Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Shenavallie schreef:Ik heb 4 In het land en editieNL een berichtje gestuurd
Ben je nog Man bijt hond vergeten en Hart van Nederland.
Sanniiy16 schreef:hooi allemaal
even een berichtje vanuit friesland
echt heel erg leuk dat filmpje!!
we hebben gister de hele dag gement
het bos in geweest en lekker door de waterplas heen gecrossed dat was echt super
opgegeven moment gingen we een stoffig zand pad op en toen reden wij achteraan met de wagen
en toen zei de leraar dat we in galop gingen
dus wij gingen de ponys (dubbelspan) heel erg inhouden en toen de rest al een stuk voor ons waren gingen we ze laten gaan en aanjagen zeg maar
en toen gingen we super hard in rengalop
dat was echt super GAAF!!
we hebben hier veel lol
maar ik verlang toch wel weer flink naar huis en naar me paardje natuurlijk
we leren hier veel vandaga hebben we het over slachtwaarde gehad dat was wel een slaapverwekkende les maar sommige dingen waren wel weer heel boeiend
nou ik ga maar weer want me big mac licht op me te wachten
doeidoei (K)
Sanniiy16 schreef:hooi allemaal
even een berichtje vanuit friesland
echt heel erg leuk dat filmpje!!
we hebben gister de hele dag gement
het bos in geweest en lekker door de waterplas heen gecrossed dat was echt super
opgegeven moment gingen we een stoffig zand pad op en toen reden wij achteraan met de wagen
en toen zei de leraar dat we in galop gingen
dus wij gingen de ponys (dubbelspan) heel erg inhouden en toen de rest al een stuk voor ons waren gingen we ze laten gaan en aanjagen zeg maar
en toen gingen we super hard in rengalop
dat was echt super GAAF!!
we hebben hier veel lol
maar ik verlang toch wel weer flink naar huis en naar me paardje natuurlijk
we leren hier veel vandaga hebben we het over slachtwaarde gehad dat was wel een slaapverwekkende les maar sommige dingen waren wel weer heel boeiend
nou ik ga maar weer want me big mac licht op me te wachten
doeidoei (K)
Shenavallie schreef:Welterusten!
. 
Shenavallie schreef:Welterusten!

Sasje_ schreef:Goede morgen! Ik ga nu naar de beugeltandarts, want mijn beugel gaat er uit!
. 
LIQUITA schreef:Haha....ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn beugel er uit ging. Ik dacht dat ik geen tanden meer in mijn mond had, zo lekker glad voelde het ineens.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Haha....ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn beugel er uit ging. Ik dacht dat ik geen tanden meer in mijn mond had, zo lekker glad voelde het ineens.

LIQUITA schreef:Haha....ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn beugel er uit ging. Ik dacht dat ik geen tanden meer in mijn mond had, zo lekker glad voelde het ineens.
Ik deed wel altijd met handarbeid (op de basisschool) van die ijzerdraadjes in mijn mond of een kauwgom achter m'n voortanden
. Totdat de tandarts zei: je hebt het niet nodig, maar het zou je wel leuk staan! Ik was meteen genezen....
Citaat:HOOIIII

Yinari schreef:Goed zeg!!
By the way Xan, hoe kom jij in de huiskamer met 38 berichten? Je moet er toch 50 hebben?

Shenavallie schreef:Hoi Xan!![]()
(Ben jij het Jose?????)
.
. Samen met Collin overigens.
xan schreef:Shenavallie schreef:Hoi Xan!![]()
(Ben jij het Jose?????)
Ja ik ben het vandaar dat ik wist dat je mee zou doen zaterdagavond.
Volgende wedstrijd wel opgeven hoor, het is gewoon heel gezellig.
En ook weer spannend, want nu heb ik vanmiddag toch maar weer
even het proefje geoefend.. Samen met Collin overigens.
Die doet nu mee in de B proef.
Oh ja, ik beloof dat ik volgende keer (16 juni geloof ik dat Liquita zei) mee doe! Het was allemaal even te druk de afgelopen weken, maar nu kan ik me rustig voorbereiden
.
, ik heb er zin in
. Shenavallie schreef:Wat leuk! Hij zal wel weer op Nimf willen, dat is tenslotte z'n favorietOh ja, ik beloof dat ik volgende keer (16 juni geloof ik dat Liquita zei) mee doe! Het was allemaal even te druk de afgelopen weken, maar nu kan ik me rustig voorbereiden
!!!! meelen schreef:Is er iemand die het stukje over Shailo en komende zaterdag uit het NHD wil hebben? Want dan neem ik het mee naar Veldt (overmorgen bijv.)