manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:20

Jaa, we hadden echt mazzel met het weer vandaag voor de foto's Lachen (al maakt de schaduw het op sommige stukken ook wel weer lastiger, maar bij iedere sessie leer ik weer een boel!)
Orson en Bianz deden goed hun best en das goed te zien; vond m er echt goed bijlopen; echt leuk om die vooruitgang zo te zien Haha!

Vind het leuk als je van het vossenstel een keer foto's wil maken Anne. Maar let op: gekheid is wel gegarandeerd op de woensdag Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 22:42

ooow maar gekheid is toch altijd gegarandeerd als ik mee ga op de fiets? Haha! Dus das geen probleem! Vork
Kan ik ook weer eens oefenen met de camera, doe ik veels te weinig naar mn zin! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 21:23

Phoe stil hier...
Ik ben gister lekker wezen stappen in Breda met klasgenootjes. We hebben weer enorm lol gehad Haha! Eerst daar frietjes gegeten, toen wat op de Wii tegen elkaar geraced in Mario gedaante Tong uitsteken en daarna lekker de stad in Pling Leuke muziek, zo nu en dan een tof type, schattige types en wat gekke types ( Huilen van het lachen moest er 1 mij weer hebben) Kortom: veel lol Tong uitsteken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 11:09

Klinkt gezellig Anne!
En ja het is zeker stil hier.

Ik lees elke keer wel mee maar heb dan even niks te typen.

Bianz, je foto's zien er goed uit van je les!

Thirz en ik hadden gister les, nous was weer lekker vervelend volgens mij.
Voice was super braaf en liep weer lekker.
Voice moet nu wat meer in de oprichting gaan lopen en dat gaat al best goed.
Verder is ze wel een beetje lui elke keer dus mn huiswerk weer voor van de week, beter aan het been.

Verder gaat Thirz vandaag lekker met Voice op buitenrit, dus kan ik weer even mn gewrichten op adem laten komen, want die hebben het best zwaar met het lessen.
Dus bedankt Thirz!!!

Verder met iedereen alles goed?

Daniël was gister nog ziek, heel de boel ondergespuugd t was echt zielig, nu huppelt ie al weer vrolijk rond. Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 18:50

Hoi! Idd rustig hier; iedereen vast druk druk druk... Knipoog
Anne weer lekker wezen stappen in Breda, vertel eens wat meer details van die toffe, schattige en gekke types Tong uitsteken Heb echt al zin in volgende week; stappen is zo lang gelee voor mij!

Nel: jij bedankt dat ik Voice mocht lenen, zo konden Kim en gezellig samen op buitenrit Lachen Maar wat een baggerweer was het zeg Scheve mond Was blij dat ik Orson al voor het rijden had gedaan, want na de rit was ik zo nat en koud, wilde ik snel naar mn warme douche!
Orson had er ook zin in tijdens t longeren; hij liet zn "whie"-geluiden alweer horen Clown Maar hij was verder wel braaf, hoop dat ie zn energie een beetje kwijt is!

Bar: hoe was je Z1 debuut?!

Ik ga nu lekker eten en dan languit op de bank Dromen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:51

Echt supertof thirz datg jullie een leuke rit hebben gehad, alleen jammer van het weer, ik zag net dat mn uitrijdeken nog lekker nat was, naja ben blij dat ik hem van jullie had gekregen want ik heb er in ieder geval veel plezier van!!!! Knipoog

Heej ja Bar, hoe was je Z1 debuut?

En Orson weer lekker vrolijk haha, hij staat echt leuk trouwens op dat hoekje.
Elke keer als ik hooi ga halen dan komt ie even kijken...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 21:53

Ja ik heb ook al zin in volgende week Hyper! Lekker weer gek doen en lol hebben Pling haha. En ja, donderdagaaf nog geweest, maar dat gaat nooit vervelen hè Knipoog
Leuk dat jullie samen op buitenrit konden! Is lang gelee of nie? Of wacht, met Van gingen jullie natuurlijk nog wel eens samen Lachen *zat te denken aan laatste keer met Kevin, maar dat valt dus mee*
Hihi, en Orson met zn 'Whie'geluiden? Stiekem toch een merrie tikje? *denkt aan t gehinnik van stoere Balou Huilen van het lachen* Of is t toch wel een beetje een stoere "Whie"? Tong uitsteken
K vind t ook echt koud. Gelukkig binnen de verwarming aan, lekkere warme trui aan Dromen

En gekke types: niets zeggen, geen oogcontact (had heel die gast nog nie eens gezien, omdat hij met zn rug naar me toe achter me stond Clown) en dan toch tegen je aan komen dansen. En zodra je meedanst omdat t opsich wel een oke type is, is dat dus het teken dat ze je hélemaal ziet zitten en dat je der maar op der bek moet pakken Verward Klasgenootje keek erop en dacht in eerste instantie dat hij wat ging zeggen Vork Uh.. nee Huilen van het lachen Hij bleef alleen wat plakken en me aan willen kijken (denk ik dan toch Clown neem aan dat je dan nie denkt dat ik perongeluk mn hoofd wegdraaide Huilen van het lachen), dus toen ben ik me maar ff bij de jongens achter ons gaan verstoppen. Toen was hij zo weg en heb ik hem nie meer gezien Haha!
En toen we de jassen gingen halen waren er 2 jongens érrug apart aan t dansen op de verhoging daar Clown De een had de riem van zn broek uitgedaan en stond daarmee te zwaaien, de riem rond de nek van de ander te doen en zo 'binnenhalen' enz.. Verward Iig zij hadden t erg naar hun zin samen en wij vroegen ons écht af of ze nou zo homo waren of zo homo speelden Vork
Schattige types: de jongens waar ik me bij ging verstoppen waren wel schattig Ja Die ene kwam iig uit Domburg en dacht dat ik ook de eerste trein terug naar Zeeland zou nemen. "Ja, maar.. Je ging toch mee naar t volgende cafe? Nee? Ga je dan nog zo lang wachten op de trein?" T blijven slapen bij een klasgenootje vond hij ook wel slim geregeld Vork
En toffe types; tsja daar liep er ook wel een enkeling van Ja
Meer details zijn er nie hoor Thirz Tong uitsteken Maar is wel genoeg toch? Vork Was iig erg gezellie en enorm veel lol gehad Haha! Zo'n sfeer graag ook de 8ste Pling

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 14:07

Hoi!

Klinkt als een goed avondje stappen Anne, heb je al die toffe types alvast uitgenodigd voor zaterdag?
Leuke foto's Bianz van jou en Orson, is ie al wat minder stuiterig?

Bar, hoe was je wedstrijd zaterdag nog een winstpunt gereden? (M2 was het toch nog of nu wél al Z1?)

Ik vond het ook errug gezellig bij Caroline, maar ben van mening dat ze toch wel wat meer lantaarnpalen (vreemd woord eigenlijk) neer mogen zetten langs die fijne weggetjes, en een groter huisnummer Clown

Marieke, kan ik anders komend weekend bij Jade komen kijken als je gaat rijden?

Zelf heb ik een wild avondje Groningen achter de rug met Peru-mensen. Vrijdagavond gingen we en nog steeds heb ik mijn stem niet terug. Niet heel erg opzich, maar ik moet zo wel rondleidingen verzorgen in het museum haha. Te veel gedronken doordat we een of ander maf spelletje gingen doen waar ik niet heel goed in was. Het gevolg: om 10 uur 's avonds waren we al redelijk dronken...nog wel met een toffe type gepraat, al heb ik zn naam nooit verstaan. En toen we om 6 uur in bed lagen vond ik het toch wel weer genoeg. Nog even bijkomen dus, dan kunnen we er zaterdag tegenaan!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:16

Zo zo Cis, een wilde avond stappen.
Lekker lang uitgeslapen zeker.
Ja bij Carolien was het zeker gezellig, en ja het huis mag wel wat meer verlicht worden. haha

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:59

Allemaal nieuwsgierige mensen hier Knipoog
Gisteren mn Z1 debuut gereden. Eerste proef ging echt wel fijn, tweede proef wat meer foutjes helaas.
Had 207 en 200, kortom 1 winstpunt! Ben nog steeds helemaal happy!
Ben net met shaar naar t strand geweest, lekker uitgewaaid (en gecrossd natuurlijk)!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:34

Echt super goed Bar!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd met je eerste winstpunt!!!
Vindt het superknap van jullie, je eerste Z wedstrijd en gelijk een winstpunt!!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:34

Heb je nog foto's Bar?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:40

Nee helaas geen foto's! Ik moet pas om 19.45 dus het was al pikkedonker, dus het was geen doen om foto's te maken helaas...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:42

Gefeliciteerd Bar!!! Super prestatie!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 12:02

Wauw Bar, echt heel goed! Wanneer zijn je volgende wedstrijden?
Cis, wat een wilde avond zeg! In vergelijking is het dan maar saai bij ons volgende week zaterdag haha. Tenzij er natuurlijk dan ook van die toffe types zijn Lachen
Kims een leuke rit gemaakt weer op Nous zaterdag? Volop genoten zeker? Hoe is het nu, veel last?
Anne ook al een leuke avond gehad; gezellig! Had volgens mij nog niet gereageerd, maar ben ook wel voor leuke buitenritfoto's op woensdag, dan komen de lesfoto's weer over een tijd (is idd leuker voor de vooruitgang dan).
Nel lekker gelest dus; wanneer ga je deze week?
Thirz, wanneer ga jij weer lessen? Dan moet je Nous maar weer ff influisteren dat ze de komende keren weer gewoon braaf d'r oefeningen moet doen, want ze heeft d'r strippenkaart gek-doen-in-de-les alweer ruimschoots verbruikt Lachen
Orson is nog steeds stuiterig Cis Clown Grappig wel hoor, hij wordt gewoon lekker fris van de winter en de paddock! Hij staat nu in zijn nieuwe box en dat bevalt volgens mij wel: heeft 'ie goed overzicht en kan hij alles zien! En niet onbelangrijk, hij krijgt aardig wat aandacht van al die mensen die voorbij lopen naar de hooiopslag haha!
Nou vanavond weer bij licht rijden: over een paar weken is hij er vast aan gewend en is het de normaalste zaak van de wereld haha! Ik ben om 17 uur al klaar Marieke, dus wie weet zie ik je nog net!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 22:42

Shaar is ook helemaal stuiterig! Gisteren 2 uur gereden (naar strand) en ze was echt op de terugweg nog helemaal hyper.
Vandaag gelongeerd...
Even een foto met mn foon gemaakt tussendoor...

Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 10:43

Lekker hoor Bar, zo'n strandrit, ik heb er ook weer zin in met Voice!
Oeh wat een natte longeerbak... Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 13:47

Citaat:
Klinkt als een goed avondje stappen Anne, heb je al die toffe types alvast uitgenodigd voor zaterdag?

Uh.. Die uit Domburg had ik best kunnen vragen, maar nie aan gedacht Tong uitsteken Ik heb wel t foute type laten merken dat hij komende zaterdag niet moet komen! *hoop ik Huilen van het lachen
Jij ook een lekker avondje gestapt dus Haha! haha, en ja dat van te voren al lekker wat drinken ken ik Clown Van te voren al aan de perzikwijn (die is jummmm! Vingers aflikken ) en toen die flessen op waren aan de Spa&fruit met Malibu (is ook Jumm Vork) Ach, moet kunnen Haha! Als ik maar wat blijf doen hakt t er bij mij niet zo in gelukkig. Vorige keer in Breda hadden er 2 een klein katertje Schijnheilig Toen hadden we een keer pannekoeken gegeten ipv Gourmet, toch een andere bodem hè Tong uitsteken
Jij je toffe type uitgenodigd? Ben nou toch wel benieuwd naar zn naam! Haha!

Jeej wat goed Bar! Go jij! Go jij!
Krijg je nu nog meer 'last' van grote paarden mensen om je heen die zich afvragen wat je daar met je haf-pony tussen doet? Niet dat je je er ook maar iets van aan moet trekken natuurlijk, want t is gewoon súper goed dat je zo ver bent met Shaar Pling Echt gaaf! Volgende keer inderdaad foto's laten maken hoor! Haha!

En Bianz dan doen we gewoon een keer leuke buitenrit foto's op een woensdag. Bestellen we mooi weer (geen potdichte mist en miezerregen) en maak ik daar een keer foto's van Haha! Volgende week erg druk, dus dan liever niet, maar de week daarna misschien? Dan gaat mn nieuwe rooster in (heb ik nog niet), maar ik ga der vanuit dat de woensdag nog steeds vrije dag is Lachen

Iedereen al helemaal zin in zaterdag? Go jij! Go jij!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:59

Euhm wat is er zaterdag?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 20:49

dan gaan we stappen Ja (stond uh.. een aantal weken gelee op bokt: Thirz en ik vonden t veeeeeels te lang gelee dat we waren wezen stappen en hadden een datum geprikt)

En mn projectgenootje en ik hadden een dikke 8 voor onze minor-rapportage Go jij! Go jij! Docent vond t een erg goed verslag; zorgvuldig en goed onderbouwd. Dus we moesten zo doorgaan Haha! Echt blij! *binnen 10 dagen nagekeken Wow! én gewoon zo'n cijfer!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 08:58

Hoi Doei!
Ik zit op mn werk op kantoor te ontbijten; stagiaire draait de groep vanmorgen, dus ik kan lekker rustig beginnen!

Bar: nog gefeli met je winstpunt in de Z; knap gedaan voor je debuut Haha!
Anne: jij ook gefeli met je mooie cijfer, echt goed!
Cis: ook een wilde avond mét tof type achter de rug; als je m wilt zoeken op hyves is dat toch knap lastig zonder naam Clown
Nel: ben je al verhuisd? Vind het nog steeds jammer hoor! Hoe vind Voice dr nieuwe huis?
Woensdag ging het wel goed met onze stuiterende knollen he Bianz; als dat dan ook zo is als Anne foto's komt maken, wel zo fijn Knipoog En idd willen we dan mooi weer!

Vandaag weer lessen met Nous; vervelend kan ze zeker zijn; maar we sluiten altijd goed af en vervelende gedrag is steeds korter, dus komt wel goed! Gister heel stuk met dr gefietst, Nous hele weg oortjes naar voren en gaan, ze vond t echt leuk Pling Alleen er ligt zoveel slik op de weg dat mn fiets nu helemaal vies is... Jij morgen weer lessen Bianz; succes alvast!

En heb zeker zin in morgenaaf Ja Ga denk ik nog wel ff dutje doen na de paardjes, heb ik nét wat meer energie Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:56

Haai!
Succes met lessen Thirz, het is in ieder geval lekker weer! Grappig dat ze het fietsen zo leuk vond, wel jammer van je fiets; ff door de bikewash haha!
Supercijfer Anne, daar doen we morgen een drankje op Lachen
Nel, het wordt dus morgen al, de verhuizing! Gaat echt wel snel ineens allemaal! Wel echt nog vaak langskomen he? En we moeten nog steeds een samen op buitenrit, dat kan straks ook nog gewoon toch? Knipoog
Helemaal goed Anne, evt. over 2 weken foto's bij mooi weer! Ze blijven een beetje stuiterig buiten, maar da's wel leuk voor de foto's haha!
Heb ook zin in morgenavond! Ga eerst om 21 uur naar de Bond film met m'n ouders (traditie), want die is net uit, dus ik sluit daarna aan in de stad! Geen idee hoe laat we van plan zijn te gaan en waar naar toe? Bespreken we vast morgen nog wel ff!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 19:35

Wow Anne, gefeliciteerd met jullie cijfer!!!

Ik heb het gehele weekend cursus, zaterdag, zondag en maandag moet ik van 8.30-18.00 in antwerpen zijn, wordt een druk weekend... hoop dat ik dinsdag nog een beetje levend ben...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:23

Hoi hoi,
Nou Voice is verhuisd.
Vanmorgen er naar toe gereden, wilco met de spullen in de auto en ik op Voice.
Er staat lekker veel wind, dus mevrouw was lekker wakker en loperig... hihi

Ze staat nu lekker op stal en volgens mij vindt ze het allemaal wel best.
Vanmiddag hebben we getest wat ze van de stapmolen vindt.
Shaar ging er ook in, dus mocht Voice achter shaar aan lopen.
Ze vondt het eerst heel gek en was heel loperig, maar na een aantal rondjes vondt ze er al niet meer zoveel aan.

Bianz, gezellig dat je even naar Voice dr nieuwe huis kwam kijken!!! Knipoog

Anne, goed cijfer jhoor, gefeliciteerd!!!

Veel plezier vanavond met stappen!!!!

Bar, succes met je cursus, t ziet er druk uit!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:18

Bar, hoe was je cursus vandaag? Wel een beetje interessant of dat ook niet? Succes met de drukte verder!

Nel, fijn dat het verhuizen goed ging. Veel plezier op je nieuwe stal en ik kom een keertje op bezoek hoor!

Kims, hoe gaat het eigenlijk met jou en je mooie dochter? Zijn Nick en jij al helemaal gewend en gaat het nog steeds goed met drinken? Ik zou graag gauw weer eens langskomen om bij te kletsen...

En overige dames, wat is de bedoeling vanavond? Anne, zal ik jou ophalen want ik rijd gewoon met het pruttelbakje. Hoe laat en waar spreken we af, is misschien toch wel handig om te weten.