Wat vervelend Danielle! Snap dat je je daar beroerd door voelt. Dat twijfel in een relatie het einde betekend en dat je dan vaak nooit meer goed gaat ben ik het niet mee eens. Ik had dat ook met Wietse, maar nu gaat het toch al weer heel lang goed tussen ons... ik heb het toen door mijn twijfels uitgemaakt en nu zijn we al weer heel wat maanden verder en ik ben blij dat het nu weer zo goed gaat. Ik zou als ik jou was even idd bij je moeder wonen en alles weer op een rijtje zetten en bedenken wat JIJ wil en wat JIJ nog van jullie relatie verwacht. Pas als je dat van jezelf weet, weet je pas hoe je verder kan gaan.
Klopt jullie hebben gelijk. Er zit wel en geen twijfel. Ene kant wel omdat hij zich als een vader voor mij voelt etc. Andere kant weer niet omdat hij wel ontzettend veel van mij houdt... DUs ja lastig. We gaan samen gewoon alles even op een rijtje zetten dus ja
ik denk dat dat voor jullie allemaal makkelijk oordelen is vanaf de computer. Danielle doe wat je gevoel zegt, logeer 2 weken bij mje moeder en kijk dan verder, dit moet je zelf doen niet met de mening van ons.
Lastig Danielle! Ik zou vooral zeggen; volg je gevoel! Beterschap voor alle zieken! Ik voelde me vanochtend beetje slapjes/hoofdpijn, maar het gaat alweer goed! Heb heerlijk gewerkt met groep 7 vandaag! Ze waren echt super goed aan het werk! dus helemaal blij! Vanavond weer lekker rijden met Ruby, goed oefenen na de les van maandag !
Sietsie
Geplaatst: 27-02-13 18:50
Bedankt voor de felicitaties! Ga nu lekker uiteten maar zal vanavond even bijlezen!
Ik zou ook lekker even weer thuis gaan wonen danielle en dan gewoon verder kijken. Je bent ook nog maar 16 toch? Dan duurt het nog maar 2 jaar tot je bij hem in kan trekken toch je kunt je hele leven nog samenwonen als het de juiste jongen is!
Vervelend danielle maar je bent nog 16 of 17 dacht is dus kom op je heb nog een heel leven En als je zo jong al bij hem gaat wonen groeien jullie mischien uit elkaar snap je me een beetje Gun je het beste maar heb relaties zien uitgaan doordat mensen zo jong bij elkaar in gingen wonen
Ik ben 17. Ik ben nu bij mijn vader, hij wou er mee stoppen, maar we hebben iets erop bedacht omdat hij mij liever ook niet kwijt wil. We gaan nu 3 week pauze houden, dus totaal geen contact en ik mail hem nog over spullen en krijg van het weekend nog een appje. Dat appje is voor over 3 week, want dan gaan we uit eten. Ik ben zelf ook nog wel kinds, maar ook weer niet. Dus dat is lastig. Kan zijn dat ik deze 3 week helemaal omswitcht hoor. En ook van zijn kant dat hij eerste week zoiets heeft van: rust, 2e week van nog wel lekker die rust maaaar... En 3e week dat ie zegt van: ik mis haar...
Kan ook zijn dat we elkaar over een paar maand weer zien en dat het weer helemaal is... Bah ik haat onzekerheid...
elkaar 3 weken niet zien en spreken? Laaaaaang. Hmm ik weet niet als je elkaar niet spreekt en niet wilt zien is het niet heel erg goed komt het op mij over. Of zien jullie dit als test?
Is echt meer een test en kijken dus met het uit eten van hoe staan we nu tegen over elkaar. Want als je elkaar blijft spreken werkt het niet en dan blijf je dus wel die irritaties of hoe je het ook wil noemen houden. We willen elkaar best zien en spreken maar doen het gewoon niet.
Zo pfoe het was lekker druk op me werk! Vooral rond half 8 kwam alles tegelijk binnen! Nu even lekker nog aan een icetea (verslaaaafdd) en een stukje chocola aan de bar en dan zometeen naar huis. Morgen wordt het ook meeeegaaa druk, 125 gasten!! Dus dat wordt ook flink aanpoten!