Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LieZ_Horses schreef:Hoi!
Moest om 10 voor 11 beginnen en 10 voor half 1 uit.
Echt typisch school, weer eens te weinig leraren!

xandra88 schreef:_Anneke_ schreef:Zoo ben ik ook weer
gister werd ik gebeld tijdens school door francisca (eigenarresse van de stal waar JLo staat) dus ik schrok me dood!,, er was misschien wel iets ernstigs anders belde ze niet;
dus ik neem op,
vertelde ze dat JLo gechipt was en dat ze het heel eng vond dus dat het 2 keer moest en dat er daarom een bult zit daar (gaat weer weg hoor) en dat ik haar even een paar dagen niet kan rijden. het viel allemaal mee dus, maar schrok wel even.
nou toen hoefde ik gister ineens niet meer naar JLo toedus toen ging ik met een vriendin winkelen. daar had natuurlijk steeds geen tijd voor
maar nu wel ineens
heb zin in zaterdagkrijg ik eindelijk ook zo'n cool kadootje achter me naam
Ik schrok mij ook altijd dood als de manege belde op een raar tijdstip!
Dacht ook altijd ow nee hé der zal toch niets aan de hand zijn..... Gelukkig is het maar 1 keer voor gekomen dat er daad werkelijk wat aan de hand was!
Fijn dat Jlo nu geschipt is, vind ik zelf toch altijd een veiliger idee.

Kelly_Taco schreef:
xandra88 schreef:Vandaag wezen shoppen zoals ik al zei en associaal inkopen gedaan, maar wel leuk inkopen gedaan
Dat ging 5 pagina's even helemaal nergens over![]()
Zo weer les geven, ga ze maar eens af matten, zoals mijn instructeur ook met mij doethahaha
melodyB schreef:xandra88 schreef:Vandaag wezen shoppen zoals ik al zei en associaal inkopen gedaan, maar wel leuk inkopen gedaan
Dat ging 5 pagina's even helemaal nergens over![]()
Zo weer les geven, ga ze maar eens af matten, zoals mijn instructeur ook met mij doethahaha
haha zo erg was het niet hoor![]()
ik vond het wel leuk