Vanochtend heerlijk rustig aangedaan en ons ritje was ook erg leuk, Ushi en Adje

Ritjes was heerlijk, leuk groepje iedereen kon zijn paard onder controle houden. Alleen Ziggy sprong op het strand even opzij voor kinderen met een bal, maar gelukkig geen nieuwjaarsduik voor de voorruiter. Strand was prut, maar dat had ik al verwacht, dus alleen achter elkaar gestapt en gedraafd. Adje was echt heerlijk te rijden. In de bak wilde hij weer naar het midden toe, toen ik met mijn beugels bezig was, toen hem op zijn kop gegeven en weer gewoon voor ander paardje gezet. Buiten was hij ook lief, op eind liet hij zelfs de rechterkant nog beetje los. Dat rijdt toch fijner, als hij wat losser laat aan 2 kanten. Teugels gingen steeds langer en Adje bleef zich aardig gedragen. Op de terug weg liep hij heerlijk te kijken. Dus ik zeg tegen Milou, he Adje kan ook zonder handen, vliegt ie naar Ushi. Terwijl hij de hele tijd al zo lekker met losse teugel liep (en ik kon hem gewoon door de plassen sturen).
En jullie zijn dus weer nuttig bezig geweest op Nieuwjaarsdag, nog veel spullen op te halen?