Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:28

Ben ik net bij mijn oude stal geweest om te kijken naar de wedstrijd van die vriendin van mij, ging ze niet starten, want ze was ziek....had ze wel even mogen laten weten, dan had ik mee kunnen gaan naar de wedstrijd van Linda, ik heb namelijk geen idee waar die stal zit, dus er zelf naar toe rijden heeft niet veel zin......

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 17:24

Lin en Thom, jullie waren weer toppie vandaag!!!!!! Gefeliciteerd

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:12

Zoo dat was weer een lekker daggie paarden!
Lekker met die zon! Je merkt meteen dattie paarden er ook vrolijker en drukker van worden he! Haha, die Whis, die ging vandaag ffies showen! Staart in de lucht en laten zien hoe mooi ze is!
En Froukje had er ook weer aardig zin in vandaag! Die pasta werkt niet hoor met dit weer, haha! Zag ze Whis vanuit d'r stal in de bak rennen, gaat ze hinneken van ik wil ook!!! Ahh, wel zielig vind ik het hoor, maar ja, nog 1 weekie en dan hopen voor d'r dat we weer wat meer mogen doen!

En Lin, je hebt het weer toppie gedaan hoor met Thom! Steek die winstpunt maar weer lekker in je zak, die heb je binnen!! Goed he, nogmaals gefeliciteerd!!!

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:42

Hi, zo te horen ging het goed vandaag.....wat voor punten had je linda....
Morgen ben ik aan het eind van de middag op stal....morgen een lekker druk dagje, ik weet nog steeds niet helemaal hoe ik het allemaal ga inplannen. Ik moet op mijn werk de beesten gaan voeren, daarna schoonmaken bij m'n andere werk en daar op de hond passen, naar Juba en 's avonds nog naar RCP.......ik weet wel er moet niks mis gaan, anders wordt het haasten.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:51

Dank jullie wel meiden!!

Het was vandaag een waanzinnige dag. Thomas heeft weer super gelopen met een paar bokken als toetje hihi. We hebben er weer een winstpunt bij, bijna 2 op 1 puntje na. Bedankt voor het support en op naar de volgende wedstrijd

Afbeelding

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:53

Ktje schreef:
Hi, zo te horen ging het goed vandaag.....wat voor punten had je linda....
Morgen ben ik aan het eind van de middag op stal....morgen een lekker druk dagje, ik weet nog steeds niet helemaal hoe ik het allemaal ga inplannen. Ik moet op mijn werk de beesten gaan voeren, daarna schoonmaken bij m'n andere werk en daar op de hond passen, naar Juba en 's avonds nog naar RCP.......ik weet wel er moet niks mis gaan, anders wordt het haasten.....

Jee wat heb jij een druk leven Karin

Ik had voor proef 9 155 punten en voor proef 10 164 punten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 19:37

hallo iedereen [orlando]

vandaag bij de wedstrijd van linda geweest nou het ging wel lekker ondanks een bok en aardig tempo in galop

lekker naar stal geweest het was zo mooi weer dat whis lekker zonder jas kon los lopen nou ze gedroeg zich als een wilde hengst

helemaal wild in der hoofd vind het zo'n mooie foto
Afbeelding

toen lekker naar huis
linda nogmaals gefeliciteert met je winstpunt je vedient hem

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 20:35

nog een keer ik [orlando]

foto's van whis en freed
sorry dat ik zoveel foto's op bokt zet :D

whis met der vriendje freedom
wat zijn ze toch leuk met elkaar..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:08

hey lin wat goed zeg!!! balen van dat ene puntje heb ik ook een paar keer gehad echt nep is dat maarre gefeliciteerd he
het weer zat ook weer een keertje mee voor je ik heb in de ochtend voor je geduimd dat het lekker weer zou zijn.

jeetje tonke wat rot zeg om zulk nieuws te horen, hoe gaat het nu met je? heelveel liefss en ik hoop dat je het idd een plekje kan gaan geven het is moeilijk maar probeer zoveel mogelijk aan de wel positieve dingen uit het leven te denken en als je een baaldag hebt kunnen wij dat echt wel begrijpen (ik hoop dat we je dan toch een beetje kunnen opvrolijken met ons superteam) (K)

hey peet mooie pictures wat een lekkerding is whis he en freedje natuurlijk ook

poeh poeh het is al weer 22.00 geweest ik moet echt gaan slapen, zeer vermoeiend die overstap naar 40 uur werken. deze week probeer ik meer te gaan rijden met mijn superstuk. dayna nog hardstikke bedankt he voor je hulp

hey mensen tot snel enne anders tot dinsdag

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 23:51

Wat een dag weer vandaag he lin bijna twee winstpunten.
Die thomas is een kanjer en jij ook.
Op naar de volgende voor je het weet start je L
Deze moet ik toch ff neerzetten hier.
De foto is het bewijs voor je tweede plaats vandaag.
Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:44

gefeliciteerd Lin!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 09:09

Wat een mooie foto's weer!

Ik vond het trouwens een gezellig dagje gister op stal!!!

Vandaag weer werken En heel hard opzoek naar een trailer....
Ik ga zo maar eens op marktplaats kijken!! Misschien een leuke opknapper waar vaders mee aan de slag kan !

He Wil verkoop jij je trailer niet toevallig?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:49

Ik heb heerlijk geslapen vanacht maar ik was dan ook wel bekaf na zo'n intensieve dag. Ik heb heel veel leuke reacties gehad, ook allerlei smsjes...Bedankt allemaal, doet me echt heel goed Afbeelding

Ja Mir, op naar een goede trailer want je krijgt nu natuurlijk de wedstrijdkriebels weer na gisteren hihi. Nou er staat echt heel veel op het Internet hoor dus dat moet lukken. Mocht ik wat leuks tegenkomen, mail ik het wel naar je toe. Nog een weekje en dan kan je weer lekker gaan beginnen met opbouwen en ik denk dat Yus het zelf ook lekker zal vinden.

Ik zal straks de agenda voor iedereen uitprinten voor de stalvergadering morgenavond. Is het handig om vandaag nog even te inventariseren wat we aan drinken en dergelijke nog op voorraad hebben voor morgenavond Afbeelding

Die foto...Afbeelding

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 14:50

Wat leuk zeg, linda...wel jammer van die 155, net 1 puntje te kort, maar die andere ruim winst......
Ik ga nu naar stal, maar rijden zal er denk ik niet in zitten....bij mijn drukke schema van vandaag komt een extra bijkomstigheidje. Ik heb een buikgriepje.....
Hopen dat het snel over gaat....

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:57

Ik heb uiteindelijk toch gereden en dat ging best aardig, tot morgen allemaal......

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:28

Zo nu ben ik er ook weer eens.
Heb een beetje afgekikt, maar kan er (hopelijk) weer ff tegen.
Was in ieder geval weer erg veel leesvoer.

Lin gefeliciteerd, en op naar de volgende winst

Nee Mir, sorry maar Wil verkoopt haar trailertje niet.
Die wordt ook zo snel mogelijk in orde gemaakt dat ik zelf wat kan gaan doen. (wedstrijdjes)
Wil toch zeker deze zomer ook nog eens naar het strand, maar ga wel kijken of het toegankelijker is dan de vorige keer.

Jeetje Tonke wat een gedoe allemaal.
Maar je bent bij ons in goede handen, en zullen je zeker proberen te helpen waar het nodig is. Heel veel sterkte, en ik hoop dat je niet te veel pijn zal hebben.

Zo vandaag heerlijk gelest met mijn ventje, hij ging weer superrrrr.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:57

Haaaai mensen!!

Wat was het druk op stal vandaag zeg
Ik had het geluk dat alles al gedaan was en dat ik meteen weer boodschappen kon gaan doen! Ik heb heerlijk genoten van mijn "vrije"middag! (uuuhm lees uurtjes)

Maar even iets anders........
Een vriend van mij heeft een tijd geleden een dierenwinkel geopend.......lang verhaal, maar hij is opgelicht en nu falliet!! We hebben toen hij de winkel begon een hond gehaald uit een probleem gezin. Dus een echte probleem hond die rare kuren had........
Nu kan hij niet meer voor haar zorgen, dus....................na lang wikken wegen en huilen is de hond sins een paar uur bij ons, want we konden het niet over ons hart verkrijgen om haar naar het asiel of vreemden te doen...(ze is al zo beschadigd)
We hebben er nu dus een hond bij!!!!!

Pa wil morgen thuis blijven bij de drie honden om even te kijken hoe het allemaal gaat. We komen 's avonds wel naar stal natuurlijk voor de vergadering....

Zou iemand morgen Yus voor ons los willen gooien? Lukt het niet, dan niet natuurlijk, maar we zouden er erg mee geholpen zijn!!!

Groetjes Mir

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 08:57

Heeeey slapen jullie allemaal nog!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 09:50

Jullie hebben ook een zwak voor dieren hé!! Nou dat hebben wij thuis ook hoor. Wij zijn al jaren donateur van (jaja schrik niet) 8 diereninstanties waaronder de Dierenbescherming, WSPA, Brooke Hospital, IFAW, WWF, Hondenopvang, Pieterburen en Greenpeace. Daarnaast hebben wij ook nog een adoptiehondje Hindie die wordt opgeleid voor blindegeleidehond in een gezin. Daar krijgen we iedere maand foto's van opgestuurd. Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan met de hondjes bij elkaar. En ik zet die pitbull van jullie vandaag wel lekker met zijn kont in het zonnetje hoor Mir...met of zonder deken?

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik heb Jerry ook net gesproken en hij komt (waarschijnlijk) volgende week donderdag. Hij belt me deze week nog even op om dit te bevestigen en een tijd af te spreken Afbeelding

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:00

ahhh zielig is dat dan mir maar wel lief dat jullie hem nu hebben

pfff linda dat zijn er veel

lekker wil dat de les goed is gegaan op naar de wedstrijden

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 10:36

moet jij niet gewoon bij de les blijven orlan????

das zeker een hoop lin.
maar is wel nodig in deze tijd dus.
nou ik ga weer ff werken tot vanavond meiden doei doei

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:53

He Lin super!! Hij mag lekker zonder dekentje hoor! het is echt mooi weer!!
hahah wij zijn lid van de wspa en ifaw! Erg he wij hebben echt een zwak voor die diertjes!!

Vanacht is het goed gegaan met die honden! Lady (nieuwe) was wel aan het piepen en toenn ik naar de wc moest had ik perongeluk de deur opengelaten. Ik lag weer te slapen en kreeg ineens een nat gezicht!! was ze op bed gesprongen hihi aggos nou we hebben lekker gespalen met z'n drieen.....Ik en mijn twee hondkinderen (bobby lag bij mijn ouders)

Kus Mir

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 18:09

HET IS STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL AAN DE OVERKANT, lalalalallaaaaaaaaaa!

Haha, wat is het rustig hier in dit topic! Iedereen hard aan het werk geweest?

Ahh Mir, wel onwijs lief van jullie dat jullie die hond nu op willen vangen! Hopen dat het goed gaat met zijn 3en en dat het niet te drukkies wordt!

Tot vanavond allemaal!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 18:22

ff happie eten, heel de hondezooi uitlaten en dan komen we eraan!!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:19

Goedemorgen hardwerkende mensjes.......
Wat was het weer oppergezellie gisteravond.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Miste alleen wel de kachel hoor. Kwam bevroren thuis
Zegt Herman zo heb je in de ijskast gezeten *lol*

Het zonnetje schijnt weer lekker buiten, maar schein bedriegd. brrrr wat is het koud

Zo vanmiddag weer even oefenen, het gaat de laatste tijd wel lekker met de les
Nu uitkijken naar de zomer, eind volgende maand de paardjes lekker naar buiten (als het weer het toelaat)
Zit er helemaal naar uit te kijken. Heb aardige zomerkriebeltjes.