Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:19

lieve allemaal, luister goed!Het hangt van de drukte in de bak af, of er zaterdag 15 jan, op de AKTIEDAG, ponyles wordt gegeven. We moeten even een rooster maken. Ik begrijp dat de ponyles per les maar een half uur mag duren, watjes van ponies hebben jullie Haha! . Het is een groepsles, dat hadden jullie al begrepen? Als de les een half uurtje duurt, wil ik graag wel dat de ponies vantevoren zijn losgereden, dus echt wel een kwartier à 20 minuten, anders kan ik nog niets beginnen ....dat snappen jullie.
Voor de veiligheid en de netheid tijdens de lessen geldt: Goedpassende cap verplicht. Rijbroek en laarzen aan of korte laarsjes/hoge schoenen met chaps! Zweepje niet vergeten!Als je kind die niet heeft, regel dit dan vantevoren! Zorg ervoor dat je pony naar behoren is gezadeld en getuigd.

IK hang een aparte inschrijflijst in de kantine.
Ik heb er zin in!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:20

Hi Anique.

Als het nou eigenlijk niet haalbaar is morgen, dan kunnen we het ook een keer op een zaterdag doen? Dan hebben we meer tijd, zitten we niet in de stress ect.

Heb een uur lang geprobeerd om op bokt te komen..vandaar dat ik zo laat reageer. Ga zo lekker naar bed Dromen Gaaaap

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:22

Lieve allemaal,

Als je je inschrijft om een activiteit te leiden, dan schrijf je je eigen naam in het vakje, NIET de naam van je paard/pony!
Die is nl. organisatorisch gezien, niet aanspreekbaar. Hoe weet de organisatie nu wie er b.v. verantwoordelijk is voor ponyrijden voor de kinderen? Bessie? Jolly?.....misschien Biz..??
Bedankt voor jullie medewerking en enthousiasme!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:34

Jetta schreef:
Lieve allemaal,

Als je je inschrijft om een activiteit te leiden, dan schrijf je je eigen naam in het vakje, NIET de naam van je paard/pony!
Die is nl. organisatorisch gezien, niet aanspreekbaar. Hoe weet de organisatie nu wie er b.v. verantwoordelijk is voor ponyrijden voor de kinderen? Bessie? Jolly?.....misschien Biz..??
Bedankt voor jullie medewerking en enthousiasme!

hahahaha Haha!

Yustin regelt eeehm eeehm ik denk dat hij het eten van die dag wel wil regelen *LOL*

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:36

Yus mag trouwens wel langer dan een half uur lopen hoor Clown maar daar hebben we het nog wel over jet OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:36

Lieve Jetta,

als ik toch nog niet weet of ik, of eef met [paard] gaat lopen, hoe kan ik dan in godsnaam een naam neerschrijven? aangezien ik in de organisatie zit vond ik het daarom even makkelijker om "[paard]" neer te schrijven, mijn nederige excuses daarvoor Haha!

goed 'lieve allemaal' nu weer even serieus, aangezien ik net als elady een uur erover gedaan heb om normaal op bokt te komen is mijn humeur inmiddels tot onder het nulpunt gedaald Haha! dat begrijpen jullie zeker wel Tong uitsteken

jet, wanneer ben jij er morgen? ik wil het namelijk nog even over wat dingetjes hebben, want anders gaat het geloof ik niet goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:01

erika, is dat een beter idee? dan zitten we ook geen van beide met lessen en ik geloof dat ireen ook mee wilde!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:13

Anique, Maak je niet zo druk, komt allemaal best uit

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:27

Ha, Anique, zet je toch gewoon jouw naam neer, erachter bij bijzonderheden zet je dan Eef.....zo werkt het ongeveer, maar het is geen hakszaak, hoor, zie je morgenmiddag! SPRINGLES!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:48

Marieke_ schreef:
Nou verslag van de dag. Ik heb Ko geschopt. Niet boos worden Anous, het was zijn eigen schuld. Hij trapte naar Freedom en ik stond ertussen. Hij raakte me niet maar ik was er niet zo blij mee Boos! Gekke Ko. Hij was daarna trouwens wel heel braaf

Ik had zo bedacht voor het vlechten (van de mensen) dat ik dat dan zaterdagochtend doe, of dat je zelf een afspraak kan maken. En als er mensen geinteresseerd zijn in manen vlechten. Vandaag even op Jolly geoefend met manen vlechten. Dus dat kan dan misschien ook worden geveild voor Azie.

Ko heeft het dan gewoon verdient, ben ik ook niet boos om hoor Haha! Ik had denk ik hetzelfde gedaan Schijnheilig

Ik wil Ko die dag laten vrijspringen, dus misschien zijn knotjes dan wel leuk Verward
Biz zijn manen zijn te kort om te vlechten, wel beetje jammer Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 10:35

ja hoor jet, het is gelukkig geen haKzaak Haha! knotjes zijn dan idd wel leuk anous!

goh, ik heb niet eens meer een goede, witte rijbroek, heeft iemand misschien een witte rijbroek te leen? Maat 38 ongeveer?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 10:58

Anique_Vaandrig schreef:
ja hoor jet, het is gelukkig geen haKzaak Haha! knotjes zijn dan idd wel leuk anous!

goh, ik heb niet eens meer een goede, witte rijbroek, heeft iemand misschien een witte rijbroek te leen? Maat 38 ongeveer?

ja ik! zal hem vandaag meenemen als ik het niet vergeet! Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:41

Citaat:
erika, is dat een beter idee? dan zitten we ook geen van beide met lessen en ik geloof dat ireen ook mee wilde!
Anique...we doen het gewoon een andere keer. Anders zitten we beide op ons horloge te kijken en dan kan Irene ook mee.
Vandaag ziet ze Evita weer....zal ze wel blij mee zijn!
Beetje goed voor haar gezorgd allemaal Haha!

Ik heb nog wel witte handschoentjes voor de geinteresseerde

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:53

Surry...halszaak!Ik was een beetje moe en zo...en soms ga ik te snel voor mijn computer... Haha!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:08

Jaaaa, het heeft even geduurd maar na 34 pagina's alleen maar lezen mag ik nu toch ook reageren!!!!! Haha!
Echter een korte reactie want ik mag zo werken!!!
Laterrrrrrrrr!!!! Lachen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 15:52

Hi, welkom. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!!!

Is Irene al terug? Ben benieuwd hoe ze het gehad heeft in het verre Egypte

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 16:19

Mag ik vragen wie er achter een kraam staan met de actie voor azie?? Ik heb hier nl erg veel cd's liggen die wel weg mogen!

Oja en wie gaat/gaan er nu op Yus? Een les duurt een half uur, dus hij is waarschijnlijk 2x beschikbaar!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 16:51

Haha knotjes bij Ko. Dat wordt nog een gevecht. Wil ik wel doen hoor maar knotjes heb ik nog nooit gemaakt. Maar vind t wel leuk Haha! Wanneer zal ik die dan maken? Vrijdagmiddag of zaterdag ochtend?

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 16:56

Als er nie genoeg kids zn,dan gaat Regina t ene half uur op Gold en de andere op Yus,en dan gaat Melissa ook een half uur op Gold ofzo.
Maar eerst ff kijken hoeveel zich er op geven ,maar mochten die 2 vrij blijven t 2de half uur,dan kan t miss. zo want dan komt er iig geld binnen,ja toch!!!
Het zn maar ideen hoor maar van mij mag Gold wel een uur lopen,dat kan ze mkklijk aan.
Dus van mij mogen t ook uur lessen zn.
Hangt ff ervanaf hoeveel animo er voor is toch!!! OK dan!

Maar nogmaals t zn ideen want ik wil nie dat jullie t idee krijgen dat ik wil uitmaken hoe of wat Knipoog Krijg ik dadelijk een boze Aniqeu of Jetta of John achter me aan Knipoog Knipoog Knipoog Haha!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 16:57

Uhhhh Gold haar manen zn ook al mooi lang hoor Marieke Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:09

Marieke_ schreef:
Haha knotjes bij Ko. Dat wordt nog een gevecht. Wil ik wel doen hoor maar knotjes heb ik nog nooit gemaakt. Maar vind t wel leuk Haha! Wanneer zal ik die dan maken? Vrijdagmiddag of zaterdag ochtend?

ehm morgenmiddag? Bloos

Gewoon kleine vlechtjes maken en later pas knotten, desnoods knot ik het zaterdagochtend Schijnheilig

Moet nu ff eten, stamppot boerenkool Vingers aflikken Vingers aflikken

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:29

Iedereen veel plezier zaterdag.
Ik zit in Groningen, bij mijn familie die ik 6x in het jaar zie.
Ga in de auto veel zin maken (heb 3 uur de tijd) Haha! Scheve mond

Ga morgen Lady laten vrijspringen...ben benieuwd!

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:35

snap het ff niet meer ben geloof ik heel erg blond nu Blond maar is het nou as zaterdag of volgende week zaterdag.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:36

Volgende week zaterdag de 15de!!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:38

ja ik snap het ook niet meer. Want moet Ko nou morgen worden gevlecht? Nee toch? Je bedoelt toch volgende week vrijdag Anous?