Wat een K*T weer!!! Voor degene die rond drie uur op stal zijn: ik ga mijn chaps uitproberen in de les, dus als je wilt lachen: 15.00 uur westernbak...
Dacht al zoiets ha ha lijkt mij juist stevig zitten...en bij western is het toch meestal...zitten... hi hi nou ben benieuwd hoe je het vond na de les, succes iig
Hopelijk bevallen je chaps. Vind het erg wel altijd heel 'echt' uitzien met zulke chaps, niet dat het anders nep is, maar ziet er in mijn ogen gewoon dan compleet uit (ja ik ben een western leek)
Ik heb geen idee in welke stal nog. Nadine belt me vd week. Had wel gevraagd om een andere stal, omdat die haf alleen maar bijt enzo, daar heb ik geen zin in. Euhm nouja, heb heel wat afgemaild gebeld en gereden. Alles zat volgepland haha. En uiteindelijk weer wat leuks gevonden! Waar zelfs me moeder al op heeft gezeten!
Voor als er hier hondenbezitters zijn: Op facebook zie ik waarschuwingen dat er iemand actief is met het verstoppen van vergiftigde stukjes worst. Er schijnen al 2 honden ziek (?) te zijn geworden. Mocht je aar het bos gaan, let goed op je hond en vooral dat hij/zij niks eet.
Pfffff... vandaag en gisteren niet op stal geweest, maar het was voor een goed doel . Ipv mijn stal heb ik mijn huis uitgemest en heb ik 2 dagen lopen klussen en organiseren (met hulp van mijn ouders). Stallen mesten en paarden wandelen en what not is toch echt minder vermoeiend...
vikki
Geplaatst: 18-03-13 11:49
Vanochtend voor 06:00 wakker gebeld door Carina omdat Eclipse koliek had . Pure pure pech zei de VA, hij had nu voor het eerst verstoppingskoliek dus dat staat volledig los van zijn andere koliek. Is er toevallig iemand overdag op stal die nog even een kijkje bij hem zou willen nemen?
anitaolja
Geplaatst: 18-03-13 12:05
Ik ben vanmiddag op stal en zal meteen gaan kyken....tjee echt balen, hoop dat t goed komt....
vikki
Geplaatst: 18-03-13 12:13
Hij reageerde gelukkig wel goed op de medicatie en heeft ook een sloot parafine binnen gegoten gekregen. Hij moet dus vasten tot de olie er door is gewerkt en staat vanaf vandaag op vlas.
Vikki, liep jij dan toch vanochtend op stal met Clip, of heb ik toch iemand anders zien lopen met een ander paard/pony. Ik reed in de kleine binnenbak.
Hoop dat hij snel weer beter is. Hopelijk blijft het eenmalig en heb je nu alle koliek aanvallen gehad. Gelukkig dat Carina altijd zo vroeg en alert is.
Ja, ik was vanochtend aan het wandelen met Eclipse .
Thanks Laura, hartstikke fijn! Even wandelen is helemaal prettig, want zijn darmen doen het altijd beter als hij een beetje loopt. Mocht hij mesten, dan wil je het misschien wel even laten weten, dan voelt dat gewicht dat op mijn schouders rust nu denk ik nl een stuk lichter...