Dus ik probeer van de week wel te helpen,,hoop dat er genoeg mensen zn ,anders moet ik iets anders proberen te regelen .
Ik hoor t wel.
Met binnenhalen blijf ik iig wel meehelpen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Wilde vanmmorgen komen helpen met de paarden buiten zetten maar dat ging me niet lukken! Sorry! Maar ws staan ze binnen door her slechte weer??
oepsss
ik heb alleen maar gedribbel en gestuiter gehad met buitenrijden (lekker zonder zadel), ze durfde zelfs te bokken
(maar ik moest stiekem wel erg om haar lachen
) 
Binar schreef:ja hoor, de paardjes staan allemaal lekker buiten

madelon31 schreef:geen dank hoor vond het niet zo erg ( niet dat ik het elke dag wil doen hoor zoveel) .![]()
Zeurlie wat kan je toch weer overdijven.
madelon31 schreef:o oke dan houden we daar rekening mee in de toekomst
madelon31 schreef:ja ik zit al weer achter mijn pctje met mijn overheerlijke zelfgemaakte lasagna!!!
Ja maar jij bent wel een oude moeder al!!!! en ikke lekker niet.....
madelon31 schreef:nee hoor zeurlie als jij dat nog van je zelf vind als je in de spiegel kijkt moet je dat lekker blijven vinden.![]()
Wij roddelen wel verder over jou
Ireentjuh schreef:Volgende keer maar weer gewoon haar roze halster om, dan snapt ze het misschien...
wel een beetje slap gel.ul hoor
Binar schreef:Ireentjuh schreef:Volgende keer maar weer gewoon haar roze halster om, dan snapt ze het misschien...
Jouw roze halster lag wel bij het mannenland, ik denk dat die gebruikt is voor Warenko![]()
Wat is het trouwens weer lekker druk op het topicwel een beetje slap gel.ul hoor
Ik denk dat de paarden morgen weer gewoon het land op kunnen hoor