Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FenDT schreef:Whoeiiii...
Lous schreef:Lees de 3 bovenste berichten maar eens op deze pagina
net als het bericht van die anne joy of zoiets. Voegt echt iets toe maar niet heus
FenDT schreef:Sommige mensen kunnen toch zo zeiken... Pfoeee...
We staan inderdaad in de krant heel vet!![]()
We hebben gisteren die taart van het NK opgegeten. Die had de moeder van Baukje gewonnen met het nummertje van het parkerenHij was echt super lekker
En we hadden natuurlijk ook champagne! We hebben even vrolijk gedoucht in champagne.. PLAK PLAK PLAK
collendoorn schreef:FenDT schreef:Sommige mensen kunnen toch zo zeiken... Pfoeee...
We staan inderdaad in de krant heel vet!![]()
We hebben gisteren die taart van het NK opgegeten. Die had de moeder van Baukje gewonnen met het nummertje van het parkerenHij was echt super lekker
En we hadden natuurlijk ook champagne! We hebben even vrolijk gedoucht in champagne.. PLAK PLAK PLAK
Jeej!! haha ik zal het doorgeven dat hij lekker was!!*is bij de bakker gemaakt waar ik werk haha!*
En trouwens wij stondeno ok in de krant!! in de alkmaarse ofzo! weet niet precies welke krant.. en rarara wie stond er als enigste van de 16 NIET op!.. Juist ikik was het het buitenste paard en we galopeerde met ze 4e op de volte en ik ben daar net de buitenste!