ATE schreef:nee zo is dat liquita en ik spreek gewoon in kroeg af waar schoonzus werkt hahahahahhahahahahaa
das ook wel een veilige plek, kan Harry de boel in de gaten houden.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Yihaaaaaa, het is weer aan het dooien!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk weer grip op de grond!!!!!!![]()
Vanmiddag even naar m'n schoonouders geweest en het was echt super gezellig! Nog een (zelfgemaakte) video bekeken van hun vakantie in Ierland..... geweldig! Als ik toch eens een loterij win, dan wil ik daar ook naar toe! Het is net Noord-West-Schotland, zó mooi!We hebben van de week een 1/5 Staatslot gekocht voor de trekking van januari, dus wie weet....!
![]()
Zijn er al "schatjes" die een vakantie gepland hebben voor dit jaar? Ik denk dat wij - net als alle jaren - ook in 2010 weer thuis blijven, heeeeeeeeeeel misschien een weekend of een weekje naar de caravan van mijn ouders in brabant, maar dat is het dan ook.
Heb al 2 vakanties voor volgend jaar gepland staan. Een weekje in april/mei en dan nog 4 dagen eind september, met de paarden naar Kootwijk!
Hoop dat er nog wel nog een weekje zonvakantie bij komt.
ATE schreef:winnitou schreef:heb half Ikea leeggekocht (ok erg overdreven), heerlijk dat shoppen zonder kind erbij. Gaat me heel goed af.
en wat heb je gekocht ?
ATE schreef:winnitou schreef:kast zit inelkaar en staat (en het past qua maat, dus goed gemeten).
Ga nu even de tas pakken voor de komende dagen.
Rowan wil ook naar Duitsland dus ook maar even het paspoort opgezocht.
Zwemkleding is het belangrijkste wat mee moet.
pakse en slaap lekker straks
!!! Shenavallie schreef:Zijn er al "schatjes" die een vakantie gepland hebben voor dit jaar? Ik denk dat wij - net als alle jaren - ook in 2010 weer thuis blijven, heeeeeeeeeeel misschien een weekend of een weekje naar de caravan van mijn ouders in brabant, maar dat is het dan ook.
. En nog meer goed nieuws, de dagen worden weer langer. Joepi, laat het voorjaar maar komen. Valentino kon weer gelongeerd worden, er moesten een paar bokken uit, hij had er helemaal zin in
. LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Yihaaaaaa, het is weer aan het dooien!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk weer grip op de grond!!!!!!![]()
Vanmiddag even naar m'n schoonouders geweest en het was echt super gezellig! Nog een (zelfgemaakte) video bekeken van hun vakantie in Ierland..... geweldig! Als ik toch eens een loterij win, dan wil ik daar ook naar toe! Het is net Noord-West-Schotland, zó mooi!We hebben van de week een 1/5 Staatslot gekocht voor de trekking van januari, dus wie weet....!
![]()
Zijn er al "schatjes" die een vakantie gepland hebben voor dit jaar? Ik denk dat wij - net als alle jaren - ook in 2010 weer thuis blijven, heeeeeeeeeeel misschien een weekend of een weekje naar de caravan van mijn ouders in brabant, maar dat is het dan ook.
Heb al 2 vakanties voor volgend jaar gepland staan. Een weekje in april/mei en dan nog 4 dagen eind september, met de paarden naar Kootwijk!
Hoop dat er nog wel nog een weekje zonvakantie bij komt.
Tytje schreef:Shenavallie schreef:Zijn er al "schatjes" die een vakantie gepland hebben voor dit jaar? Ik denk dat wij - net als alle jaren - ook in 2010 weer thuis blijven, heeeeeeeeeeel misschien een weekend of een weekje naar de caravan van mijn ouders in brabant, maar dat is het dan ook.
JAAAAAAA, we hebben veel gepland in 2010! Heerlijk, wij zijn gek op vakantie. In februari gaan we met vrienden naar Oostenrijk om te skiën, in april met de paarden naar Drenthe, in mei met vrienden naar Spanje, met pinksteren naar Sneek, kamperen (met vriendengroep) en in juli weer naar Spanje. Ik ben heel blij dat dit allemaal mogelijk is. En nog meer goed nieuws, de dagen worden weer langer. Joepi, laat het voorjaar maar komen. Valentino kon weer gelongeerd worden, er moesten een paar bokken uit, hij had er helemaal zin in
.
. Ik zal even een kleine intro geven, anders is het misschien niet helemaal duidelijk.