Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miran_indra schreef:Lida fijn dat je les zo goed bevallen is. Ik heb morgen om 16.00 uur ipv 11.30 uur les maar vergeten te veranderen. Zal wel goedkomen want er is dan eigenlijk nooit les verder.
Springen ging goed. Jan wil alleen voortaan minimaal 5 mensen/paarden hebben, anders gaat het niet door. Zou wel jammer zijn, dus als je mee wilt doen of weet dat iemand mee wil doen zouden jullie dat dan aan mij door kunnen geven voor donderdag???
Sharon ga proberen woensdag even te kijken bij je les maar ligt eraan hoe laat manja er is voor Indra.
Flurk schreef:miran_indra schreef:Lida fijn dat je les zo goed bevallen is. Ik heb morgen om 16.00 uur ipv 11.30 uur les maar vergeten te veranderen. Zal wel goedkomen want er is dan eigenlijk nooit les verder.
Springen ging goed. Jan wil alleen voortaan minimaal 5 mensen/paarden hebben, anders gaat het niet door. Zou wel jammer zijn, dus als je mee wilt doen of weet dat iemand mee wil doen zouden jullie dat dan aan mij door kunnen geven voor donderdag???
Sharon ga proberen woensdag even te kijken bij je les maar ligt eraan hoe laat manja er is voor Indra.
helaaas kan ik a.s zaterdag ook niet maar daarna weer wel
maar met minder paarden kan je het gewoon door laten gaan alleen helpt Jan dan niet begrijp ik hieruiT?
shcmarathon schreef:Ja jammer is dat!
Kan helaas geen trekker rijden... Ik zal eens kijken of we Jims ervoor kunnen zetten... Zo'n Sleeptuigje...
x_Mliss schreef:Morgen naar verboon zit hier nu al zenuwachtig tedoen omdat ik zo graag wil slaat echt nergens meer op.
shcmarathon schreef:Kan me voorstellen dat je niet kan wachten!
Leuke krulletjes Lida! Staat je goed!