klopt, die heeft ze nog steeds. Maar ze wilde liever een adnere baan, zodat ze haar paard echt als hobby zou hebben. Zal haar iig de groetjes doen, en MC natuurljk ook. Misschien komt ze vanavond ff langs hier, dan laat ik r wel even lezen.
niet echt, alleen dat mn leren laarzen niet opgerekt kunnen worden (ik ben in 2 jaar 2 maten gegroeid; van kuitmaat 34 tot kuitmaat 36 ) heb nu chaps, en krijg hoogstwaarschijnlijk over n tijdje als k op concours ga nieuwe:D das dan wel weer leuk!
tsss typisch doktoren.... Ik ben ooit eens aan mijn knie geopereerd daarna mij hele been in het gips gehad en toen was het over.. 4 jaar later kwamen de zelfde klachten weer terug.. zegt die rare huisarts dat ik reuma heb !!! na ja zeg.. terwijl er gewoon een stukje bindweefsel in de weg zat..... !
kopenhagen - heeeeeeeeej das heel handig zeg !!! haha jammer dat ik Loekie niet bij mijn ouders in de tuin kan zetten..das echt ideaal
uhhhh het zal echt aan mij liggen, maar mijn instellingen zijn nog precies hetzelfde