Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
.
.
.
.
of juist wel nu
laura1705 schreef:@jessica: Misschien ken ik je wel, ik heb stage gelopen bij ptc. Is alleen al wel weer iets van 4 jaar geleden.
Jeaninee schreef:Zitten wij daar iig niet op sanof juist wel nu
wel vertellen als ze naar de veearts is geweest he
.
maar denk dat het volgende week weer manegepaard wordt
kmis me lieve schatje

Jeaninee schreef:Jaamaar denk dat het volgende week weer manegepaard wordt
kmis me lieve schatje
![]()
Hihi soort van galopje.. maar nadine kzat dus wel op kai! vond het nix volgende keer mg jij er weer op![]()
Was wel leuke ouwehoerles whaha of niet san![]()
![]()
![]()
Jeaninee schreef:Jaamaar denk dat het volgende week weer manegepaard wordt
kmis me lieve schatje
![]()
Hihi soort van galopje.. maar nadine kzat dus wel op kai! vond het nix volgende keer mg jij er weer op![]()
Was wel leuke ouwehoerles whaha of niet san![]()
![]()
![]()
.
. Jeaninee schreef:We gaan egt x priveles doen hoor !!
.
.
moeten we maar snel ff regelen, zal ik ff kijken of ik dan vrijdag ook naar de manege kan
kunnen we ook weer ff ouwehoeren daro
.
.
ze moet haar bek dicht houden! Sorry maar het is echt gemeen wat ze zegt hoor.. zoiets zeg je niet zomaar, niet als je het niet zeker weet...
Jeaninee schreef:oliebol san die christine moet echt haar bek dicht houden hoor, anders trommel je het lease clubje maar op
Ging vet goed behalve dat miin sgatje ff geen zin had en dus niet egt deed wat ik hem vroeg en dus werd ik ff goed boos
Nadine240904 schreef:Ik heb beleefd: me broer zn dochtertje is vandaag geboren. Ze heet: Éowyn Nova, niet schrikken van de naam.
Tante Nadine
Maare vind het wel mooie naam, klinkt erg lord of the rings'erig
Nadine240904 schreef:Dankje, en ja dat klopt. Daar hebben ze het ook van
(vind die namen van LOTR wel vet mooi)