Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

Daarna zeiden ze; 'Ja, we doen de fiets wel achterin de auto past toch makkelijk..
'. En toen gingen we nog even naar de juwelier om een kadootje voor Anoek te kopen, die was jarig geweest en gingen we nog even een beetje shoppen! Ik heb in totaal 4 truitjes gekregen van hun..
En 2 daarvan zijn precies de zelfde als die Michelle ook heeft genomen..
Dus nu zijn we zusjes.
Haha, ze komt hier een keer een weekend slapen, zei al tegen d'r moet je dat mee nemen, gaan we uit in de zelfde kleding!
Melanie_B schreef:Niet lekker. Zat op Victor.
Was echt een vét rare lijst
Kamona en Chibra reden niet mee.
gingen jullie dressuren of springen?Melanie_B schreef:Gisteren was echt leuk met Erna en Michelle (de dochter).
Ze waren er al vet vroeg en gingen toen mee met mams naar me rapport gesprek!Daarna zeiden ze; 'Ja, we doen de fiets wel achterin de auto past toch makkelijk..
'. En toen gingen we nog even naar de juwelier om een kadootje voor Anoek te kopen, die was jarig geweest en gingen we nog even een beetje shoppen! Ik heb in totaal 4 truitjes gekregen van hun..
En 2 daarvan zijn precies de zelfde als die Michelle ook heeft genomen..
Dus nu zijn we zusjes.
Haha, ze komt hier een keer een weekend slapen, zei al tegen d'r moet je dat mee nemen, gaan we uit in de zelfde kleding!
Was erg gezellig! En toen ik terug kwam van het rijden waren ze er nog! Tot ongeveer kwart over 9.
Had je me sms nog ontvangen?![]()
en ik heb ook wat terug gestuurd hoor?

Elja schreef:Hiiiiiiii
Ik heb gister weer op mn ventje gereden
Het ging lekker, hij was echt lief haha

en mijn anky dekje aan haar brengen =)
is wel de klas van vorig jaar eind exame volgens mij ( die mensen )_ Jane_ schreef: