stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:16

Ja, ze is van de trap gevallen Scheve mond 2 schaafplekjes en beetje last van haar heup zei ze.

Wel voorzichtig doen hoor Daan. Hoe moet het anders met al die paarden op stal Haha!

Ik ben er waarschijnlijk ook 3 september.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:58

ik ben er ook bij, 3 september!!
en daan, hoe krijg je t nou weer voor elkaar om van de trap te vallen?? gelukkig valt t wel mee als k de post van annemieke zo lees!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:02

Kom jij nou nog naar de bbq Mayo?

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:03

tuurlijk! Haha! dat kunnen we toch niet missen?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:09

Goed zo Haha!

Ben je al weer een beetje gewend aan Nederland? Wel groot verschil zeker met USA?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 12:23

de DA isvanochtend weer bij bo geweest.
zehadden emmeloordweer gesproken omdat bo weer raar deed Huilen ik meteen in de stres (had de dag ervoor voor 100 kilo een wormenkuur weer gehad) en die dag erna deed bo weer raar dus ik dacht meteen oooo poedersuiker hij kan gewoon niet tegen die wormenmiddelen!!!
dus gister bouwman geweest en weer na gekeken en hij vond het wel raar dat bo weer zo deed. en vanochtend vroeg belt bouwman me op dat hij bloed kwam prikken over een kwartier dus ik in me rijkleding gesprongen. zat dus nog met me piama aan om 8uur want ze mogen toch tot zaterdag niet het land op van bouwman ivm met bo's zijn rare gedoe.
dus vanochtend vroeg was ik even opstal en de DA ook. bloedgeprikt en maandag weten ze meer. ze gaan het hele bloed nu uitpluizen tot op de bodem. er gaat een buisje bloed naar emmeloord en ergaat een buisje bloed naar de gg gd en ze gaan het zelf na kijken lijkt me wel genoeg onderzoek toch Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:50

Gossie Bren, wat een toestand met die arme Bo!
Hij leek toch wel tierelierig gister in de paddock, toen jij aan het rijden was. Hopelijk vinden ze wat in zijn bloed, en kan daar dan gericht wat aan gedaan worden! Haha!
Sterkte hoor.. Ach gut

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:58

Wat een ellende zeg Bren Scheve mond Hopen dat ze nu eindelijk eens wat vinden. Kan het geen allergische reactie zijn op de wormenspuiten? Hij is er natuurlijk nog niet zo lang erg ziek van geweest.

Sterkte meis Ach gut duim voor jullie en weet zeker dat het wel weer goed gaat komen met kleine Bo want dat is een sterke rakker hoor!!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 13:00

Dabo schreef:
Gossie Bren, wat een toestand met die arme Bo!
Hij leek toch wel tierelierig gister in de paddock, toen jij aan het rijden was. Hopelijk vinden ze wat in zijn bloed, en kan daar dan gericht wat aan gedaan worden! Haha!
Sterkte hoor.. Ach gut

hij was sloom gister in de paddock met rijden.
normaal loop hij nog geen meter van ze moeder weg als pas aan het draven is. en nu bleef hij in het midde lopen.
bouwman vertroud zijn lever niet en miss heb hij wel iets wat niet goed zit van binnen zij hij.
oja ellen ik zet bella nu dus even niet bij pascha want bo is nogsteeds niet lekker in zijn vel.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:23

Geen probleem. Ik zet Bel en Raisa straks nog wel ff op het land, kunnen ze lekker plonzen met de andere meiden hihi

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:27

Azzaro schreef:
trap? vertel
naadje hoelaat was jij bij ootemam ik was er rond 7 uur tot 5 voor 8 namelijk! misschien hebben we elkaar wel gezien Haha!

Ik heb bvestje van pikeur gekocht sokken en een hoofdstel van 10 euro Haha! voor dat jonge beessie in kwadijk! die molt toch al zijn hoofdstellen dus dan is dit wel makkelijk

ik was er van half 8 tot 10 voor 8 ofzo...ik liep in mijn security kleding en keek heel nors Bloos
ik had namelijk woorden gehad met die "roodharige" dame van de winkel Vork

Valentinotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:40

Ik ben er 3 september ook bij! Samen met LoveRico hier op bokt!

Weten jullie trouwens of er nog boxen vrij zijn bij taams?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 13:44

naadje24 schreef:
Azzaro schreef:
trap? vertel
naadje hoelaat was jij bij ootemam ik was er rond 7 uur tot 5 voor 8 namelijk! misschien hebben we elkaar wel gezien Haha!

Ik heb bvestje van pikeur gekocht sokken en een hoofdstel van 10 euro Haha! voor dat jonge beessie in kwadijk! die molt toch al zijn hoofdstellen dus dan is dit wel makkelijk

ik was er van half 8 tot 10 voor 8 ofzo...ik liep in mijn security kleding en keek heel nors Bloos
ik had namelijk woorden gehad met die "roodharige" dame van de winkel Vork

hahaha ik heb ook een keer woorden gehad over laarsen met haar Tong uitsteken Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:45

he met romy,wat leuk,doe je de groetjes aan haar van mij Haha!

ik denk dat ik 3 september ook wel even kom

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:53

ja ik ook al eens over peesjes,maar ze zocht mij ditkeer gewoon op

ik stond een regendeken uit te zoeken en ik hoor achter me: "ah u bent toch nog op tijd"'
ik had haar 's middags aan de lijn gehad en ze wou niet meewerken kwa internetbestelling dus zei ik dat ik wel ging proberen om op tijd te komen

dus ze zegt: ik had u toch aan de lijn? en toen ik ja zei begon ze me daar toch even!!!
over bestellingen en dat ik dat niet vreemd mocht vinden en dat ik met een rare toon sprak...
dus ik wijs de dame er op met strenge toon maar wel vriendelijk dat ik haar niet beledigd heb aan de telefoon en dat het haar eigen intepetratie is geweest en dat ik het zeker niet wens om zo aangevallen te worden in de winkel
ze bleef stug doorgaan..nou moet je net mij hebben Rolleyes
ik stond in uniform en moet netjes blijven ...heb dit ook gedaan en gezegd ..nou ik ben er nu en je kan de bestelling annuleren en klaar..
grote baas kwam tussen beide en gaf een opmerking waardoor zei vertrok....hij keek me aan en zei...:tja sorry ze is wat gestresst ofzo Clown

wat een mens zeg!! echt zo'n enorme doos....naja ze zal vast wel haar positieve kanten hebben Vork

Valentinotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:54

haha ja klopt, romy is een goede vriendin van mij:)
ik zal der de groetjes doen!

Gezellig als je ook komt!

Valentinotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:58

naadje24 schreef:
ja ik ook al eens over peesjes,maar ze zocht mij ditkeer gewoon op

ik stond een regendeken uit te zoeken en ik hoor achter me: "ah u bent toch nog op tijd"'
ik had haar 's middags aan de lijn gehad en ze wou niet meewerken kwa internetbestelling dus zei ik dat ik wel ging proberen om op tijd te komen

dus ze zegt: ik had u toch aan de lijn? en toen ik ja zei begon ze me daar toch even!!!
over bestellingen en dat ik dat niet vreemd mocht vinden en dat ik met een rare toon sprak...
dus ik wijs de dame er op met strenge toon maar wel vriendelijk dat ik haar niet beledigd heb aan de telefoon en dat het haar eigen intepetratie is geweest en dat ik het zeker niet wens om zo aangevallen te worden in de winkel
ze bleef stug doorgaan..nou moet je net mij hebben Rolleyes
ik stond in uniform en moet netjes blijven ...heb dit ook gedaan en gezegd ..nou ik ben er nu en je kan de bestelling annuleren en klaar..
grote baas kwam tussen beide en gaf een opmerking waardoor zei vertrok....hij keek me aan en zei...:tja sorry ze is wat gestresst ofzo Clown

wat een mens zeg!! echt zo'n enorme doos....naja ze zal vast wel haar positieve kanten hebben Vork

Whahah wat een portret dat mens dan:D
Lekkere reclame voor zo een paardenwinkel als ze dat bij alle klanten doet:P

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:16

Valentinotje schreef:
Ik ben er 3 september ook bij! Samen met LoveRico hier op bokt!

Weten jullie trouwens of er nog boxen vrij zijn bij taams?

Leuk dat je erbij bent! Ik heb geen idee of er nog boxen vrij zijn maar bel anders even naar Taams. Wou je ook bij ons komen staan? Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:19

Lekker bijdehand mens dan zeg Bloos! dat die baas niet boos op haar werd. Klant is koning lijkt mij toch Verward sommige mensen hebben dat niet helemaal begrepen. Lekker klantvriendelijk.

Valentinotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:01

Ik zal morgen even naar Taams zelf bellen als ik het niet vergeet Geld, geld! haha

Ja zit er wel over na te denken in ieder geval, op de stal waar ik nu sta hebben ze elke dag wel weer nieuwe vage regeltjes...
Ze denken dat ze verstand van paarden hebben maar ze zijn al te gierig om je paard iets meer hooi te geven als hij in de winter mager wordt...
Van de bak aanslepen hebben ze ook nog nooit gehoord, en sinds hun dochter een nieuw paard heeft moet alles schuiven voor madam dr paard.

Wat dus uitmond in: Valentino komt niet meer overdag buiten met haar oudere paard, want dat paard gaat alleen nog maar haar nieuwe paard... de banketstaaf mens:P

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:53

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:02

Er zijn op dit moment geen stallen vrij. Weet ik omdat Marian me vertelde dat ze pas plek hebben in september. Zerano is nl nu bij ons en moet even op t land omdat er geen stallen vrij zijn in sept komt Zerano dus in die lege stal. Wanneer er weer een stal vrij komt weet ik niet.

Ellen heb Bella even gedaan en n emmer gegeven:leeg! Hahahaah Ik ga morgen om 19 uur rijden daarna doet Richy Ilion en dan Bella. Ze gaat eerst haar eigen paard rijden en zal dan gelijk met mij klaar zijn. Maar rijden na een behandeling is niet zo lekker voor Il. Dus ik denk dat ze 20.15 ong. jouw paardje kan doen.

Bren, ik vond dat Body heel rustig op stal stond, zag er niets geks aan. Hoop Dat Body er geen last meer van heeft!

Daan, ben je vd trap gestort? Oh doosje dat is echt stom.....

Valentinotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:13

Oke, nah het heeft geen haast, hij staat nu nog geen 5 min fietsen van mn huis af, en dat is wel lekker in de winter... ik bel vandeweek wel even naar taams... desnoods laat ik me op een wachtlijst ofzo zetten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:58

wat ik begrepen had is dat ze drukte hebben ivm 3 september maar dat daarna wel weer plek is...gewoon bellen ,komt vast goed Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:07

ShirleyA schreef:
Er zijn op dit moment geen stallen vrij. Weet ik omdat Marian me vertelde dat ze pas plek hebben in september. Zerano is nl nu bij ons en moet even op t land omdat er geen stallen vrij zijn in sept komt Zerano dus in die lege stal. Wanneer er weer een stal vrij komt weet ik niet.

Ellen heb Bella even gedaan en n emmer gegeven:leeg! Hahahaah Ik ga morgen om 19 uur rijden daarna doet Richy Ilion en dan Bella. Ze gaat eerst haar eigen paard rijden en zal dan gelijk met mij klaar zijn. Maar rijden na een behandeling is niet zo lekker voor Il. Dus ik denk dat ze 20.15 ong. jouw paardje kan doen.

Thnxx, ik zal er om half 8 zijn, haal ik zelf Bella binnen, en kan ik haar ff oppoetsen voor Richy Haha! Thnxxx!!

uhm.. Blond Wie is Zerano? Haha!