmorgen was het echt hartstikke donker!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 18:42

Jus_dOrange schreef:
Doei! Duuude bokt leeft weer Nagelbijten / Gniffelen

IJp gefeli met je KvKnummertje! Haha! Dus we moeten je titel weer uitbreiden? Huilen van het lachen

Ikke ga Stace d'r oren uit laten spuiten, was dinsdag aan 't draven en ik zei "easy" maar ze verstond "whoa" en deed dus ook "whoa"... Nagelbijten / Gniffelen

Of je spreekt nu ook dislecties Lachen
Enne bedankt voor de felicitatie. Ik denk dat mijn titel nu echt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl word past drekt niet eens meer op het normale scrabble bord.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 18:45

En oh ja, alle eendjes zwemmen in het weiland.
Bij de merries zwommen vanmiddag zo'n 40 eenden door de wei heen. Dat ik vanmorgen de paarden ging controleren, was ik ook erg blij dat ik rubbere laarzen aan had.
Ik was gisteren na 10 uur en vandaag de hele dag Lianne aan het vervangen, die zat ziek thuis.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 23:07

Lianne is inmiddels weer op stal gesignaleerd.

Beau had vanavond een meeuw gered, is het nog gelukt om die bij de vogelopvang langs te brengen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:01

De meeuw is veilig aangekomen bij de Vogelopvang. De man ging kijken wat hij kon doen voor hem, ik hoop dat hij gaat eten en aansterkt. Arme dier had een gebroken pootje en was erg verzwakt. Hij zat in het weiland en zodra hij probeerde te vliegen stortte hij neer. Dat kan ik gewoon niet laten zitten hoor. Maar wat een bijtertje zeg, zodra hij de kans kreeg hing hij in mijn vest/vinger, wel een gedoe teruglopen met Whis en vogel in je hand Nagelbijten / Gniffelen Ik was erg blij met de hulp die me meteen op stal werd aangeboden *LOL*

Goed dat Lianne weer beter is, het heerst echt de laatste tijd Ach gut

Het is echt vreselijk met dat rotweer, die regen is niet normaal gewoon. Die eendjes in de weilanden zijn idd een erg grappig gezicht Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:35

Ik hoorde dat Lianne zo ziek was dat ze zelfs d'r zadel had opgeborgen Ach gut , maar goed dat ze weer beter is.

Beau de vogelredster Go jij! Go jij! , goed man, nu maar hopen dat hij 't gaat redden. Enne, je vest smaakt gewoon lekker zei Whis. Haha!

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:49

heb ik toch gewoon bij Beau in de les gereden, maar dat van die meeuw is volledig langs me heen gegaan. Slapen

Nog even en dan mogen Foxy en drakestein ook het land op Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Is wel goed voor die kleine, want die wordt echt bijdehand.

Pfff, vandaag is het echt te rustig op mijn werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 11:03

Haha ja ik denk ook dat Whis het gezegd heeft tegen de vogel. Mijn vest was iig erg populair Clown

Balen hoor als je je zo beroerd voelt. Blegh, zelfs als je dan op de bank of op bed ligt voel je je nog ontzettend ziek. Gelukkig gaat het dan alweer beter.

Was gisteren een drukke les na de onze zeg, wel grappig dat die van ons om half 8 voorheen vrij druk was en nu die les daarna ROFL

Oeh het is al vrijdag! Morgen zaterdag en dan gaan we lekker op excursie naar Arthur Go jij! Go jij!

@Eva: Rhea en ik zijn nog wezen uitstappen op de dijk, hij zat in een weiland naast de dijk. Dus vandaar dat je het niet gezien hebt! Haha! Roxy is cooool maar wel een boefje ja *LOL*

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:09

Oooooh, vandaar dat ik dat heb gemist.

Roxy is ook echt leuk, maar ik heb nu echt nog iemand nodig om mee te lopen, want anders ben ik haar kwijt. Duivel

Maar goed, ze is ook wel erg leuk dus ik vergeef haar wel. Lovers

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:11

Vanmiddag ga ik om half vijf rijden.

Hihi, ik vind 7 uur beginnen wel erg vroeg, maar om 3 uur klaar zijn met werken is wel errug fijn hoor. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:23

Lekker joh! Idd het is even een effort om uit je bed te komen maar dat vroeg vrij zijn is heerlijk!

Nou, maar goed dat Roxy binnenkort lekker de wei op gaat met Foxy dan kan ze lekker spellen en hoef jij je daar geen zorgen meer over te maken! Lachen

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:31

Ja, ik heb heerlijke lange avonden....

Komt vandaag wel goed uit, want mijn moeder is ook jarig, dus dan kan ik ´s middags rijden en dan ´s avonds gewoon lekker naar die verjaardag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:59

Gefeliciteerd met je mams! Ja, dat komt idd supergoed uit met die werktijden! Alleen is het wel balen dat je natuurlijk ook wisseldiensten moet draaien. Maar daar is ook wel overheen te komen Clown

Hier echt geen bal te doen, het is echt stil vandaag Gaaaap

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 13:58

Gisterenavond verjaardag van schoonzus, heb er 4 !!!! uur over gedaan om er te komen, dat heb ik ook even gemeld en dat werd dat ook wel gewaardeerd.

Zonet de opnames van de opening van de OS bekeken, er \aten stukken tussen die heel erg leken op de OS van de Special Olympics vorig jaar. Helaas liep het wat uit, dus het aansteken van de vlam stond er niet meer op. Even kijken of dat ook op youtube te vinden is.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 17:34

Ikke ben met Rhea en Beau bij Arthur geweest! Voor het eerst in mijn westerncarriere.
Had een soort portfolio mee met foto's van wat ik maak, hij heeft een kaartje gevraagd Lachen omdat hij ook regelmatig mensen krijgt die naar een afwijkende maat vragen *LOL* .
Hij vond mijn spullen van zeer goede kwaliteit, alleen hij wilde er een rits in en fleece om de neus, dus weer een uitdaging erbij. Sigaar

Heb ook wat inkopen gedaan: handschoenen, een simpel 1-oor hoofdstel en een kleine donkerblauw met zwart en witte pad voor Hercules!!!
Heb echt genoten vandaag was errug gezellie en echt een dagje uit!