Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:31

Zijn er btw al foto's van het NK? Heb niets gezien Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:31

Maar ik maak nog wel even een nieuwe pagina aan voor ik wegga Pling

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:37

Tsss jullie laten me gewoon in de steek... Verdrietig

nqha.nl Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 14:24

*Gaat tegen niemand kletsen*

Vandaag is de schokkende ontdekking die ik laatst heb gedaan bevestigd, jonge pony's groeien. Bij Stees is d'r 5 cm bijgeplakt sinds de laatste meting, 1.38 nu dus... Nagelbijten / Gniffelen

Ukkepukje... Ach gut

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 11:45

Heej! Wacht maar af, straks word ze nog een heeeele grooote poownie Ja Grappige foto's hoor Lachen

Nou, ik ben vannacht teruggekomen uit Disney. We kwamen in Nederland en we stonden prompt in de file om 23u uiteindelijk waren we dus om 00.30u thuis. Disney was leuk maar ook vermoeiend. Mijn neefje van 5 was echt strontvervelend die 3 dagen. Hij vond niets leuk en alles was hem teveel, hij wilde ook steeds terug naar het hotel. Ook bleef hij contstant aan mijn tante hangen en als je iets deed wat hij niet leuk vond was het meteen huilen en piepen. Errug gezellig dus Scheve mond Mijn andere neefje van 1,5 jaar vond het gelukkig wel leuk, hij genoot van alles en iedereen in Disney en hij was niet moe te krijgen. Maarja, het blijft toch zonde dat degene voor wie je eigenlijk gaat het allemaal niet leuk vond. Zelf ben ik nog voor het eerst in de Space mountain gegaan, doodeng maar wel de moeite waard Ja Maar de volgende keer ga ik pas weer mee als het neefje die zo vervelend was wat ouder is en je echt tot hem door kan dringen... als je uberhaupt ooit nog eens tot hem door kan dringen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 11:49

Wij zijn ook een keer naar Disney geweest, Disney is gaaf! Lachen Jammer dat 't ene neefje 't niet leuk vond en 't zo te horen eigenlijk ook een klein beetje heeft verpest, maar toch fijn dat je andere neefje 't wel leuk vond. Ik snap niet hoe je neefje 't nou niet leuk kon vinden, Disney is echt geweldig.

Ben trouwens net terug vanuit Starnmeer, ik heb op Cowboy gereden... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 12:23

Cowboy is cooooool Ja Als je haar eenmaal aan het lopen hebt is het echt een fijn paardje he? Ik kan echt niet wachten tot donderdag, kan ik ook weer lekker knollenhobbelen Lachen Ik kom trouwens niet op de site van NQHA Verward

Gaaf dat je ook naar Disney bent geweest! Het is idd echt te leuk voor woorden daar. Ik word daar zelf ook altijd weer helemaal kind Tong uitsteken Hoewel ik dit weekend erg werd geconfronteerd met de hardheid in deze wereld. Ouders die duwen en trekken om maar bij zo'n stom beest te komen etc. Ik snap niet waarom die mensen dat allemaal zo gehaast moeten doen. Kom op, je bent in Disney en je hebt alle tijd van de wereld. Wacht dan gewoon lekker op je beurt, maargoed.

Ja, het is idd wel zo dat hij het een beetje heeft verpest voor ons allemaal. Maar hij heeft echt ups en downs gehad en als hij vrolijk was dan was alles ok en was hij supergezellig. Maar het is natuurlijk ook zo dat als je zo'n weekend weg bent geweest dat de slechte dingen je meer bij blijven dan de leuke dingen. Want dat zijn gewoon dingen waar je je aan ergert, maar we hebben ook leuke momenten gehad hoor. Ik snap ook niet waarom hij het niet leuk vond, maar mijn neefje is zowiezo anders dan andere kinderen. En dit weekend heeft toch wel bevestigd dat er iets met hem aan de hand is, dat weet ik nu 99,5% zeker. Hij liep en sprak pas met 3 jaar, hij is nu nog zo moe vaak dat hij soms 2 a 3 keer per dag slaapt. Hij heeft totaal geen energie zoals een kind van 5 dat wel hoort te hebben. Hij kan geen lange stukken lopen want hij komt gewoon niet vooruit dus met !5! jaar zit hij nog vaak in een stomme buggy. Hij hoort een stuiterbal te zijn aan wie je moet smeken om alsjeblieft even rustig te gaan zitten. Waar ik me het meest aan stoor is het feit dat je gewoon niet tot hem doordringt, hij is er wel maar toch ook weer niet. Het is heel moeilijk uit te leggen maar je kan gewoon geen contact met hem leggen en echt serieus eens boos worden op hem als hij zich zo gedraagt. Want hij snapt het gewoon niet en het doet hem daarbij ook niets. Ik heb zelf het idee dat hij autist is, ik heb vaak genoeg met autisten gewerkt om er een uit te kunnen halen. En vanaf dat hij klein was heb ik al een vermoeden gehad en nu weet ik het eigenlijk wel zeker. Hij blijft constant maar aandacht vragen en dat doet hij dmv negatief te zijn en gewoon niet te gehoorzamen. Alles in zijn wereld is precies omgekeerd. Maar het stomme is dat er allemaal tests zijn gedaan waar helemaal niets uit is gekomen, psychisch en fysiek is hij getest en er is alleen uit gekomen dat hij een jaar achter loopt. Maar zelfs als hij dan in feite 4 zou zijn is hij nog heel vreemd, zeker voor die leeftijd. Ook word hij vaak in de watten gelegd, met die buggy ook. Dat ding word speciaal meegenomen zodat hij kan zitten. Hij is g*dverdomme 5 jaar! Laat dat ding lekker thuis en laat hem lopen is mijn idee dan eerder. Ook word alles maar geaccepteerd van hem. Als hij bijv een hapje neemt van iets en dan besluit dat hij geen honger meer heeft terwijl hij dat hapje nog in zijn mond heeft dan moet mijn oma of opa een hand ophouden zodat hij het kan uitspugen. Ik vind dat gewoon ronduit smerig en van mij moet hij het ook doorslikken als hij het aan mij vraagt, maarja, dan zoekt hij gewoon mijn oma of opa op die het wel voor hem doet en thuis is het mijn tante die het dan voor hem opvangt. En als hun het dan ook niet zouden doen dan zou hij het gewoon op de grond uitspugen weet ik zeker. Dat vind ik echt heel erg raar en het is iets waar ik me mateloos aan stoor. Gister in Disney was ik ook wel boos op hem geworden omdat hij trek had en hij het chocoladebroodje van zijn broertje gewoon afpakte ipv aan ons iets te eten te vragen. Wij waren ernaar op zoek omdat we dachten dat mijn kleine neefje hem ergens in de wagen had laten vallen en toen zag ik hem dus net het laatste stukje naar binnen stouwen. Dat zijn dingen waar ik echt furieus om kan worden. Of als mijn kleine neefje weer eens achter hem aan loopt, dat vind hij leuk en het ziet er ook schattig uit. Het mag ook gewoon maar op een gegeven moment loopt hij te ver bij ons vandaan en moet hij terugkomen, en word hij terug geroepen zodat mijn kleine neefje ook meekomt. Maar zodra hij word teruggeroepen gaat hij express harder lopen en gaat hij juist verder weg en keihard lachen. Het liefst geef ik hem dan een schop onder zijn kont op zulke momenten. Maarja, hij is mijn kind niet en ik kan dus eigenlijk helemaal niets doen. Ik vind zelf ook dat ik daar het recht niet toe heb.

Pff lang verhaal maar ik moest het gewoon even kwijt hoor Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 12:44

Jeutje, 't lijkt me echt heel lastig om met zo'n neefje een weekendje weg te zijn ofzo, ik kan daar ook niet goed tegen hoor. Als d'r wat mis met 'm is zou hij d'r dan eigenlijk niet veel aan kunnen doen, maar 't blijft heel vervelend natuurlijk. Ach gut

Fijn dat hij af en toe nog vrolijk was enzo, maar al met al is 't natuurlijk niet fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 15:49

Nee achja, mss dat als hij wat ouder is het allemaal een beetje weg zakt. Het is wel te hopen maar als zijn gedrag een naam zou krijgen dan zou het al een stuk fijner zijn, dan kan je tenminste research doen en zoeken naar mensen met hetzelfde probleem en hun visie horen. Maar thuis en bij mijn opa en oma is hij altijd lekker zichzelf, daar speelt hij lekker en kijkt hij rustig tv. Het is alleen zodra je ergens anders bent, zoals nu in Disney dus, dat hij drastisch veranderd. Hoewel hij deze 3 dagen wel echt extreem was, zo heb ik hem nooit meegemaakt. Maar ach, hij blijft wel een schattig ventje. Hij is helemaal dol op mij en vind het helemaal geweldig als ik hem bijv uit school op kom halen en een middagje met hem ga spelen. Daarom vind ik het nu ook zo moeilijk, zelfs ik kon hem niet blij maken en ik kon hem nergens van laten genieten. Maarja het is nu gewoon afwachten of hij zich zo blijft gedragen of niet.

Ik was net trouwens weer meteen offline, mijn computer liep voor de verandering eens vast Nagelbijten / Gniffelen Die foto van die sliding sporen zijn echt geweldig in je andere topic Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:50

Vreemd ja dat 't die 3 dagen zo extreem was dan. Verward

Enne over die slidingsporen, daar heb ik nog veel meer foto's van, zou d'r een heel fototopic mee kunnen vullen... *LOL* Heb d'r ook eentje van een paar maandjes terug, zie je 2 hoefjes + zo'n spoor... Ze komt altijd zo droog op me af lopen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:55

Hahaha lachen Haha! Jammer dat ze het niet doet als je bij stal aankomt. Mss als je met een enorme zak suikerklontjes gaat zwaaien? Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:57

Dan remt ze niet dan gaat ze direct door 't draad heen denk ik (of d'r overheen, Stees de springpoownie) *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 18:01

Hihihihi Nagelbijten / Gniffelen Dan word ze een superveelzijdige quarter poownie. Is ook leuk toch? Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 18:02

Jah nu moet ze nog gaan piaffen in de wei, spontaan een kar gaan trekken en 't plaatje is compleet... *LOL*

Ik ga eten, tot zo! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 18:09

Hahaha, nou laatst hoorde ik dat de piaffe uit de western schijnt te komen. Maar ik denk dat diegene iets teveel op had Nagelbijten / Gniffelen Zet een kar in de wei en laat haar maar lekker oefenen zou ik zeggen Tong uitsteken

Ok tot zo!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 18:48

M'n internet vliegt d'r telkens uit... Scheve mond

Maarre, d'r staan een paar weitjes verderop een aantal dressuurpeerdjes en tuigpeerdjes, ken ze 't van afkijken. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:55

AAAAAH!

Ik heb net een andere bokker een pb'tje gestuurd of diegene me kon helpen met hoe ik Stees nu moet noemen qua kleur... Stees schijnt een Flaxen Liver Chestnut te zijn (klinkt sjiek he, is een koffiezweetvos Clown ).

Stoer. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:22

Miss_Montana schreef:
Dat paardje is idd echt een schatje. Sowieso die Breyer paardjes zijn gewoon helemaal het einde Ja Dit is toch ook een Breyer neem ik aan?

Nee, dat modelletje was een Peter Stone. Peter Stone is een zoon van de oprichter van Breyer, en is 1996 voor zichzelf begonnen. Kwalitatief zelf wat beter dan Breyer, maar echt gericht op verzamelaars, en Breyer is in principe kinderspeelgoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:13

Oh wat grappig! Dat wist ik helemaal niet dat er meerdere makers waren. Deze ziet er idd echt heel mooi uit ja, heb op de site meerdere foto's bekeken en ze zien er allemaal echt zo schattig uit. Dat ene ezeltje is ook echt super! Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:14

Jus_dOrange schreef:
AAAAAH!

Ik heb net een andere bokker een pb'tje gestuurd of diegene me kon helpen met hoe ik Stees nu moet noemen qua kleur... Stees schijnt een Flaxen Liver Chestnut te zijn (klinkt sjiek he, is een koffiezweetvos Clown ).

Stoer. Tong uitsteken

Hahaha die Stees! Zou zij het ook weten? Tong uitsteken Vind het wel een mooiere benaming hoor Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:18

Miss_Montana schreef:
Hahaha die Stees! Zou zij het ook weten? Tong uitsteken Vind het wel een mooiere benaming hoor Ja

Moet 't haar nog vertellen... Clown

Zag trouwens bij de bokt merrieveulenverkiezing een veulen dat Miss Montana heet. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:24

Ooh wat een na-aperds! Ik ga snel even kijken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:27

Hmm heb in haar profiel gekeken maar er staan geen foto's bij Verdrietig Zou wel eens willen weten hoe zij op die naam gekomen is Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:27

Tsss, staat toch zeker geen copyright op je naam... *LOL* Clown

Btw, ik heb op Stees d'r halfzusje gestemd. Lachen