!Vandaag verzorgster geweest, ging wel goed geloof ik

Ik kon het tog niet laten om niet op Stal te komen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
net de heletijd aan gewerkt poeh wat een werk!!! 

Dat ga ik echt niet uittypen, is nl een vol A4tje
Is er nog iemand die Onno nodig heeft??? ik wil hem van de week al bellen
\
gewoon om uit te dagen...
pumbaa_nr_1 schreef:wat leuk fal!!![]()
ik heb een nieuw profiel!!!net de heletijd aan gewerkt poeh wat een werk!!!
Eentje voor op de site van SMD.
en
Binar schreef:Biz liep echt een heel stuk beter dan maandag!! Zal je altijd zien![]()
Achter liep hij dus niet erg slecht, rechtsvoor vond de arts hem niet helemaal goed lopen. Ondervoet verdoofd, daarna liep hij wel stuk beter!! Kwam goed uit buigproeven zowel linksvoor en rechtsachter
Foto's gemaakt, niets schokkends op te zien (wel iets met hoefbeen) scan was ook ok, wel oude peesblessure maar die is nu niet actief. Heeft schiefel achter die vrij groot is, en hij heeft teveel vocht in been, incl grote bloeduitstorting
Biz'rug is wel te gespannen en hij is te scheef. Ik moet eigenlijk over 3 weken terug, voornl voor die rug dus. Ik twijfel om terug te gaan, Steffi komt 3 april voor oa. Ko, ik wil haar nog ff mailen of ze bij Biz wil kijken
Voor de mensen die alles willen weten heb ik een uitgebreid verslag van de da meegekregenDat ga ik echt niet uittypen, is nl een vol A4tje
![]()
Biz moet ook ijzers, da vond hem te veel op zijn hielen lopenIs er nog iemand die Onno nodig heeft??? ik wil hem van de week al bellen
![]()
En Kaar, deze week is het alweer 6 weken geleden van de wormenkuur
!

spettertjuh schreef:Hier komen dan eindelijk de beloofde foto's.
Hier is Joepie aandachtig aan het kijken wat Kim aan het doen is!!!!!![]()
Dit zie je niet vaak hoor.....Anita die Joeri zijn staart wast.![]()
Deze foto vind ik zoooo gaaf!!!!!!!!Eentje voor op de site van SMD.
leuke foto's geworden hoor Kaar.Hartstikke leuk dat Spettertje zo loief is geweest .En dat schoonmaken van Joepi gaan jullie niet gauw meer meemaken hoor hihi.
Het bruggetje vond Layla zo leuk en spannend en Spetter was een voorbeeldige pony.
Ze was zo verschrikkelijk trots, zo zittend op Spettertje....
Toen besloot Spetter om vast te gaan lopen en schaterde Layla het uit...![]()
Zo dit waren ze. Ben zo trots op hun allebei.
Ga nu snel weer van de computer af, want moet straks alweer naar bedje toe. Lekkeren
![]()
Tot morgenmiddag.
!
) Ik was gewoon zó moe
. Toen ik vanochtend wakker werd dacht ik minstens dat t 10.00 zou zijn
maar dat was dus ff over achten
Nou ja ik voel me uitgeslapen!!
madelon31 schreef:O ja nog even verslag van vandaag.........sorry voor de diddle fans...![]()
Ik en melis zijn vandaag wezen lopen met donna en DIDDLE!!! nou geloof me je kan beter met donna het park in dan met die zwarte draak!!!![]()
Ten eerste was hij steeds aan het draven cq dribbelen waardoor melis een stuk harder moest lopen dan ze normaal doet...
Toen wilde hij gras eten en als ze hem weg trok dan deed hij zijn hoofd naar beneden en ging hij bokken![]()
Op advies van anous konden we hem dan gerust een tikkie geven...nou dat deed melis ook ...gaat meneer als een gek galoperen op het fietspad, waardoor donna ook gelijk van slag is..en melis mij bijna smekend gevraagd heeft om te ruilen....
Nou dat is toch niet normaal voor zo'n klein beest..\
Vervolgens gaat hij ook nog met zijn voorpoot uithalen naar mijn schattige cocker spaniel![]()
gewoon om uit te dagen...
![]()
Kortom nous in het vervolg ga ik er toch eerst goed over na denken of ik die kleine zwarte draak weer een keer mee naar buiten ga nemen![]()
![]()
![]()