Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Hallooo!
Melanie is blij!! Want Melanie heeft lekker gereden, op Rambo!!
Het begon al ontzettend lief, hij's zo lief en aanhankelijk geworden op stal! Als ik zijn benen poets gaat hij helemaal met zijn hoofd tussen zijn voorbenen en dan met zijn lip 'krabbelen' op mijn hand zeg maar!En als ik op een bepaald plekje krap op zijn buik dan gaat hij bij mij helemaal zo met dat lipje doen.
Was echt een heerlijk penny moment, maar o zoo lief.
Deed ie ook met de peesjes.. zit je de peesbeschermer om te doen, heb je opeens een paard wat met de kop tussen de benen zit, oren naar voren en dan naar je kijkt.. geloof me... is heel apart gezicht
![]()
Rijden ging wel goed!Linksom niet, das onze slechte kant, maar rechtsom ging die al veel beter!! Heerlijk weer fijn in de mond en super goed te rijden! Was met hem bezig met galop oefeningen. Op de volte en dan telkens kleiner maken en dan zo klein dat je vanuit galop gelijk naar halt kan. Lukte nog niet helemaal, paar pasjes dat ie in stap nog ging voordat hij halt hield, maar met halthouden stond hij wel gelijk goed, dus ik ben trots op hem!
Linksom gingen we ook eens een andere oefening doen.Een gebrokenlijn in galop! Was benieuwd hoe die dat zou doen, en het ging goed! Hij wou eerst wel gaan changeren, maar kon hem optijd corrigeren en daarna ging het goed!
![]()
Fenny ging ook heerlijk. Lekker het bos in geweest. Ze had er zin in!![]()
Morgen samen met Erna het bos in.Is wel ff lekker voor Rambo, denk dat dat hem echt goed gaat doen; even wat anders.
Ik ben blij met dagen zoals deze.Wim vond het ook goed gaan, dus das altijd leuk om te horen én goed voor het zelfvertrouwen.. We komen er wel!

En haar galop is ook wel

Lekker voor je melis!
!! 

.
Paardjes genoten, en Erna & ik ook. 

Heerlijk voor 'm.
Als
?