Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dus: als ik zaterdag naar Paardoes kom voor de WereldWijkDag vieren we wel ff met z'n alleen feest want Annemijn en Ciska zijn natuurlijk ook geslaagd! Smsen jullie me morgen ook of zetten jullie het op bokt? Dan weet ik het ook! Ik duim voor jullie en heb alle vertrouwen in een goed bericht!!! Go girls!!!!!!! 
)...

Dus nu kan ik ook wat eerder naar Arnhem! Maar duim nog steeds voor jullie uitslagen...heb nog niets gehoord!

Kijk er nu al naar uit!
haha ik tussen al die mensen die t al heel lang doen. We begonnen met een ring van 26 mm geloof ik en die had ik nog ook! Dus toen waren er nog maar 10 mensen over waaronder ik, voor de rest alleen maar mensen die de groene sjerp droegen en nog meer die heel goed waren en allemaal op grote paarden zaten. Zag je mij daar tussen met dat kleine Shaartje! Maar de 2e ring miste ik :S! Tsja hij was ook maar 20 mm, en ik raakte hem zelfs wel aan! Maarja ik was allang trots dat ik die eerste ring wel had. Ook had ik nog 1 ring eigenlijk gestoken maar toen schrok ze net daarvoor en toen ging ze in draf dus die telde niet.
) en in dr manen zat voor de rest niets omdat we niet zo veel tijd hadden en er was toch geen versieringsprijs!