Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Grappige foto's hoor 
Mijn andere neefje van 1,5 jaar vond het gelukkig wel leuk, hij genoot van alles en iedereen in Disney en hij was niet moe te krijgen. Maarja, het blijft toch zonde dat degene voor wie je eigenlijk gaat het allemaal niet leuk vond. Zelf ben ik nog voor het eerst in de Space mountain gegaan, doodeng maar wel de moeite waard
Maar de volgende keer ga ik pas weer mee als het neefje die zo vervelend was wat ouder is en je echt tot hem door kan dringen... als je uberhaupt ooit nog eens tot hem door kan dringen

Jammer dat 't ene neefje 't niet leuk vond en 't zo te horen eigenlijk ook een klein beetje heeft verpest, maar toch fijn dat je andere neefje 't wel leuk vond. Ik snap niet hoe je neefje 't nou niet leuk kon vinden, Disney is echt geweldig.
Als je haar eenmaal aan het lopen hebt is het echt een fijn paardje he? Ik kan echt niet wachten tot donderdag, kan ik ook weer lekker knollenhobbelen
Ik kom trouwens niet op de site van NQHA 
Hoewel ik dit weekend erg werd geconfronteerd met de hardheid in deze wereld. Ouders die duwen en trekken om maar bij zo'n stom beest te komen etc. Ik snap niet waarom die mensen dat allemaal zo gehaast moeten doen. Kom op, je bent in Disney en je hebt alle tijd van de wereld. Wacht dan gewoon lekker op je beurt, maargoed.

Die foto van die sliding sporen zijn echt geweldig in je andere topic

Heb d'r ook eentje van een paar maandjes terug, zie je 2 hoefjes + zo'n spoor... Ze komt altijd zo droog op me af lopen.
Jammer dat ze het niet doet als je bij stal aankomt. Mss als je met een enorme zak suikerklontjes gaat zwaaien?

Dan word ze een superveelzijdige quarter poownie. Is ook leuk toch?

Zet een kar in de wei en laat haar maar lekker oefenen zou ik zeggen

).

Miss_Montana schreef:Dat paardje is idd echt een schatje. Sowieso die Breyer paardjes zijn gewoon helemaal het eindeDit is toch ook een Breyer neem ik aan?
Jus_dOrange schreef:AAAAAH!
Ik heb net een andere bokker een pb'tje gestuurd of diegene me kon helpen met hoe ik Stees nu moet noemen qua kleur... Stees schijnt een Flaxen Liver Chestnut te zijn (klinkt sjiek he, is een koffiezweetvos).
Stoer.
Vind het wel een mooiere benaming hoor

Miss_Montana schreef:Hahaha die Stees! Zou zij het ook weten?Vind het wel een mooiere benaming hoor

Zou wel eens willen weten hoe zij op die naam gekomen is