De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:13

ATE schreef:
nee zo is dat liquita en ik spreek gewoon in kroeg af waar schoonzus werkt hahahahahhahahahahaa

das ook wel een veilige plek, kan Harry de boel in de gaten houden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:18

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
Yihaaaaaa, het is weer aan het dooien!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk weer grip op de grond!!!!!! *\o/*

Vanmiddag even naar m'n schoonouders geweest en het was echt super gezellig! Nog een (zelfgemaakte) video bekeken van hun vakantie in Ierland..... geweldig! Als ik toch eens een loterij win, dan wil ik daar ook naar toe! Het is net Noord-West-Schotland, zó mooi! :D We hebben van de week een 1/5 Staatslot gekocht voor de trekking van januari, dus wie weet....! +:)+

Zijn er al "schatjes" die een vakantie gepland hebben voor dit jaar? Ik denk dat wij - net als alle jaren - ook in 2010 weer thuis blijven, heeeeeeeeeeel misschien een weekend of een weekje naar de caravan van mijn ouders in brabant, maar dat is het dan ook. ;)

Heb al 2 vakanties voor volgend jaar gepland staan :o . Een weekje in april/mei en dan nog 4 dagen eind september, met de paarden naar Kootwijk!
Hoop dat er nog wel nog een weekje zonvakantie bij komt 8-) .

De eerste aanbetaling voor het stageld voor de seizoenplaats op Geversduin (Castricum) is gedaan. (wordt het dit jaar wel wat voor een BOKT BBQ). Daarnaast wil ik met mijn ouders en Rowan een weekje naar de zon in het voorjaar. Buiten de drukt om (i.v.m. mijn vader. Moet hier wel toestemming voor krijgen van school, hopen dat het lukken gaat. Binnenkort maar eens een balletje opgooien.
Vind eigenlijk wel dat we dat verdient hebben.

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:30

heb half Ikea leeggekocht (ok erg overdreven), heerlijk dat shoppen zonder kind erbij. Gaat me heel goed af.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:41

winnitou schreef:
heb half Ikea leeggekocht (ok erg overdreven), heerlijk dat shoppen zonder kind erbij. Gaat me heel goed af.

en wat heb je gekocht ?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:44

ga ff met de meiden film kijken home alone 2 vinden ze gezellie

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 21:37

ATE schreef:
winnitou schreef:

en wat heb je gekocht ?

kastje (nu voor 19.95 ipv 49,95 en de oplossing voor naast mijn bank zodat mijn modem, router, en kabels niet meer direct in zicht zijn en waar mijn laptop in kanen boven op natuurlijk de koffie.
Moet alleen nog een keer naar Ikea (oh wat erg) of op Marktplaats zoeken voor een lamp. De lamp die daar stond past er nu niet meer tussen en aangezien dat mijn hoekje is waar ik ook zit te lezen moet er wel een goede lamp staan. Deze komt maar even tijdelijk aan de andere kant van de bank te staan (ja Rowan begint ook met lezen dus heeft ook licht nodig).
Daarnaast nog houten kisten en kistjes gekocht voor bij Rowan in zijn kast (opruimen dat speelgoed), voor in mijn kledingkast bakken om kleding in te doen, werkt als een soort la maar dan extra hoog.
een extra roede voor in de hangkast, een afwasborstel, een garde (mijn andere liggen in de caravan)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 21:39

kast zit inelkaar en staat (en het past qua maat, dus goed gemeten).

Ga nu even de tas pakken voor de komende dagen.
Rowan wil ook naar Duitsland dus ook maar even het paspoort opgezocht.
Zwemkleding is het belangrijkste wat mee moet.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 22:27

winnitou schreef:

pakse en slaap lekker straks

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 22:28

ATE schreef:
winnitou schreef:

pakse en slaap lekker straks

THANX, schiet niet erg op

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 08:47

Goeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiemorgen!

Was alweer vroeg wakker, ga zo naar de manege. Maar even proberen om wat te rijden.

Laters :wave: !!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 09:42

LIQUITA schreef:
Goeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiemorgen!

Was alweer vroeg wakker, ga zo naar de manege. Maar even proberen om wat te rijden.

Laters :wave: !!!

had je in je bed geplast ???
jeetje jij ben echt vroeg
het is dat ik zo moet werken anders had ik nog lekker uurtje erin gebleven hihihihihihiihi

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 13:45

Ik wilde graag voor dat de lessen begonnen nog even rijden. Wij vieren vandaag 3e kerstdag met mijn ouders en Erik's moeder en d'r vriend. Dus moest ook nog even wat voorbereidingen treffen voor de gourmet.

WERK ZE!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 17:34

eet smakelijk en een gezellige maaltijd gewenst. wij gaan zo hier in het hotel eten. hebben al lekker gezwommen. Rowan zit nu voetbal te kijken, als Manchester wint kan zijn dag helemaal niet meer stuk

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 17:37

Shenavallie schreef:
Zijn er al "schatjes" die een vakantie gepland hebben voor dit jaar? Ik denk dat wij - net als alle jaren - ook in 2010 weer thuis blijven, heeeeeeeeeeel misschien een weekend of een weekje naar de caravan van mijn ouders in brabant, maar dat is het dan ook. ;)

JAAAAAAA, we hebben veel gepland in 2010! Heerlijk, wij zijn gek op vakantie. In februari gaan we met vrienden naar Oostenrijk om te skiën, in april met de paarden naar Drenthe, in mei met vrienden naar Spanje, met pinksteren naar Sneek, kamperen (met vriendengroep) en in juli weer naar Spanje. Ik ben heel blij dat dit allemaal mogelijk is 8-) . En nog meer goed nieuws, de dagen worden weer langer. Joepi, laat het voorjaar maar komen. Valentino kon weer gelongeerd worden, er moesten een paar bokken uit, hij had er helemaal zin in :P .

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 17:38

winnitou schreef:
eet smakelijk en een gezellige maaltijd gewenst. wij gaan zo hier in het hotel eten. hebben al lekker gezwommen. Rowan zit nu voetbal te kijken, als Manchester wint kan zijn dag helemaal niet meer stuk

Heel veel plezier!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 17:41

Pffffffff, we waren gister om 3.00 thuis, was erg gezellig. Met de nodige alcohol, ben ik nog aan het bijkomen.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 17:45

Lieve Mary gaat in januari onderzocht worden in Utrecht door studenten. Ze loopt kreupel en zoooo scheef. Voor de studenten een leermoment, ik hoop zo dat er wat uitkomt.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 17:47

Wat leuk Ate, een dekking van je hondje, fantastische puppies zijn er toen uitgekomen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:40

Tytje schreef:
Lieve Mary gaat in januari onderzocht worden in Utrecht door studenten. Ze loopt kreupel en zoooo scheef. Voor de studenten een leermoment, ik hoop zo dat er wat uitkomt.

ach arme mary hoop at er geen gekke dingen uit komen en dat ze nog vele jaren mee mag gaan

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:40

gekkerhuis op werk
hebben mensen niks te doen of zo

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:58

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
Yihaaaaaa, het is weer aan het dooien!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk weer grip op de grond!!!!!! *\o/*

Vanmiddag even naar m'n schoonouders geweest en het was echt super gezellig! Nog een (zelfgemaakte) video bekeken van hun vakantie in Ierland..... geweldig! Als ik toch eens een loterij win, dan wil ik daar ook naar toe! Het is net Noord-West-Schotland, zó mooi! :D We hebben van de week een 1/5 Staatslot gekocht voor de trekking van januari, dus wie weet....! +:)+

Heb al 2 vakanties voor volgend jaar gepland staan :o . Een weekje in april/mei en dan nog 4 dagen eind september, met de paarden naar Kootwijk!
Hoop dat er nog wel nog een weekje zonvakantie bij komt 8-) .

Ben jaloers op je! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:02

Tytje schreef:
Shenavallie schreef:

JAAAAAAA, we hebben veel gepland in 2010! Heerlijk, wij zijn gek op vakantie. In februari gaan we met vrienden naar Oostenrijk om te skiën, in april met de paarden naar Drenthe, in mei met vrienden naar Spanje, met pinksteren naar Sneek, kamperen (met vriendengroep) en in juli weer naar Spanje. Ik ben heel blij dat dit allemaal mogelijk is 8-) . En nog meer goed nieuws, de dagen worden weer langer. Joepi, laat het voorjaar maar komen. Valentino kon weer gelongeerd worden, er moesten een paar bokken uit, hij had er helemaal zin in :P .

Wauw! Heb je nog wel tijd om te gaan werken, ha ha! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:09

Vandaag heb ik de Ikea "bij elkaar gegild" van het lachen :o . Ik zal even een kleine intro geven, anders is het misschien niet helemaal duidelijk.
Laatst zat Wesley aan mijn handen te frunniken en daarna weer aan de zijne. Hij vroeg zich af waarom het vel weer terug schiet als je eraan trekt en niet in een vouw blijft staan. Ik legde hem uit dat het met het vochtgehalte te maken had, bla bla bla. Affijn, vanmiddag zitten we een kopje thee bij de Ikea te doen en Wesley begint weer aan mijn handen te frunniken. Het is er f*cking druk en we moesten noodgedwongen naast een gezinnetje aan tafel zitten. Komt Wesley op een bepaald moment bij het vel van m'n vingerkootjes en dit bleef (logisch?) enigszins in een vouw staan. Wesley verschrikt: "Mám! Je staat al een tijdje droog!". :+ _O-

Het heeft even geduurd voordat ik weer een beetje op adem was van het lachen, want door dat verbaasde gezicht om mijn reactie moest ik natuurlijk nóg harder lachen! Ik flapte er nog uit dat dat wel meevalt, maar daar reageerde Wes natuurlijk nóg verbaasder op. Om hem gerust te stellen heb ik maar een tweede kopje thee genomen... :9k

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:45

en een tweede kopje is toch gratis bij IKEA

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:52

hebben heerlijk gegeten, visproeverij en daarna scampies in een pannetje.
( rowan aan de kip met friet).lig nu lekker met zoonlief in bed tv te kijken..