Middag!!, ik doe even aan ego post!! Wat heb ik toch een fijn paard!!!!!!! Hij liep waanzinnig te sjouwen!! Zoooo gaaf hoe je zo'n spierbundel onder je voelt paraderen!! We hebben wat beginselen van travers in stap gedaan. Oh en hijs zo slim!!! Eerst even tegen sputteren want ja daar snappen we natuurlijk helemaal niks van. Gaat baasje ineens dingen vragen die ik niet ken. Toen deed ie het een paar passen, uitbundig beloond, toen een paar keer herhaalt en toen was het Ooohh dus zo moet dat hoppaaa schud het zo uit zijn hoefjes de knappe bink!!!! Zo trots op hem!! Love him!!!
OK Net met de dierenambulance met een open zijdeur moeten rijden!! De deur was uit de rails gelopen en kon er niet meer in dus hebben we het met een touw vastgezet en zijn terug naar ons pand gereden. De auto is lekker doorgestormd maar gelukkig hadden we weinig dieren aan boord en helemaal niets dat kon ontsnappen!! Morgen maar even langs de garage.
Het gaat bij iedereen lekker lees ik! Houden zo mensen, vind het altijd leuk om al die postieve verhalen te lezen.
Is ook zo maar maar moet niet altijd van 1 kant komen, en dat is nog wel eens het geval En dan wacht ik liever even af totdat diegene zelf een keer contact op neemt!
Snap ik hoor. Maar ik heb dat een beetje losgelaten ook. Soms is die ander ook gewoon heel druk en denkt diegene misschien ook wel: 'nou van ... ik ook niks.'
Manon_S
Geplaatst: 03-08-13 20:01
Ik kan met niemand contact zoeken want ik ken hier niemand naast mijn moeder, vader, broer en broertje. En tsjaa naast mijn moeder zijn hun nou niet bepaald de mensen waar ik mee wil praten. (ingewikkeld verhaal). Maarja de volgende dag gaat dan weer stukken beter. En dan denk ik ''wat was dat nou gisteren, wat een aansteller ben ik ook''
Het helpt ook heel erg dat ik Melody heb, ik krijg zoveel liefde van haar (natuurlijk op een andere manier dan een mens je kan geven). En jaa ik ben ook wel graag op mezelf dus ik kan dat ook heel makkelijk loslaten, ben het wel gewend geraakt in de loop van mijn leven.