kiekpjot schreef:Heéyy ..
Kent er iemand hier ook
Young Stables .. ?
___*» in Zandhoven
Jah dat ken ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiekpjot schreef:Heéyy ..
Kent er iemand hier ook
Young Stables .. ?
___*» in Zandhoven
poes schreef:Ik dacht dat er alleen A en B voor nodig was (en dat je 17 moet zijn)?
zitake schreef:iemand die maneges of stallen kent in de omgeving van eeklo?
Misteryke schreef:Voor je C-brevet moet je een dressuurproef aflegggen, die kan je wel ergens op internet vinden vb op de site van ruiterschool rodeberg (http://www.ruiterschoolrodeberg.be) en dan bij sportkampen, vervolgens speciale stages, toelatiginsproef tot behalen van cursus initiator en daar staat er een link naar de dressuurproef. en springparcour van 1 meter springen waarbij je punten krjgt op stijl.
magli schreef:Ik wou graag eens naar een ander kamp gaan, dus eens niet naar Groenhove. Groenhove doe ik elk jaar al, dacht aan verandering
zitake schreef:iemand die maneges of stallen kent in de omgeving van eeklo?
Soet schreef:magli schreef:Ik wou graag eens naar een ander kamp gaan, dus eens niet naar Groenhove. Groenhove doe ik elk jaar al, dacht aan verandering
JammerHier is ook manege 'Derby' genoemd. Daar staat mijn vriendin met haar eigen paard.
En zij vertelde me dat daar toch best veel voor het geld word gewerkt. Een arabiertje moest daar 8 uur werken op een dag omdat hij de favoriet is. En was volgens haar dood op.
Ik heb het ook alleen maar gehoord natuurlijk, na de krokus ga ik eens naar daar gaan waarschijnlijk, even verkennen en natuurlijk de Haf van m'n vriendin bekijken!