LIQUITA schreef:ATE schreef:zeg liquita ik ga toch binnen kort naar zo n duits koudbloedpaardtje kijken
Hahaha....dat dacht ik wel. Mag ik mee?????
mag ik ook mee???
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:ATE schreef:
ik koop nog niks ben wel aan het rond kijken lotje begind straks toch te klein te worden en ik heb gezegt als ik iets bij koop dat moet ik er zelf ook op kunnen voor als de meiden geen zin hebben
Nee,dat begrijp ik.Hoe kwam je zo bij dit ras terecht?
Op marktplaats heb ik die merrie gezien maar niet die ruin op de foto waar jij het over hebt.Hij is inderdaad heel erg leuk.
_sandra schreef:ik baal een beetje, ga vrijdag eind van de ochtend naar groet tot zaterdag avond, en hoopte eigenlijk dat de paardjes dus al op land zouden staan. niet dus! milton, kun jij vrijdag avond mavantos en willie nog ff los zetten, of in stap molen. ik ga vrijdag vroeg heen om uit te mesten, en dan zakl ik ze allemaal weer ff buiten zetten voor een uurtje. als jullie het dan savonds willen doen!!! zou top zijn!!!
_sandra schreef:grardus ging net met conny paaltjes op land zetten, morgen mest uitrijden, dus wordtr niet voor vrijdag dat paarden het land op kuinnen!

Sanniiy16 schreef:hooi allemaal..
Met mandy gaat het niet zo goed.
Ze heeft atrose in dr benen
en dr rug is ook helemaal kapot
en dr kogel rechts achter geloof ik is zwaar verzwikt
Dus ze gaat nu t land op
en als dr kogel zo goed als over is krijgt ze medicijnen voor de atrose en kan ze langzamerhand weer even erop en dan proberen om op de dijk met een los teugeltje te stappen...
Morgen komt bij mij ook een dierenarts op bezoek..
Nado lijkt al een tijdje last te hebben van zijn blaas..
Als ik aan het rijden ben gaat ie constant in een plas houding staan maar er komt niets..
En uit eindelijk na een uur kom er wat..
Dus daar gaan ze even naar kijken..
En hij liep vandaag ook niet goed dus daar gaan ze ook gelijk naar kijken
Ben benieuwd hoop niet dat het iets ernstigs is!!
Nicole1995 schreef:Sanniiy16 schreef:hooi allemaal..
Dus ze gaat nu t land op
en als dr kogel zo goed als over is krijgt ze medicijnen voor de atrose en kan ze langzamerhand weer even erop en dan proberen om op de dijk met een los teugeltje te stappen...
Als ik aan het rijden ben gaat ie constant in een plas houding staan maar er komt niets..
Wat erg voor Mandy en Soraya.Kan ze dan er ooit nog wel op rijden met een kapotte rug.En voor jou,ook raar he,misschien heeft hij wel blaasontsteking of kan dat niet bij paarden .Heb geen idee?Hoop voor je dat het niets ernstig is.We duimen mee voor jullie.En voor de rest ook natuurlijk.

_sandra schreef:Aaahhhh...liefliquita, ik bel je vrijdag ff hoor voor de uitslag!!! mavantos stond vanmiddag op het pony veldje met wil en de paardjes van ate! mav was niet bij het hek van liquita weg te slaan. ze stonden heele tijd te knuffelen. hij was echt helemaal van slag leek wel! hij mist haar echt!
Hopelijk kunnen ze in augustus bij "de Kamp" weer een paar dagen met elkaar het land op. 

Sanniiy16 schreef:hooi allemaal..
Dus ze gaat nu t land op