Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Enne ik heb ook van die lovehandles die mogen er ook af. En natuurlijk mijn conditie.. dies echt om van te huilen haha!
Whisper is super drachtig hihihih
Serada schreef:In de kerstvakantie gaan Dave en ik ook met Thomas naar de Dobbeplas/Delfse Hout met de trailer. Naar aanleiding van het rookakkefietje onderweg naar de wedstrijd moet Thomas weer even een goede associatie krijgen want hij kwam daardoor flink bezweet de trailer uit. Ook moet hij weer wat rustiger gaan worden op vreemd terrein dus gaan we op pad. We gaan alleen met Thomas want hij moet het met wedstrijden ook alleen doen. Daarbij is het voor mij is het ook weer een goede leerschool…
Reentjuh schreef:Serada schreef:In de kerstvakantie gaan Dave en ik ook met Thomas naar de Dobbeplas/Delfse Hout met de trailer. Naar aanleiding van het rookakkefietje onderweg naar de wedstrijd moet Thomas weer even een goede associatie krijgen want hij kwam daardoor flink bezweet de trailer uit. Ook moet hij weer wat rustiger gaan worden op vreemd terrein dus gaan we op pad. We gaan alleen met Thomas want hij moet het met wedstrijden ook alleen doen. Daarbij is het voor mij is het ook weer een goede leerschool…
Maar weet je zeker Lin dat je alleen met Thom naar buiten gaat? Kan je dan niet beter een rijbak ergens opzoeken? Of blijft Dave er naast lopen? Want thuis rijdt je natuurlijk ook niet zoveel buiten. En in de Delftse Hout of de Dobbeplas kan het erg druk zijn.
Serada schreef:Jaa dat gaat wel lukken,denk ik! Ergens een bak opzoeken is ook een goed idee maar er zijn er maar weinig die dat goed vinden.