2 schaafplekjes en beetje last van haar heup zei ze. Wel voorzichtig doen hoor Daan. Hoe moet het anders met al die paarden op stal
Ik ben er waarschijnlijk ook 3 september.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
2 schaafplekjes en beetje last van haar heup zei ze.
dat kunnen we toch niet missen?
ik meteen in de stres (had de dag ervoor voor 100 kilo een wormenkuur weer gehad) en die dag erna deed bo weer raar dus ik dacht meteen oooo poedersuiker hij kan gewoon niet tegen die wormenmiddelen!!!

Hopen dat ze nu eindelijk eens wat vinden. Kan het geen allergische reactie zijn op de wormenspuiten? Hij is er natuurlijk nog niet zo lang erg ziek van geweest.
duim voor jullie en weet zeker dat het wel weer goed gaat komen met kleine Bo want dat is een sterke rakker hoor!! Dabo schreef:Gossie Bren, wat een toestand met die arme Bo!
Hij leek toch wel tierelierig gister in de paddock, toen jij aan het rijden was. Hopelijk vinden ze wat in zijn bloed, en kan daar dan gericht wat aan gedaan worden!
Sterkte hoor..
Azzaro schreef:trap? vertel
naadje hoelaat was jij bij ootemam ik was er rond 7 uur tot 5 voor 8 namelijk! misschien hebben we elkaar wel gezien
Ik heb bvestje van pikeur gekocht sokken en een hoofdstel van 10 eurovoor dat jonge beessie in kwadijk! die molt toch al zijn hoofdstellen dus dan is dit wel makkelijk
naadje24 schreef:Azzaro schreef:trap? vertel
naadje hoelaat was jij bij ootemam ik was er rond 7 uur tot 5 voor 8 namelijk! misschien hebben we elkaar wel gezien
Ik heb bvestje van pikeur gekocht sokken en een hoofdstel van 10 eurovoor dat jonge beessie in kwadijk! die molt toch al zijn hoofdstellen dus dan is dit wel makkelijk
ik was er van half 8 tot 10 voor 8 ofzo...ik liep in mijn security kleding en keek heel nors![]()
ik had namelijk woorden gehad met die "roodharige" dame van de winkel
naadje24 schreef:ja ik ook al eens over peesjes,maar ze zocht mij ditkeer gewoon op
ik stond een regendeken uit te zoeken en ik hoor achter me: "ah u bent toch nog op tijd"'
ik had haar 's middags aan de lijn gehad en ze wou niet meewerken kwa internetbestelling dus zei ik dat ik wel ging proberen om op tijd te komen
dus ze zegt: ik had u toch aan de lijn? en toen ik ja zei begon ze me daar toch even!!!
over bestellingen en dat ik dat niet vreemd mocht vinden en dat ik met een rare toon sprak...
dus ik wijs de dame er op met strenge toon maar wel vriendelijk dat ik haar niet beledigd heb aan de telefoon en dat het haar eigen intepetratie is geweest en dat ik het zeker niet wens om zo aangevallen te worden in de winkel
ze bleef stug doorgaan..nou moet je net mij hebben![]()
ik stond in uniform en moet netjes blijven ...heb dit ook gedaan en gezegd ..nou ik ben er nu en je kan de bestelling annuleren en klaar..
grote baas kwam tussen beide en gaf een opmerking waardoor zei vertrok....hij keek me aan en zei...:tja sorry ze is wat gestresst ofzo![]()
wat een mens zeg!! echt zo'n enorme doos....naja ze zal vast wel haar positieve kanten hebben
Valentinotje schreef:Ik ben er 3 september ook bij! Samen met LoveRico hier op bokt!
Weten jullie trouwens of er nog boxen vrij zijn bij taams?
dat die baas niet boos op haar werd. Klant is koning lijkt mij toch
sommige mensen hebben dat niet helemaal begrepen. Lekker klantvriendelijk.
haha
ShirleyA schreef:Er zijn op dit moment geen stallen vrij. Weet ik omdat Marian me vertelde dat ze pas plek hebben in september. Zerano is nl nu bij ons en moet even op t land omdat er geen stallen vrij zijn in sept komt Zerano dus in die lege stal. Wanneer er weer een stal vrij komt weet ik niet.
Ellen heb Bella even gedaan en n emmer gegeven:leeg! Hahahaah Ik ga morgen om 19 uur rijden daarna doet Richy Ilion en dan Bella. Ze gaat eerst haar eigen paard rijden en zal dan gelijk met mij klaar zijn. Maar rijden na een behandeling is niet zo lekker voor Il. Dus ik denk dat ze 20.15 ong. jouw paardje kan doen.
Thnxxx!!
Wie is Zerano?