eknein schreef:Ik vind jullie mening over de springhomo's wel erg negatief..
Het lijkt net alsof jullie de springhomo's de grond in willen stampen ofzo.
Haha, mag ik nog wat toevoegen aan de lijsten?
jackers!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eknein schreef:Ik vind jullie mening over de springhomo's wel erg negatief..
Het lijkt net alsof jullie de springhomo's de grond in willen stampen ofzo.
Haha, mag ik nog wat toevoegen aan de lijsten?
doejdoej (K) HVJullie
...
eknein schreef:Heb nu alleen nog wat dingen veranderd, en wat dingen toegevoegd. Pas op voor vervolg.
-Arrogant, * Mijn paard kan veeeeeeeeeeeeeel hoger springen als die van jou!
-Besteden weinig aandacht aan uiterlijk van paard
-Hechten weinig waarde aan de stamboom van een paard
-Kijken neer op dressuurmutsen (Dressuur watjes)
-De ‘Springhomo’s’ hebben vaak de felste, leningste en sterkste paarden. En bovendien hebben ze veel doorzettings vermogen.
-De dressuur mutsen hebben boven alles bewondering voor de springkunsten van de zogenoemde ‘Homo’
- De Springhomo’s hebben alle ruimte nodig, en daar hun zogenoemde ‘grote mond’ pesten ze alle dressuurmutsen de bak uit
-De spullen van de Springhomo hoeft niet het beste van het beste te zijn, dat hebben de springhomo’s in tegenstelling tot de Dresuur Mutsen niet nodig. Wij kunnen goed zijn zonder de beste merken van de Divoza en Hippo
divoza en hippo?! bedoel je huismerken?! aahh vreselijk!! wij zijn nog beter zonder ze
wie weet voeren julie je paarden wel dope.. hmm iets om overna tedenken...
!
eknein schreef:Eigenlijk is met de dressuur lijst weinig mis, ik ga maar weer verder met de springlijst. Als ik klaar ben zet ik ze allebei in m'n profiel!
Citaat:SpringHomo’s
1- Arrogant, * Mijn paard kan veeeeeeeeeeeeeel hoger springen als die van jou!
2- Besteden weinig aandacht aan uiterlijk van paard
3- Hechten weinig waarde aan de stamboom van een paard
4- Kijken neer op dressuurmutsen (Dressuur watjes)
5- De ‘Springhomo’s’ hebben vaak de felste, leningste en sterkste paarden. En bovendien hebben ze veel doorzettings vermogen.
6- De dressuur mutsen hebben boven alles bewondering voor de springkunsten van de zogenoemde ‘Homo’
7- De Springhomo’s hebben alle ruimte nodig, en daar hun zogenoemde ‘grote mond’ pesten ze alle dressuurmutsen de bak uit
8- De spullen van de Springhomo hoeft niet het beste van het beste te zijn, dat hebben de springhomo’s in tegenstelling tot de Dresuur Mutsen niet nodig. Wij kunnen goed zijn zonder de beste merken van de Divoza en Hippo
9- Koudbloed paarden zijn niet goed genoeg, de springhomo’s kunnen alleen goed presteren met Warmbloed paarden
10- Ontiegelijke grote bek
11- Geen winstpunt, dit kan aan de volgende dingen liggen; ‘De grond, de sprongen, afstand tussen de sprongen, het gehele terrein, het plubliek, ouders, paard, hoefsmid(die het paard niet goed heeft beslagen’. Zolang het maar niet aan de ruiter ligt.
DressuurMutsen
1- Arrogant
2- Verwend
3- Meestal mooie, vaak dure paarden
4- Aan iemand vragen hoe zijn/haar proef ging, en dan ondertussen hopen dat diegene slecht gereden heeft
5- Egoistisch
6- Anderen zijn altijd schuldig, hun zijn perfecte mensen
7- Rijden in de bak alsof ze er alleen rijden, en alleen hun zijn belangrijk.
8- Hoe drukker het paard, hoe stoerder de muts
9- Neerkijken op paarden als friezen,haflingers,fjorden etc. (koudbloeden)
10- Zeggen maar al te graag wat voor een mega-stamboom er achter hun dressuurpaard zit.
11- Roepen de hele dag: "paahaaap, dat wil ik hebben..!"
12- Lopen meestal in hele dure rijbroeken (kentucky, Anky)
13- Paarden worden ingepakt alsof ze minstens GP Lopen.
14- Hebben vaak een gote mond
15- Rijden meestal veel wedstrijden
16- Geen wp..? : paard is gewoon niet goed genoeg...!
17- Hebben zich omringd met "loophondjes" die alles oor hun doen. zodat hun er alleen maar op hoeven te stappen en hoeven te rijden.
?
ik heb volgens een aantal mede-bokkers hier het volste recht om de arrogante dressuurmuts uit te hangen
maybe tot vanavond..!!