Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liisette_ schreef:Melanieetjuh schreef:Weetje.. Zaterdag reed ik Don al 2 maanden!![]()
En als ik mijn wedstrijd met hem heb, rijdt ik hem precies 3 maanden!
Zo leuk!

Liisette_ schreef:Ik weet eigenlijk niet eens sinds wanneer ik Troy doe![]()
Melanieetjuh schreef:Liisette_ schreef:Ik weet eigenlijk niet eens sinds wanneer ik Troy doe![]()
Ohhh! Lisette!!![]()
![]()
Van philander
, ik had toen ook witte bandage's gekocht.. maar ik mocht ze niet gebruiken..
Melanieetjuh schreef:Ik wil dat Melissa online komt!
Jane_ schreef:Melanieetjuh schreef:Ik wil dat Melissa online komt!
vertel mij wat

! Liisette_ schreef:Ik weet het ongeveer, voor de kerstvakantie in ieder geval.
Liisette_ schreef:Liisette_ schreef:Ik weet het ongeveer, voor de kerstvakantie in ieder geval.
Ik gok 9 december.

. Ik was trouwens even eten
.
Emmaa_ schreef:Mel, wedden dat jij ook snel met Papillon het bos in kan ?. Ik was trouwens even eten
.
Jammer dat je niet mag bandageren, dan zeg ik wel tegen haar dat ze die bandages ook niet hoeft mee te nemen, anders gaat ze dingen meesjouwen in onze o zo zware boekentas die helemaal niet nodig zijn

Jane_ schreef:
Jane_ schreef:Ja phil glimt ook heel erg.. teken van gezondheid he![]()
Mwhahah

!. Echt práchtig!
. Ik wil van de zomer ook het bos in, en dan niet alleen met de manege lessen, maar ik ga waarschijnlijk dan ook met Petra het bos in, weet alleen niet op welk paard ik dan zou moeten, je hebt een Kim, die schrikt van alles, dus het is niet zo verstandig om mij daar op te zetten, en Dorus die zit even in een dipje (lees; hij laat niemand anders in zijn buurt komen dan zijn verzorgsters
)
)