haha, dankje! Zal wel lukken hoor, en ik zal proberen deze keer volledig verslag uit te brengen! Onee, dat kan niet, want ik ben er maar tot donderdagochtend
hautain ja? Die vond ik eigenlijk altijd het het braafst. Heb er maar een keer op gereden (met een demo, felix en hautain carousel met hindernissen) en verder lette ik nooit zo op hem.
ach verhalen , ik mocht ze gewoon niet zo vond ze onwillig, onbenullig, lui en dwars
tijdens een buitenrit viel eraltijd wel iemand van hautain, defi kon gruwelijk op de loop gaan voor de kleinste trekker, dia kon in de bak niet vooruit, en felix ben ik tijdens een buitenrit eens flink afgestuiterd, begon zonder reden te bokken
nee het waren zeker niet mijn favorieten. betekent natuurlijk niet dat ik ze alsnog een goed tehuis gun hoor.
kom er weer even bij hoor.. veel succes en plezier nog tessel en de rest met ponykamp.. ik kom net terug van texel waar ik heerlijk heb gereden lekker hard over het strand gegalloppeerd en ik meng me nog even in de discussie over de merensen.... Felix is de enigste waar ik echt op heb gereden en ik vond het een super paard.... je kon er alles mee doen en hij reed super lekker!! ben er in de bak tijdens de springles wel een keer afgevallen omdat hij opeens de andere kant op ging en ik niet En aangezien het regende en ik en de bak dus nat waren was ik lekker zanderig maar ik vind het nog altijd jammer dat ze weg zijn... Ik heb trouwens ook verhalen gehoord van marianne over super springpaard felix.. wie had dat gedacht
dat is ook geweldig, jaren geleden eens gedaan met de andere pensionklanten waar onze paarden toen op stal stonden, jammer dat het strand echt te ver is. noordwijkerhout zijn we toen geweest.
Ben het eigenlijk wel een beetje met je eens bruine, over die Merenzen. Ook al had ik het niet echt door toen ze er nog stonden, ik was best wel aan ze gehecht ofzo. Alhoewel ik Hautain wel een fijn paardje vond (eigenlijk heb ik hem nog nooit in een dwarse bui gezien ofzo, iig niet dat hij mensen eraf ging lopen ), en al helemaal geen slecht woord over Soyeux he Maar ik had er niet aan moeten denken Defi op trektocht mee te nemen, doodeng
hehe eindelijk een medestander hautain heeft tijdens een buitenrit een meisje van de vrijdagmiddag les erafgekegeld met een gemene bok en daarna op het kind haar been gaan staan marleen die eens geprobeerd heeft om hem in de rechter of linkergalop te krijgen en toen hij dat niet wilde echt te keer ging.
soyeux heb ik nooit rare dingen mee meegemaakt. shera trouwens ook niet.
hoop dat jullie genoeg pony's hebben zwartwitje, met hoeveel zijn jullie aankomende week?
Oh, dat is wel relaxed, dan hebben we (even tellen) jupi, pzn, vosje, misty, jackey, joey, larson, fiona, toon, bonita, mirthe, odessa, mira, senna, punky, pris, shera, cindy, piet. Dat zijn er dus 19.. of vergeet ik er nog een paar...? 19 is iig wel genoeg lijkt me (er vallen er altijd wel een paar af ivm kreupelheid ofzo).
Nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk weer naar het Lamoen.... Owja Tessel, we moeten de kinders vanaf dag een wel duidelijk maken dat wij gelijk hebben, en als we geen gelijk hebben hebben we toch gelijk.... hihihi
Hahahaha, das een goeie, enne, de leiding staat in sommige gevallen boven de wet he Oja, en als de leiding wil slapen, dan wordt er geslapen, en als de leiding geen zin heeft om te slapen, dan wordt er verplicht gekeet, he Karin
Ik was even vergeten hoe leuk het ook alweer was, met jou ponykamp leiden
ik heb gisteren nog een ponykamp groep het bos in zien gaan, kwam er zelf net uit. Marianne blonk voorop op Nirka... Ben benieuwd hoe hard ze zijn gegaan...
Ze is ooit (3 jaar terug ofzo) losgebroken en toen Jannette haar wilde vangen (in de bak weliswaar) heeft ze gericht getrapt, gelukkig niet raak. Stond ze even later vast aan de reling, trapt ze met beide hoeven Marianne in d'r buik, dat vond ik niet zo aardig van haar