Laten we eerst even aankijken hoe het gaat als je in het topic mee komt praten Qilan, die eerste reacties gaven geen goede indruk in ieder geval dus misschien is het beter als we het eerst aankijken
Ik ben het met Suus eens, er is precies vandaag gereserveerd door Simone, en oke, ze doen er idd niet moeilijk over als er nog iemand bijkomt als die van te voren nog wordt gemeld, maar laten we idd eerst maar eens kijken hoe het loopt, we hebben nog 2 weken de tijd (helaas...was het maar eerder!)
Ja ik sta ook niet te springen dat je mee gaat Qilan. Je eerdere berichtjes waren ronduit brutaal. Alle meiden hier kennen elkaar ongeveer en zijn gemiddeld ook iets ouder. Weet dus niet of je daar zo wel tussen hoort. Vertel iig eerst wat meer over jezelf en hoevaak jij bij Het Fjordenpaard bent geweest.
Ik heb gewoon problemen dat ik me dus niet kan beheersen, kan er dus misschien wel wat aan doen en niks. Maar ik doe dus wel zo en ik weet dat het niet hoeft maar het gaat dus gewoon zo?
Ik ben niet op ponykamp geweest, gewoon meegeweest met meeting.
btw voor mijn woedeaanvallen zit ik al 3 jaar in therapie vind dus eigenlijk wel maren dat je er een beetje rekning mee kan houden niet kan zeggen dat ik niet zo hoef te doen
weet ook wle dat ik niet zo hoef te doen maargoed.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 30-03-11 22:05
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt