Ja t was niet serieus natuurlijk.....nouja trouwens..hij is gewoon erg lief! Jij gaat die merrie van mijn zus proberen he maandag....ga ik kijken wahaahhaaa
Ik snapte wel dat het niet bloedserieus was hoor Llover Was mijn pennyalarm ook niet
Weten jullie iets over Paloma dat ik niet weet of zo Zo erg kan het toch niet zijn (ben wel wat gewend gelukkig )
Merrie is dus voor een ijzer kwijt en niemand weet of er een smid is, ik moest maar mailen naar de club, maar krijg dus geen reactie terug...Zo nog maar een keer bellen. Anders ga ik alleen met Otje, maar dat vind ik eigenlijk niet zo nuttig. Die mocht eigenlijk alleen maar mee, omdat ik toch al heen moest...
(kan natuurlijk Paloma stiekem meenemen Weet ik meteen of ze springt op vreemd terrein)
Paloma is ook bruin toch Valt heus niet op trailers ben ik niet zo moeilijk meer in, ga zo vaak weg dat ik daar niet meer zo bij nadenk. Anders zou ik wsl gek worden van bezorgdheid
Krijg die hoefsmid mooi niet te pakken...Mag de merrie iig in het tweede rondje rijden, dan gooi ik haar wel gewoon op de kar en dan kijk ik morgen wel. Als ik het te duur vind gaat ze gewoon weer mee naar huis...Rijd ik haar wel even dressuurmatig op het voorterrein als ik zin heb en de bodem redelijk is. Heeft ze iig weer wat geleerd
Paloma is een stom paard. Ze was vriendinnen met Nik en toen was Nik door Superlenie de paddock in gejaagd en toen zei Llllllover "Ploom, schop!" Ilzas zei dat ook en Ploom deed natuurlijk meteen wat ze zeiden en nu heeft Nik een heel stuk van d'r haar weg en een heeeeele erge schaafplek op haar been. En ze lijdt nu aan een ernstige vorm van aanstelleritis.