Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PeeWij

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:21

Kleine moeite! He Joyce balen man. En Ad heeft ook niets anders staan?

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:57

mijn moeder was zaterdag op een verjaardag en die hoorde dat je je in kon schrijven voor huizen op de grond van de manege..
klopt het dat er huizen komen?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 11:00

JA ...er komen idd huizen..dat is al meerdere jaren bekent. Dat de manege weg moet omdat er huizen komen Lachen

Dus ja...dat klopt

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:01

Ja, die huizen komen er wel, maar dat duurt nog wel een paar jaar. Dus voorlopig houden we de VH nog lekker voor de paardjes en onszelf natuurlijk Lachen

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:02

Wat een onzin verhalen. Boos! Er zijn projectontwikkelaars geweest, al jaren terug. Op de wedstrijd wei zit bouwbestemming, maar de gemeente Vught zal voorlopig geen toestemming geven om te bouwen. Eerst moet het kazerne terrein klaar zijn. Ze zijn nog bezig met alle vergunningen daar en waarschijnlijk beginnen ze daar in 2007. Het gehele bouwplan neemt minimaal 7 jaat in beslag. Daarnaast willen ze nog onderzoeken wat er mogelijk is op de Hoevensestraat (kamsalamander) Daarna komt de Vughtse Hoeve pas aan de beurt. De gemeente gaat niet met zich zelf concureren. Je moet alles wat je gaat bouwen ook kunnen verkopen. Wat er nu bekend is, is dat het zeker nog wel 10 tot 15 jaar kan duren. Alle plannen liggen gewoon ter inzage bij de gemeente. Daarnaast zal Hennie ook nog wel overeenstemming moeten bereiken met een ontwikkelaar!

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:15

Nou nou, PeeWij, rustig maar. Ik dacht echt dat het wel de bedoeling was dat er huizen kwamen maar dat dat inderdaad nog lang ging duren. Nou dat heb ik dan verkeerd (en gelukkig maar Knipoog). Heel fijn dat er nu eindelijk duidelijkheid over is. Op de manege hoor je allemaal van die via via verhalen de een nog spannender dan de ander.

Iemand kan gewoon iets verkeerd gehoord en aangenomen hebben En dan is het alleen maar fijn dat er iemand anders is die dat verbetert, maar dan hoef je niet zo kwaad te reageren.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:01

Djoontje is niet boos bedoeld, maar wat je al zegt iedereen brengt maar indianenverhalen in de wereld terwijl als je het aan Henny vraagt zal ze gewoon de waarheid vertellen.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:57

Toch fijn dat PeeWij er wel weer wat meer vanaf weet. En ik wist het ook al heel lang dat er ooit iets gaat veranderen, maar ik leef nu en nog niet zover in de toekomst. Het zou natuurlijk wel ***** zijn als de manege ooit weg zou gaan, maar ja we hebben nog wat jaren te gaan Haha!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 16:15

Yes ik ga tog mee op schrobbelarsrit.. niet met Gorez maqar met het paardje van adriaan Lachen

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:42

Super leuk Joyce dat je toch mee kan! Wel leuk meet Ilaisa want die is ook super braaf ( neem aan dat je die Adriaan bedoeld).

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 23:22

Jaa idd die ja.. Ja alleen van het erf aflopen is een probleem maarja gewoon rustig aan doen zij Irma net en niet meteen in de krul trekken.. Maarja dat hoeft ze buiten toch niet te doen hoor..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 11:25

Van het erf aflopen was eerst nog wel eens moeilijk, maar toen ik haar de laatste keren gehaald heb was ze super braaf en liep ze gewoon mee. En inderdaad buiten hoeft het paard ook niet in de houding te lopen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 22:19

nee idd als ze een beetje fris zijn dan hoeft dat zoiezo niet..Over dat erf zal ik vandeweek wel ff kijken dan, maar ik ben natuurlijk weer 'vreemd' Maar dan moet je heb wel 7 oktober op zaterdag missen.. Haha A. meteen zo ja neem maar mee hoef ik 3 dagen niet te voeren haha

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 09:54

Haha ach komt goed joh! Gaat super leuk worden!

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 18:12

Heej joyce, maak je niet druk. Ilaisa is een superbraaf dier. Erf aflopen doet ze moeilijk als je verwácht dat ze moeilijk gaat doen (en dus een beetje onzeker bent). Gewoon been eraan en ze doet echt niks! Is zo'n lieve pony! En buiten doet ze het al helemaal super. Wordt leuk geloof mij maar!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 18:33

jaa maar we moeten ook conditie enzo opbouwen he haha.. noujaa zal allemaal wel meevallen.. we zullen toch wel veel gaan stappen enzo

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:48

Ben afgelopen 2 zaterdagen nog met Ilaisa het bos in geweest en ze was echt super braaf hoor. Doet echt niet moeilijk met het erf af gaan ofzo. Alleen af en toe probeert ze je ff in de zeik te nemen maarja, zo is zij gewoon Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:44

Haha ik weet niet of je dit nog leest maar doe jij haar morgen rijden? adriaan zegt moet je maar even met marieke regelen, maar als jij haar rijdt dan doe ik haar zondag wel..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:19

Zo dames en heer, ik ben weer terug uit het warme GC. Ik moet zeggen hier is het ook niet slecht.
Blij te lezen dat de poetsplaats klaar is. Het is toch wel behelpen met een paard wat je niet op stal kunt opzadelen (dan pas hij nl niet meer door de deur), dat was wel even lastig zo voor mijn vakantie maar het leed is weer geleden.
Fijn Joyce dat Ilaisa mee kan, ik had al even overwogen om te kijken of je anders mijn slagschip mee zou kunnen nemen, maar dat is niet meer nodig.

Balen zeg voor K. dat ze haar paard weg moet doen, maar het lijkt me wel een verstandige keuze, nu maar hopen dat ze snel tegen een beter passend paard aanloopt.

Nou zie jullie van de week vast wel weer. Ga nu even op de site van P en E kijken.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:37

Heej AMarie (ik heb al in het andere topic gereageerd hoe je vakantie was, maar hier zijn ze ook benieuwd denk ik)
Ja b. zij gister ook dat ik Oletta anders ook mee kon nemen, maar ben blij dat Ilaisa mee mag (ook van marieke Tong uitsteken) ik ga ze morgen uit proberen, maar zoals ik al eerder zij zal dat allemaal wel goed komen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 23:12

Nou ik heb vandaag Ilaisa meegenomen en ze mag mee hoor.. wan 'sulleke' eigenlijk.. maaike en lieke waren mee op vip en melissa en die waren allemaal aan het kwallen en ze gaf er echt niks om..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:46

Mooi Joyce dat ze is goedgekeurd door jou. Toen ik een keer met F. en Annabel naar buiten ben geweest deed Ilaisa ook niet raar als Annabel moeilijk deed.

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:02

Haha ik ben er toch niet zaterdag, maar anders had je d'r ook wel mee mogen nemen hoor Knipoog Is ook leuk voor Laisa!
Ze doet idd geen zak, het enige wat ze af en toe wel eens wil doen is achteruit de sloot in lopen haha. Ben zaterdag trouwens ook even het bos in geweest en het was echt super lekker! Kei hard galopperen vind ze het leukst Tong uitsteken

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:55

heey joyce,

Egt heel leuk dat je Ilayza mee neemt, is voor dat paardje ook echt supr vet.
Ze doet iid helemaal niets in de bossen, vooral als ze met een groete groep is vind ze ht juist heel leuk. Ze houdt ook van heel hard galoperen.
In het verleden heeft ze wel eens moeilijk gedaan met het erf afkomen omdat wij er maar 1 keer in de week waren en ze ons natuurlijk telkens opnieuw wilde uitproberen, maar daar heeft ze al geen last meer van. Ze is echt een schatje en ik hoop dat je het leuk op haar vind. Nou ik hoor wel hoe het was gegaan!!

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:57

oja als je de weg kwijt bent, laat ilayza dan niet beslissen.... ze loopt alleen maar naar gras toe Tong uitsteken Deed ze in de vughtse hei namelijk ook. Maar goed heel veel plezier